Probaardsel

Texman

Koning Baard
Ha @Mart76 ,
Leuk om weer wat van je te horen.
Wat je baard betreft, die ziet er prima uit. Het is net of je altijd een baard hebt gehad.(Y)(Y)(Y)
Het resultaat van een jaar groeien mag er zijn.:)
ik vind het dunne van de zijkanten wel meevallen en de grijze kleur in je baard is wijsheid die erin begint te sluipen.;)
Ik denk dat een wat langere baard je heel goed zal staan, maar dat is natuurlijk aan jou.
Groet en succes Texman:)>
 

Ardjan

Baardaap
't Staat je wijs! ;)
De meesten beginnen bij de kin te grijzen; jij doet het op de kaken!
Heel apart / mooie baard! :)>(Y)
 

Renem

Volle Baard
Netjes toch! Het is overigens net of ik een oom van mij terug zie, van toen ik nog een klein jongetje was. :D

Vriendelijke groet, René
 

Mart76

Baard
Hey @Texman
Ik heb idd eerder meen ik een foto van je gekregen van een langere baard. Zo lang zal hij bij mij niet gaan worden maar wellicht nog een paar cm erbij is een mooie uitdaging!
 

istawa

Zware baard
Ziet er goed uit. Vaak geeft. Iets meer lengte de baard een wat minder rommelige uitstraling. Maar das mijn mening. Je moet doen waar jij je goed bij voelt.

Beard on

it aint over until the fat lady sings
 

Texman

Koning Baard
Hey @Texman
Ik heb idd eerder meen ik een foto van je gekregen van een langere baard. Zo lang zal hij bij mij niet gaan worden maar wellicht nog een paar cm erbij is een mooie uitdaging!
Het is zeker aan te bevelen, het lijkt weinig een paar cm maar het kan een enorm verschil maken zeker ook in hoe je je baard in positieve zin ervaart.
 
Goede baard man, zou persoonlijk je baard wel bijwerken met kleur. Ziet het er een stuk verzorger uit.

Gr Mark

Verstuurd vanaf mijn Nokia 7 plus met Tapatalk
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Goede baard man, zou persoonlijk je baard wel bijwerken met kleur. Ziet het er een stuk verzorger uit.

Gr Mark

Verstuurd vanaf mijn Nokia 7 plus met Tapatalk
Dat wordt een "badger" genoemd naar de twee kleuren van een das (zo'n beest, niet zo'n stuk stof om je nek) en dan heb je ook nog de "silver fox", als de baard in het geheel grijs/wit is.

En over het kleuren van je baard::rolleyes::confused: :p:p:p:D:D
Dit is een forum van KERELS! ;)
 
Dat wordt een "badger" genoemd naar de twee kleuren van een das (zo'n beest, niet zo'n stuk stof om je nek) en dan heb je ook nog de "silver fox", als de baard in het geheel grijs/wit is.

En over het kleuren van je baard::rolleyes::confused: :p:p:p:D:D
Dit is een forum van KERELS! ;)
Dus als ik jou goed begrijp ben je geen kerel als je de baard kleurt?

Verstuurd vanaf mijn Nokia 7 plus met Tapatalk
 
Banner image
Top