Van lang naar kort

Olav1975

Volle Baard
Herkenbaar. Zoals Texman zegt ... de haardroger doet wonderen. Ik gebruik hem nog steeds, heb ook die krul in men baard maar ben het stillaan gewoon. Tijdens werkdagen stoort het me eigenlijk niet (ben een fabrieksarbeider dus netjes hoeft niet echt). Tijdens het weekend komt de 2000 watt haardroger van vrouwlief in men handen en blaas ik het ganse boeltje netjes in model.
Dikke baard man letterlijk en figuurlijk! Ben benieuwd waar je naartoe wil met die baard! Beard on :)>

Lekker lang weer!
[DOUBLEPOST=1540590632][/DOUBLEPOST]
@Olav1975 , nog een laat welkom van mij, sorry daarvoor!
Wat een prachtige volle baard heb je ,als die lang gaat worden zal het een zeer indrukwekkende baard zijn.:)>:)>
Dus ik zeg zet hem op (Y)(Y) en succes.

Geeft niets hoor! Lang is wel weer de bedoeling ja!
[DOUBLEPOST=1540590669][/DOUBLEPOST]
Ha @Olav1975 ,
Jeetje man wat een baard en wat een kleur zeer indrukwekkend hoor.(Y)(Y)(Y)
Heb je al eens geprobeerd om je baard te stylen met een föhn en een rolborstel.
Ik heb er op het forum al heel wat over geschreven.
Ik weet bijna zeker dat dat in deze fase voor jouw de oplossing is. Als je baard langer wordt zullen de krullen niet verdwijnen.
Het wordt dan een lange baard met krullen of slagen en dat is beslist niet lelijk.
Succes Texman:)>

Bedankt voor de tip! Had ik nog niet aan gedacht, ga ik zeker eens proberen!
 

Olav1975

Volle Baard
Huidige stand van zaken! Ben vrolijker dan dat ik eruit zie
18d3eb7b75468550fefa0cbf10a11b79.jpg
9ae08f0f1363d09feb05306419c6d2c2.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk
 

zenn

Zware baard
Behalve de baard, is dat schilderij ook mooi. Doet me denken aan Herman Brood z'n werken.(Y)
En qua uit straling, mensen zeggen dat 'k soms ook onbewust boos kijk... "zo zit m'n gezicht het lekkerst". ;):p
 

Yainderidoo

Zware baard
Beste Baard Olaf (Y)....en dat schilderij is ook niet mis....ik mag die stijl wel. Doet mij inderdaad ook aan die van Herman Brood denken.
Volgens mij is deze :)> naar jou voorbeeld gemaakt ;)
 

Olav1975

Volle Baard
Beste Baard Olaf (Y)....en dat schilderij is ook niet mis....ik mag die stijl wel. Doet mij inderdaad ook aan die van Herman Brood denken.
Volgens mij is deze :)> naar jou voorbeeld gemaakt ;)

Het is inderdaad naar voorbeeld van mijn vrouw en mij. Toen was mijn baard langer en nog niet op mijn wangen.

Heeft Henk Veen in opdracht van ons geschilderd
 
Banner image
Top