Prille grijze baardige vijftiger van geiten baar naar volle dikke lange baard

Macx

Baardaap
Je baard ziet er steeds weer wat beter uit. Elke dag een paar druppels baardolie en de baardborstel gebruiken voor de bloeddoorstroming. 's morgens en 's avonds voor het slapen gaan nog wat druppels erin masseren. De volhouder wint Mohamed.
 

Mohamed

Baard
Allicht geen groot verschil vandaag maar ik post heel veel dan zie later verschil dag na dag om teug te kijken , ik kijk echt uit naar de langere baard hopelijk lukt dit bij mij prettige Maandag iedereen hiet
 

Bijlagen

  • IMG_7521.jpeg
    IMG_7521.jpeg
    871,9 KB · Weergaven: 15

Macx

Baardaap
Zeker man, toch leuk om te posten, het is jouw topic dus jij mag net zoveel foto's posten als je zelf wilt, dat doe ik ook. Tot vervelens toe van de baardmannen, maar ook dat maakt mij niets uit, je moet doen wat je zelf wilt.
Je baard groeit lekker door en de open plekjes worden steeds kleiner lijkt wel.
Lekker doorgaan zo Mohamed, gaat helemaal goed, gebruik je wel steeds de baardolie en de baardborstel?
 

Mohamed

Baard
Zeker man, toch leuk om te posten, het is jouw topic dus jij mag net zoveel foto's posten als je zelf wilt, dat doe ik ook. Tot vervelens toe van de baardmannen, maar ook dat maakt mij niets uit, je moet doen wat je zelf wilt.
Je baard groeit lekker door en de open plekjes worden steeds kleiner lijkt wel.
Lekker doorgaan zo Mohamed, gaat helemaal goed, gebruik je wel steeds de baardolie en de baardborstel?
Ja elke dag doe ik de baardolie. Dank voor de steun deze waardeer ik enorm, want het is op de tanden, nu ben ik steeds aan het denken hoe zal het binnen een tijdje zijn ! In elk geval ik kan mijn beginnend baardje nu al niet meer missen, ben echt benieuwd wat het worden zal over een kleine maand of zo, Ik zie veel baarden op straat ook de baard lijkt me enorm populair de laatste jaren
 

Macx

Baardaap
Ja elke dag doe ik de baardolie. Dank voor de steun deze waardeer ik enorm, want het is op de tanden, nu ben ik steeds aan het denken hoe zal het binnen een tijdje zijn ! In elk geval ik kan mijn beginnend baardje nu al niet meer missen, ben echt benieuwd wat het worden zal over een kleine maand of zo, Ik zie veel baarden op straat ook de baard lijkt me enorm populair de laatste jaren
Is nooit weggeweest hé, maar wat er nu al boven de grond staat dat daar ben je wel tevreden over, toch. Je koestert al je haartjes, dat is een heel goed teken Mohamed, over een paar maanden dan ben ik ook zeer benieuwd hoe het er dan voor staat. Ik denk dat het goed gaat komen. Lekker blijven posten, dat is leuk voor later om op terug te kijken.(Y):)
 

Mohamed

Baard
Vandaag at lunch. Time middag wat gaan eten en nog eenn foto’s
 

Bijlagen

  • IMG_7526.jpeg
    IMG_7526.jpeg
    1 MB · Weergaven: 17
  • IMG_7525.jpeg
    IMG_7525.jpeg
    1 MB · Weergaven: 17

Mohamed

Baard
Hij wordt steeds mooier Mohamed!(Y)
Hartelijk dank!! JIj hebt al meer baarden gevolgd die groeien dan ik je zal het beter weten Want ik ben nog steeds heel erg onzeker of het goed komt, heb nog nooit laten doorgroeien op de wangen, ik hoop het absoluut want droom en wens een mooie baard te hebben, Hartelijke dank voor de steun en help
 
Banner image
Top