Prille grijze baardige vijftiger van geiten baar naar volle dikke lange baard

Mohamed

Baard
Het gaat goed Mohamed, je mag de snor ook wel borstelen, de haren een beetje opzij borstelen, dan heb je er geen last van bij het eten, als je dat regelmatig doet dan blijven de haren op een gegeven moment ook opzij liggen. Temmen noemen we dat, haren temmen, zo de haren dwingen te blijven liggen door regelmatig de borstel er overheen te halen.
Goed idee ik borstel de haren nu naar opzij is makkelijker als ik ga eten drinken klopt nu zijn de haartjes soms wat nat of vuil niet veel maar soms
 

Mohamed

Baard
Ik probeer de snor naar opzij te borstelen meerdere malen daags hopelijk gaat hij die richting uit
Ik zie veel mannen hier met baard maar ook met een prachtige snor erbij met rondje of mooi uiteinde van de snor fit wil ik wel hoe bekom je dit
 

Macx

Baardaap
Als je de zijkanten van de snor laat groeien dan kun je daar later heel veel plezier aan hebben, je kunt zoals ik, de zijkanten, ook handlebars genoemd over de baard leggen, of er een mooie krul in zetten. Je kunt een echte volle snor laten groeien, maar dan heb je wel wat last met eten, ik laat de zijkanten groeien en knip vanuit het midden schuin naar beneden de haren af, je moet dat een beetje op gevoel doen,zolang je de zijkanten er niet vanaf knip is het goed. Kijk naar mijn foto die ik zojuist heb opgezet, dan is het ongeveer wel goed. Mocht je echt een lastige snor hebben, dan kun je een verwarmde borstel baardstyler genoemd of een haardroger gebruiken om de haren zoals jij dat wil stylen.
 
Banner image
Top