Van lang naar kort

Texman

Koning Baard
Een ziekte kan inderdaad veel invloed hebben op de kwaliteit en groeisnelheid van je baard.
Ik heb dit zelf ook meegemaakt :confused: Van chemo kuren is het bekend dat je haar daarvan kan uitvallen wat vooral voor dames heel naar is.
En ook bij je baard kan dat het het geval zijn. Niet leuk allemaal maar soms hebben we geen keus.:(
 

Laurent1965

Zware baard
Ik merk het ook, lig 20/24 u pd op bed en slik verschrikkelijk veel medicatie. Mijn baardharen breken gewoon af op een bepaalde lengte en kan ik er niks mee. Dus weer kort om weer te sparen Fustrerend als je graag een baard wil ma ja

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
Petje af, veel sterkte!
Lijkt mij heel moeilijk, knap om dan toch steeds weer positief op dit forum te verschijnen...(Y);)
[DOUBLEPOST=1566323777][/DOUBLEPOST]
In september operatie en wellicht in november nog 1, mocht dat nodig zijn. Baard groeit gestaag gelukkig
Moeilijk zat, alvast heel veel sterkte!!
 

Joep

Zware baard
Ah hier zit jij dus. Het is soms lastig om HET topic van een forum lid te vinden, zeker als een forum lid (zoals jij) op veel andere topics reageert. Maar ik heb je gevonden, want ik kende je al van jouw posts op mijn eigen topic :)

Net even vanaf pagina 1 gelezen en ik werd heel enthousiast van je baard, wat een joekel man, super gaaf! En toen kwam de schok, andere zijn deze waarschijnlijk al te boven, maar ik vond het nu nog even schrikken, ziek en baard er af, wel zonde, ik vond hem zo mooi. Ik snap het wel, als je ziek bent en geen tijd ervoor hebt. Ik wens je nog veel sterkte komende tijd met de operaties voor de boeg.

Als ik jouw topic even mag misbruiken? Je zegt "Geen tijd in de ochtend om het geval in model te krijgen", als beginnende baardaap ben ik nog niet zo goed op de hoogte over hoeveel tijd we het dan hebben. Moet ik mijn vrouw alvast gaan inlichten dat er 's morgens een reservatie is voor de badkamer?? Nu doe ik dat nog in ongeveer 1 minuut en 17 seconden.

Beterschap en beard on :)>:)>:)>
 

Texman

Koning Baard
Ha @Joep,
Erg aardige reactie naar @markvroomen maar ik moet erg lachen om jouw tijd in de badkamer.:)
Als je baard een succes wordt (en dat wordt het dat weet ik nu al) dan ga je veel meer tijd aan je baard besteden want een baard heeft iedere dag een zekere verzorging nodig. Als je baard niet goed zit voelt dat niet fijn. Ga er maar van uit dat je in de toekomst alleen al voor de baard zeker iedere dag 10 min in de badkamer bezig bent. Ook je baardspullen hebben een plekje nodig dus zeg maar tegen je vrouw dat je daar ruimte in de badkamer voor gaat claimen.;)
Groet Texman :)>
 

Olav1975

Volle Baard
Ah hier zit jij dus. Het is soms lastig om HET topic van een forum lid te vinden, zeker als een forum lid (zoals jij) op veel andere topics reageert. Maar ik heb je gevonden, want ik kende je al van jouw posts op mijn eigen topic :)

Net even vanaf pagina 1 gelezen en ik werd heel enthousiast van je baard, wat een joekel man, super gaaf! En toen kwam de schok, andere zijn deze waarschijnlijk al te boven, maar ik vond het nu nog even schrikken, ziek en baard er af, wel zonde, ik vond hem zo mooi. Ik snap het wel, als je ziek bent en geen tijd ervoor hebt. Ik wens je nog veel sterkte komende tijd met de operaties voor de boeg.

Als ik jouw topic even mag misbruiken? Je zegt "Geen tijd in de ochtend om het geval in model te krijgen", als beginnende baardaap ben ik nog niet zo goed op de hoogte over hoeveel tijd we het dan hebben. Moet ik mijn vrouw alvast gaan inlichten dat er 's morgens een reservatie is voor de badkamer?? Nu doe ik dat nog in ongeveer 1 minuut en 17 seconden.

Beterschap en beard on :)>:)>:)>

Ik was zeker wel 10 minuten per dag bezig in de ochtend met mijn baard. Ik ben zelf de schok idd. al te boven...hij wordt ook gewoon weer lang ;-)
 

Joep

Zware baard
Ha @Joep,
.... Ga er maar van uit dat je in de toekomst alleen al voor de baard zeker iedere dag 10 min in de badkamer bezig bent. ..
Ik was zeker wel 10 minuten per dag bezig in de ochtend met mijn baard. Ik ben zelf de schok idd. al te boven...hij wordt ook gewoon weer lang ;-)

10 minuten is wel acceptabel, dat is het denk ik dubbel en dwars waard (tenzij het niet gaat zoals bij @alov1975 ) Ik werd bijna bang dat we over minstens een half uur hadden. Jullie lieten mij schrikken :D

@Olav1975 Go for it! Zoals je het nu hebt staat je ook goed, maar ik vond die monster baard van je geweldig!
 

Olav1975

Volle Baard
Hoofd scheren doe ik al 20 jaar inmiddels, dat kost me minder tijd dan een lange baard ;-)

A.s. dinsdag operatie. Kan 2 kanten op: of ik ben heel veel hier te vinden als het allemaal soepeltjes verloopt. Dan heb ik er fut en tijd voor. Of het loopt minder goed en ben er even niet!
 

Texman

Koning Baard
Heel veel sterkte bij de operatie en het herstel, ik hoop dat het meevalt en we je weer gauw hier zien.;)
Texman:)>
 
Banner image
Top