Probaardsel

Mart76

Baard
Al weer enkele maanden terug dat ik mijn vorige post plaatste. Toen een stukje van mijn baard af gehaald. Niet dat het slecht was, maar het voelde toch als een gemis. Nu weer terug op de laatste lengte.
Ben er eigenlijk gewoon weer wel tevreden mee zo. En in de lengte mag er wel iets bij, in de breedte wil ik m wat smal gaan houden. Dat voor de volgende keer als ik naar de barbier ga. 20190916_205653.jpg
 

Texman

Koning Baard
Al weer enkele maanden terug dat ik mijn vorige post plaatste. Toen een stukje van mijn baard af gehaald. Niet dat het slecht was, maar het voelde toch als een gemis. Nu weer terug op de laatste lengte.
Ben er eigenlijk gewoon weer wel tevreden mee zo. En in de lengte mag er wel iets bij, in de breedte wil ik m wat smal gaan houden. Dat voor de volgende keer als ik naar de barbier ga. Bekijk bijlage 13094
Ha @Mart76 ,
Je baard ziet er weer goed uit. Wat ik bij jou leuk vind is dat zowel kort als lang je goed staat. Dat geeft je de mogelijkheid om zo af en toe eens wat anders te proberen.
Groet Texman:)>
 

Mart76

Baard
Zomaar weer een keer een update.
Komende week weer naar de barbier. Vorige keer bedacht dat ik om de 4 weken wil gaan. Dat kon toen niet, het zat al vol op de tijden dat ik kon.
Maar de 5e week ga ik meestal twijfelen. Wordt me dan iets te warrig voor mijn gevoel en dan laat ik er net iets te veel aan doen bij de barbier.
Dus nu alleen even fatsoeneren en de zijkanten wat indammen. Dan moet ik er weer even tegen kunnen!
20191026_184452.jpg
 
Banner image
Top