Probaardsel

Mart76

Baard
"De baard" heeft zijn maximale lengte bereikt voor voorlopig. Morgen gaan er 2 centimeters vanaf. Hij wordt me te wild en voelt minder verzorgd aan. Ik wil er iets meer grip op en hem strakker.

Daarnaast speelt mee dat ik met een nieuwe baan start, waarbij ik iets strakker voor de dag wil komen.

De baard blijft in elk geval maar zal aan dominantie wat moeten inboeten.

Iedereen is hier pro baard, maar is er ook begrijp voor ff en stapje terug?

. 20190612_233428.jpg
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Begrip voor een stapje terug? :confused:

Ja natuurlijk, anders zou de baard bij vele Baardforummers ergens rond de middel hangen.:D
Iedereen heeft een favoriete lengte, die goed bij hem past.
Ik ga er deze week zo'n 7 cm. afhalen, omdat ik nu wel ernstig op een tovenaar begin te lijken.:eek:

Als je de achterzijde van je baard op lengte van de voorkant laat komen, dan lijkt je baard meer massief en minder lang, dus dat zou je ook kunnen proberen.:)>
 

Texman

Koning Baard
"De baard" heeft zijn maximale lengte bereikt voor voorlopig. Morgen gaan er 2 centimeters vanaf. Hij wordt me te wild en voelt minder verzorgd aan. Ik wil er iets meer grip op en hem strakker.

Daarnaast speelt mee dat ik met een nieuwe baan start, waarbij ik iets strakker voor de dag wil komen.

De baard blijft in elk geval maar zal aan dominantie wat moeten inboeten.

Iedereen is hier pro baard, maar is er ook begrijp voor ff en stapje terug?

. Bekijk bijlage 12158
Ha @Mart76 ,
Natuurlijk is er begrip voor het feit dat je je baard wat korter wil.
Ik heb heel wat jaren mijn baard een stuk korter gehad en nu ik niet meer werk heb ik alle tijd om hem goed te verzorgen dus heb ik hem langer laten groeien.
Het bevalt mij zeer, maar bij mij moet er af en toe een stukje af omdat het erg wild wordt. Het is best nog een hele kunst om een lange baard te laten groeien die er tevens goed uit ziet. Wat dat aangaat heb ik hier veel geleerd.
Succes Texman :)>
 
Banner image
Top