Prille grijze baardige vijftiger van geiten baar naar volle dikke lange baard

Michael86

Baard
Inderdaad geduld man, en vooral binnenkort ff doorbijten als de slordige periode eraan komt. Ook niet te veel vergelijken met andere baarden. Die zijn zoals vingerafdrukken :)> Geniet rustig van je baardreis.(Y):)
 

Mohamed

Baard
Inderdaad geduld man, en vooral binnenkort ff doorbijten als de slordige periode eraan komt. Ook niet te veel vergelijken met andere baarden. Die zijn zoals vingerafdrukken :)> Geniet rustig van je baardreis.(Y):)
Ja het is moeilijk voorzl men wagen baren
Grote zorgen hoe was dat bij jou?
 

Macx

Baardaap
Momenteel zie je op de wangen nog weinig staan als je in profiel kijkt enkel langs zij profiel zie je wat daarmee dacht ik eventjes te wachten nu zie je enkel men geiten baardje goed in profiel zicht dat hd ik al lang! Heb je nog een tip voor men wangen of zo? wou ik even vragen alvast heel veel dank voor al jou steun het is van onschatbare waarde voor mij m er te komen aan mijn droom baard
Geduld hebben en er in blijven geloven, maar mocht het zo zijn dat je wangen niet helemaal vol lopen met haren, dan nog is er een mooi model van te maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Mohamed

Baard
Vandaag weer wat groei op de wangen of zie ik het fout? Ik denk dat vet beter komt baardolie lijkt te werken denk ik
 

Bijlagen

  • IMG_7443.jpeg
    IMG_7443.jpeg
    963,1 KB · Weergaven: 24
  • IMG_7444.jpeg
    IMG_7444.jpeg
    1 MB · Weergaven: 24

Macx

Baardaap
Gaat heel goed Mohamed, als je de baardborstel met de baardolie elke dag gebruikt dan stimuleert dat de groei. Je kunt voor het slapen gaan nog even met de baardborstel over je wangen wrijven met een paar druppels baardolie.
 

Mohamed

Baard
Ik heb al zoveel liefde voor de eerste baard haartjes ik kan men baard nu al niet meer missen!!! Wie kent dat gevoel ook ? Op naar de 18 maanden lange baard dat is men doel en wens. Hoeveel centimeter zou een baard moeten zijn na 18 maand ? Plus minus. Wie heeft er ook ervaring met vitamine pillen etc voor je testosteron? En zou ik dat nemen wie beveelt aan om sneller baard groei te hebben
 

Amens

Baard
Ik heb al zoveel liefde voor de eerste baard haartjes ik kan men baard nu al niet meer missen!!! Wie kent dat gevoel ook ? Op naar de 18 maanden lange baard dat is men doel en wens. Hoeveel centimeter zou een baard moeten zijn na 18 maand ? Plus minus. Wie heeft er ook ervaring met vitamine pillen etc voor je testosteron? En zou ik dat nemen wie beveelt aan om sneller baard groei te hebben
Zou ik niet aan beginnen hoor. Je baardgroei is prima. Rome is niet in 1 dag gebouwd ;)
 

Baardsterdam

Volle Baard
Ik heb al zoveel liefde voor de eerste baard haartjes ik kan men baard nu al niet meer missen!!! Wie kent dat gevoel ook ? Op naar de 18 maanden lange baard dat is men doel en wens. Hoeveel centimeter zou een baard moeten zijn na 18 maand ? Plus minus. Wie heeft er ook ervaring met vitamine pillen etc voor je testosteron? En zou ik dat nemen wie beveelt aan om sneller baard groei te hebben
Gemiddeld groeit een baardhaar 1 cm per maand, en zomers groeit het sneller. Niet omdat haar beter groeit in de warmte, maar omdat je dan actiever bent en meer zweet. Zweet schijnt een positieve werking te hebben op baardgroei.

Gezond eten en (genoeg) drinken dragen ook bij. Dingen als caffeïne, suiker, alcohol en nicotine remmen de groei. Als je verantwoord eet hoef je geen supplementen , zoals vitamines oid, te slikken. Teveel vitamines kunnen zelfs ongezond zijn. Overal waar te voor staat is slecht voor je, behalve vrede: tevrede!

Groei kun je niet afdwingen, maar lekker in je vel zitten, niet roken, gezond eten, liefde, lichaamsbeweging (vooral de combinatie van deze laatste twee) dragen bij aan een gezonde volle baard.

Verzorg je baard en de huid onder je baard; dagelijks wassen, borstelen en voeden met baardolie.
 

Werner

Baard
Ik word 51 jaar. Eind dit jaar i heb al vele jaren een baardje rond de mond en wil nu voor de volle baard nu ik verder de vijftiger in ga ik zie al jaren graag mooie baarden ik hou er van en heb nu de stap richting volle baard gezet maar het lijkt nor op niiks na 3 weken , ben bang dat het op mijn wangen niet gast lukken een mooi baard , wat denken jullie
Heb geduld, groeit allemaal vanzelf Mohamed!
 

Mohamed

Baard
Gemiddeld groeit een baardhaar 1 cm per maand, en zomers groeit het sneller. Niet omdat haar beter groeit in de warmte, maar omdat je dan actiever bent en meer zweet. Zweet schijnt een positieve werking te hebben op baardgroei.

Gezond eten en (genoeg) drinken dragen ook bij. Dingen als caffeïne, suiker, alcohol en nicotine remmen de groei. Als je verantwoord eet hoef je geen supplementen , zoals vitamines oid, te slikken. Teveel vitamines kunnen zelfs ongezond zijn. Overal waar te voor staat is slecht voor je, behalve vrede: tevrede!

Groei kun je niet afdwingen, maar lekker in je vel zitten, niet roken, gezond eten, liefde, lichaamsbeweging (vooral de combinatie van deze laatste twee) dragen bij aan een gezonde volle baard.

Verzorg je baard en de huid onder je baard; dagelijks wassen, borstelen en voeden met baardolie.
Ik rook niet en drink geen alcohol alleen water . Dat is am positief
 

Macx

Baardaap
Ja de olie helpt wel precies het groeit, er komt al wat baard vorm in denk ik?
Ook goed de borstel gebruiken Mohamed, dus eerst de mix of de baardolie erin zetten en dan met de borstel tot op je huid en dan voorzichtig borstelen, Niet te hard over je wangen borstelen wat dan beschadig je weer je huid en is ook niet goed voor de baardharen, dus alles met beleid doen.
 
Banner image
Top