Van lang naar kort

Skaggy

Volle Baard
Hoi Olav, vanmorgen jouw Topic doorgelezen wat een mooie machtige baard kun jij laten groeien. Veel sterkte komende dinsdag en een voorspoedig herstel! Hopelijk horen we weer snel van je!
 

Olav1975

Volle Baard
Operatie is goed verlopen gelukkig. Wel veel pijn en erg vermoeid, maar dat komt wel goed. Enige nadeel: haaruitval. Ik hoop dat het mij bespaard blijft. Veel mensen krijgen haaruitval na deze operatie omdat alle energie naar de essentiële functies gaat, en daar valt de baard niet onder, zegt de medische wereld ;-).

Ik hoop dat baarduitval me bespaard blijft!
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Fijn om te horen, dat het goed verlopen is. Over de baard zou ik me maar geen zorgen maken, als ik jou was: beter dat jij er nog bent ipv de baard. Mocht 'ie verdwijnen, dan komt dat wel weer. Eerst maar eens goed herstellen. Zet 'm op, kerel.
 

Olav1975

Volle Baard
Ondanks dat de operatie goed verlopen is, ben ik afgelopen zondag toch weer opgenomen in het ziekenhuis. Vandaag toch maar weer een kleine ingreep gehad en kijken of dat verbetering oplevert. Sowieso niet deze week naar huis dus dat wordt minimaal een dagje of 10 ziekenhuis
 

Texman

Koning Baard
Ha Olav,
Dat is een tegenvaller we gaan nog harder voor je duimen.;););)
Heel veel sterkte en gauw weer beter worden(Y)
Texman :)>
 

Joep

Zware baard
Balen voor je Olav en voor ons ook, nu moeten we je nog langer missen. :(
Ik hoop voor je dat je je ondertussen niet al te beroerd voelt. Heel veel sterkte voor de komende dagen. (Y)
 
Banner image
Top