Prille grijze baardige vijftiger van geiten baar naar volle dikke lange baard

Mohamed

Baard
Ik word 51 jaar. Eind dit jaar i heb al vele jaren een baardje rond de mond en wil nu voor de volle baard nu ik verder de vijftiger in ga ik zie al jaren graag mooie baarden ik hou er van en heb nu de stap richting volle baard gezet maar het lijkt nor op niiks na 3 weken , ben bang dat het op mijn wangen niet gast lukken een mooi baard , wat denken jullie
 

Bijlagen

  • IMG_7409.jpeg
    IMG_7409.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 69
  • IMG_7412.jpeg
    IMG_7412.jpeg
    1.000,1 KB · Weergaven: 71
  • IMG_7411.jpeg
    IMG_7411.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 69
  • IMG_7413.jpeg
    IMG_7413.jpeg
    848,8 KB · Weergaven: 72
  • IMG_7410.jpeg
    IMG_7410.jpeg
    967,8 KB · Weergaven: 68

Baardsterdam

Volle Baard
Ik hoop het denk je dat het op mijn wangen goed komt?
Gaat helemaal goed konen. Geduld. Een baard moet ontluiken en tot volle weelde komen. Dat heeft tijd nodig. Wacht *zeker) drie maanden. Koop een goede, natuurlijke, baardolie en smeer dagelijks in. Dat voedt je huid onder je baard en bevorderd de groei van je baard.

Goede baardolie koop je via mijnbaard.nl.
 

tijn

Zware baard
Ik denk dat het best goed zou kunnen komen met je baard. Je moet alleen geduld hebben. Laat het zo n 3 maanden lekker groeien en doe er niks aan. Dan zul je zien wat een verschil dat is met nu. Sucses met je baardreis
 

Mohamed

Baard
Welke baardolie is de beste? En denk jij de de wangen kand hebben beter te komen als je kijkt hoe het nu is? Ik wil een lange baard bekomen uiteindelijk zoals jou foto , of ben ik te oud begonnen om mijn baard door te laten groeien?
 

Mohamed

Baard
Welkom op het forum,
Het komt vast goed met je baard.
Veel succes en geduld gewenst.
Nieuws foto van nu denk je dat er voldoende groei op mijn wagen kan komen of lijkt jou de kans klein ? Ik heb kijk even een nieuwe foto
 

Bijlagen

  • IMG_7414.jpeg
    IMG_7414.jpeg
    932,8 KB · Weergaven: 17

berendgr

Volle Baard
Gewoon even een paar maanden geduld hebben .
Je ziet dan pas goed het resultaat .
En voor nu, maak je er niet druk over, en gun de spiegel een tijdje vakantie .
Want dit komt vast goed.
 

Baardsterdam

Volle Baard
Hi welke baardolie beveel je aan er zijn er heel veel soorten
Dat is heel persoonlijk. Zelf gebruik is baardolie van Superfurry en Azbane.
Hi welke baardolie beveel je aan er zijn er heel veel soorten
De keuze van baardolie is heel persoonlijk. Ik gebruik de olie van Superfurry en Azbane.

Azbane is een Marokkaans familiebedrijfje, met een complete range aan baardproducten: shampoo, olie , balsem en wax. Hun producten zijn via mijnbaard.nl te verkrijgen.


Superfurry is een Nederlands eenmansbedrijfje dat kwalitatief hoogwaardige baardproducten aanbied, alles huisgemaakt en puur natuur, bestelling via eigen website.

https://superfurry.nl/
 

Macx

Baardaap
Ik word 51 jaar. Eind dit jaar i heb al vele jaren een baardje rond de mond en wil nu voor de volle baard nu ik verder de vijftiger in ga ik zie al jaren graag mooie baarden ik hou er van en heb nu de stap richting volle baard gezet maar het lijkt nor op niiks na 3 weken , ben bang dat het op mijn wangen niet gast lukken een mooi baard , wat denken jullie.

Dag Mohamed, ik heb de foto's gezien, de wangen zien er aan de bovenkant inderdaad wat dun uit, de onderkant ziet er heel goed uit. Geef het drie maanden de tijd, je wangen zijn nu bezig opgang te komen, als je baardolie gebruikt, gebruik dan een baardborstel om het te verdelen, een baardborstel zorgt tegelijkertijd voor een goede bloedsdoorstroming wat de baardgroei stimuleert.
 

Macx

Baardaap
Bij naturalheroes.nl kun je castorolie draagolie en pepermunt olie etherische bestellen, je neemt 30ml
(1 oz) castorolie en doet er 25 tot 30 druppels pepermunt olie bij, dit is een hele goede mix om s'avonds voor het slapen gaan in je baard te zetten en dan met de baardborstel verdelen, Castor olie en pepermunt olie bevorderen de baardgroei.

Als de mix klaar is, dan gebruik je geen pipet, want de castorolie is erg dik, je giet gewoon wat op de palm van je hand ter grote van een dubbeltje en zet het met je vingers op je wangen, dan met de borstel lekker er in borstelen, als je de verkoeling van de pepermunt goed voelt op je wangen dan is het goed verdeeld.

Ik gebruik het zelf ook, met in combinatie eigen gemaakte baardboter.



Naturalheroes .nl

Castor olie (draag olie)

Pepermunt olie (etherisch)
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top