Van lang naar kort

DNA76

Baard
Top kerel mooie baardreis, net je begin nog eens bekeken en ik ben voorstander van de huidige baard ! Houden!
 

Olav1975

Volle Baard
Lange tijd niets van me laten horen, of hier aanwezig geweest. Dit wegens ziekte. Niet dat het nu veel beter gaat, maar ik ga de hobby (baard) toch maar weer eens oppakken. In juni de 24-uurs-regel een keer of 10 toegepast, maar toch besloten heel rigoureus de tondeuse erin te zetten (5mm). De redenen? Geen tijd in de ochtend om het geval in model te krijgen (wegens ziekte dus..) en nog wat redenen die ik eigenlijk niet meer weet. Spijt? Beetje, voordeel was dat het wel lekker fris(ser) was tijdens de hittegolf en de kwaliteit van de baardharen lijkt nu beter te zijn. Ook heb ik nu de mogelijkheid om de baard in een evenwichtiger model terug te laten groeien. Dat is het plan ;-)

De foto's geven de stand van zaken weer van een weekje of wat geleden
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2019-07-17 at 20.50.40.jpeg
    WhatsApp Image 2019-07-17 at 20.50.40.jpeg
    113,1 KB · Weergaven: 140
  • WhatsApp Image 2019-07-18 at 22.32.55.jpeg
    WhatsApp Image 2019-07-18 at 22.32.55.jpeg
    95,1 KB · Weergaven: 140

Ardjan

Baardaap
'k Vind deze ook goed bij je staan; maar is toch zeker wel langer dan 5 mm deze?
Een baard is een baard, dus deze is ook prima! Maar...., die langere baard stond wél badass moet ik zeggen! :D

Sterkte kerel! Hopelijk dat je snel weer mag opknappen!
 

Olav1975

Volle Baard
Hij wordt weer lang hoor! Binnenkort krijg ik een operatie wat hopelijk verbetering op gaat leveren.
[DOUBLEPOST=1564560168][/DOUBLEPOST]bedankt voor de beterschapswensen, mannen!
[DOUBLEPOST=1564560470][/DOUBLEPOST]
'k Vind deze ook goed bij je staan; maar is toch zeker wel langer dan 5 mm deze?
Een baard is een baard, dus deze is ook prima! Maar...., die langere baard stond wél badass moet ik zeggen! :D

Sterkte kerel! Hopelijk dat je snel weer mag opknappen!

Dit was 2 weken na de tondeuse
 
Banner image
Top