Van lang naar kort

Olav1975

Volle Baard
Afgelopen dagen een aantal keer de 24-uurs regel toegepast ;-)
De afgelopen 2 maanden ben ik inmiddels ruim 27 kilo afgevallen en daardoor stond mijn baard niet meer zoals eerst.
De trimmer eroverheen gehaald, met als resultaat dat ik er nog raarder uit zag. Dus vandaag de stoute schoenen aangetrokken en er weer een sik van gemaakt zoals vroeger. Nu bedenken of ik hem weer zo lang laat groeien als eerst.
 

Bijlagen

  • sik zijkant.jpg
    sik zijkant.jpg
    91 KB · Weergaven: 121
  • sik voorkant.jpg
    sik voorkant.jpg
    202 KB · Weergaven: 117

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Misschien is het het overwegen waard om eerst op het forum te posten, voordat je één van je vaak voorkomende 24-uurs regels gaat toepassen.;)
Zeer veel respect voor het lozen van het grote aantal kilo's (Y) …en laat alsjeblieft die super-baard weer groeien, want deze "voorbaard" is op z'n zachts uitgedrukt minder.:D
 

Olav1975

Volle Baard
Misschien is het het overwegen waard om eerst op het forum te posten, voordat je één van je vaak voorkomende 24-uurs regels gaat toepassen.;)
Zeer veel respect voor het lozen van het grote aantal kilo's (Y) …en laat alsjeblieft die super-baard weer groeien, want deze "voorbaard" is op z'n zachts uitgedrukt minder.:D

Ik denk dat jouw mening anders zou zijn als je gezien had, hoe ik er bij liep ;-)
 

Joep

Zware baard
Ik ben even wezen terugscrollen naar je vorige foto, volgens mij is het deze:
https://baardforum.nl/threads/van-lang-naar-kort.2971/page-4#post-75536
Ik vind je baard daar echt mooier.
Maar goed, het groeit vanzelf weer terug, mits je het niet wegscheert. Ik hoop dat je daar wel weer voor gaat. Het is jouw baard natuurlijk en als je dat niet fijn vind, moet je het zeker niet doen.

Dat je afvalt kan goed, maar ook slecht nieuws zijn. Je zei toen dat je ziek was, gaat het inmiddels al weer beter met je?
 

Olav1975

Volle Baard
Zo stond hij niet meer met mijn smallere hoofd helaas. En lang ook niet meer zoals eerst. Vandaar een drastische maatregel. Ik wil wellicht weer teruggaan naar:
[DOUBLEPOST=1571938455][/DOUBLEPOST]Qua gezondheid gaat het de goede kant op weer @Joep !
 

Bijlagen

  • sik oud.jpg
    sik oud.jpg
    114,4 KB · Weergaven: 90

Texman

Koning Baard
Ha @Olav1975 ,
Fijn om te lezen dat het weer beter met je gaat dat is voor dit moment belangrijker dan je baard.(Y)
Ik kan mij wel een klein beetje voorstellen hoe het voelt als je in korte tijd zoveel afvalt. Mij is dat een aantal jaren geleden ook overkomen.
Bij mij was het 15 kg in 3 weken en het heeft zeker een half jaar geduurd voordat ik weer iets aankwam. Alleen al door zwakte kwam ik niet meer aan het verzorgen van mijn baard toe. Ik heb hem toen ook drastisch korter gemaakt.
Sterkte met alles, Texman :)>
 

Peter1971

Baard
Afgelopen dagen een aantal keer de 24-uurs regel toegepast ;-)
De afgelopen 2 maanden ben ik inmiddels ruim 27 kilo afgevallen en daardoor stond mijn baard niet meer zoals eerst.
De trimmer eroverheen gehaald, met als resultaat dat ik er nog raarder uit zag. Dus vandaag de stoute schoenen aangetrokken en er weer een sik van gemaakt zoals vroeger. Nu bedenken of ik hem weer zo lang laat groeien als eerst.

Dag Olaf, wat een topprestatie zeg...maar als je een sik gaat dragen met zulke baardgene??n dan doe je ons en jezelf tekort!
Wil je echt een sik dan zou ik de keel opschonen...het is nu net of de rode loper uit is gelegdg.l
 

Olav1975

Volle Baard
Ik had niet allemaal positieve reacties verwacht hier....
In het dagelijkse echte leven heb ik de afgelopen dagen alleen maar positieve reacties gekregen.
Mijn enorm dunner geworden hoofd met brede baard was het hem niet meer. Gekortwiekt al helemaal niet. Nu zijn de verhoudingen wat beter, is de algemene "in real life" opinie. Ik had natuurlijk beter de lengte van wat nu sik is, kunnen behouden en de rest wegscheren, dan was ik al wat dichter bij mijn doel geweest. Nu kan ik echter weer fris starten met het model dat ik zelf wens.

@Peter1971
Met de rode loper doel je op de geïrriteerde huid door het scheren (voor het eerst in jaren weer eens op die plek)?
Dat is inmiddels bijna weg. Juist om weer een lange sik te kweken als eerst heb ik de brede basis nodig. Het is dan een kleine stap om de wangen wat te laten begroeien, mocht ik de wens hebben.

Als ik om me heen kijk zie ik enorm veel baarden, wat natuurlijk positief is. Het opvallen is wat minder. Mijn sik zoals vroeger was een echt statement, en dan ook nog een die bij mij past. Volgens mij en mijn omgeving. Ik kan jullie verzekeren dat mijn sik langer zal worden als menig baard hier ;-).
 

Peter1971

Baard
Ik had niet allemaal positieve reacties verwacht hier....
In het dagelijkse echte leven heb ik de afgelopen dagen alleen maar positieve reacties gekregen.
Mijn enorm dunner geworden hoofd met brede baard was het hem niet meer. Gekortwiekt al helemaal niet. Nu zijn de verhoudingen wat beter, is de algemene "in real life" opinie. Ik had natuurlijk beter de lengte van wat nu sik is, kunnen behouden en de rest wegscheren, dan was ik al wat dichter bij mijn doel geweest. Nu kan ik echter weer fris starten met het model dat ik zelf wens.

@Peter1971
Met de rode loper doel je op de geïrriteerde huid door het scheren (voor het eerst in jaren weer eens op die plek)?
Dat is inmiddels bijna weg. Juist om weer een lange sik te kweken als eerst heb ik de brede basis nodig. Het is dan een kleine stap om de wangen wat te laten begroeien, mocht ik de wens hebben.

Als ik om me heen kijk zie ik enorm veel baarden, wat natuurlijk positief is. Het opvallen is wat minder. Mijn sik zoals vroeger was een echt statement, en dan ook nog een die bij mij past. Volgens mij en mijn omgeving. Ik kan jullie verzekeren dat mijn sik langer zal worden als menig baard hier ;-).

Sorry Olav, nee natuurlijk bedoel ik niet de irritatie van het scheren..bedoel de vorm van de sik die je nu door laat lopen tot in de keel..dat vind ik wat minder mooi staan bij je...maar ik twijfel er niet aan dat je idd een megasik gaat krijgen..suc6
 
Banner image
Top