Prille grijze baardige vijftiger van geiten baar naar volle dikke lange baard

Mohamed

Baard
Weeral wat evolutie! Mazr allicht te vroeg ol te kunnen zien tot hoe men wangen lijn zou geraken om een idee te hebben van model
 

Bijlagen

  • IMG_7452.jpeg
    IMG_7452.jpeg
    1,2 MB · Weergaven: 23

Macx

Baardaap
Maakt niet uit Mohamed, er zal niet veel verschil in zitten tussen gisteren en vandaag, maar je mag net zoveel foto's uploaden als je wilt, hoor. De wangen zijn nu op gang aan het komen, ik zie weer meer haartjes verschijnen, ik zie ook dat je de borstel gebruikt, het gaat de goede kant hé Mohamed.
Waar de wanglijn komt te liggen is nu nog te vroeg om daar iets van te zeggen, maar ik denk dat het geen hoge wanglijn zal gaan worden, maar dat hoeft ook helemaal niet voor een mooie volle baard, met een wat lagere wanglijn is het ook mooi hoor, gewoon lekker doorgaan en blijven posten.:)(Y)
 

Mohamed

Baard
Verschil hoe de groei komt niet beide kanten groeien dezelfde hoogte of is dit mijn idee? ! Ik weet het ik post elke dag men excuus! Hoe hoog schatten jullie men kansen dat groei goed komt? en hoe lang zou de dichtgroeien nemen ?
 

Bijlagen

  • IMG_7456.jpeg
    IMG_7456.jpeg
    1 MB · Weergaven: 16
  • IMG_7457.jpeg
    IMG_7457.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 16

Amens

Baard
Komt helemaal goed hoor. Er zit eigenlijk altijd verschil tussen links en rechts. Als alles is uitgegroeid kan de barbier dat fixen voor je. Lekker door laten groeien en niet teveel in de spiegel kijken!
 

tijn

Zware baard
Verschil hoe de groei komt niet beide kanten groeien dezelfde hoogte of is dit mijn idee? ! Ik weet het ik post elke dag men excuus! Hoe hoog schatten jullie men kansen dat groei goed komt? en hoe lang zou de dichtgroeien nemen ?
Klopt, over het algemeen gaat de ene kant sneller als de andere kant. Straks als alles is volgroeid( over zeg maar zo n 3 maanden ongeveer), zie je daar niks meer van. Ik zou me er niet te druk over maken. Het komt vanzelf. Kijk niet te vaak in de spiegel, maar ik weet dat is moeilijk hahahaa.
 

Macx

Baardaap
Hoi Mohamed, ik zie nu toch wel dat het de goede kant opgaat, er komen steeds meer haartjes bij, misschien dan toch een wat hogere wanglijn dan ik een paar dagen terug zei te verwachte.
Goed blijven verzorgen met baardolie en de baardborstel zodat de haren goed gevoed worden en er nog meer haren gaan beginnen te groeien op de wangen. Zou je de camera wat hoger willen houden zodat we het nog beter kunnen zien? Stuur nog maar wat foto's
 

Mohamed

Baard
Nog een foto tje ☺️ ik zo kan ik er later op terug zien! Heeft al iemand enig idee of schatting beter gezegd hoe hoog ik me baardlijn ooit zou krijgen en welk model er uitgehaald lan worden later dat vraag ik mij af of daae nu al enig idee kan zijn
 

Bijlagen

  • IMG_7466.jpeg
    IMG_7466.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 18
  • IMG_7467.jpeg
    IMG_7467.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 18

Mohamed

Baard
Klopt, over het algemeen gaat de ene kant sneller als de andere kant. Straks als alles is volgroeid( over zeg maar zo n 3 maanden ongeveer), zie je daar niks meer van. Ik zou me er niet te druk over maken. Het komt vanzelf. Kijk niet te vaak in de spiegel, maar ik weet dat is moeilijk hahahaa.
Dank voor de steun dat helpt volhouden
 

Macx

Baardaap
Nog een foto tje ☺️ ik zo kan ik er later op terug zien! Heeft al iemand enig idee of schatting beter gezegd hoe hoog ik me baardlijn ooit zou krijgen en welk model er uitgehaald lan worden later dat vraag ik mij af of daae nu al enig idee kan zijn
Het gaat goed Mohamed, je mag de snor ook wel borstelen, de haren een beetje opzij borstelen, dan heb je er geen last van bij het eten, als je dat regelmatig doet dan blijven de haren op een gegeven moment ook opzij liggen. Temmen noemen we dat, haren temmen, zo de haren dwingen te blijven liggen door regelmatig de borstel er overheen te halen.
 

Macx

Baardaap
Nog een foto tje ☺️ ik zo kan ik er later op terug zien! Heeft al iemand enig idee of schatting beter gezegd hoe hoog ik me baardlijn ooit zou krijgen en welk model er uitgehaald lan worden later dat vraag ik mij af of daae nu al enig idee kan zijn
Je hebt best kans dat op de open plekjes er nog haren komen, over een maandje of twee drie dan weten we meer, maar als er dan nog open plekjes zijn dan zullen die minder zichtbaar zijn door de haren die daar over heen groeien, je kunt veel camoufleren als de baard wat langer is.
 

Mohamed

Baard
Het gaat goed Mohamed, je mag de snor ook wel borstelen, de haren een beetje opzij borstelen, dan heb je er geen last van bij het eten, als je dat regelmatig doet dan blijven de haren op een gegeven moment ook opzij liggen. Temmen noemen we dat, haren temmen, zo de haren dwingen te blijven liggen door regelmatig de borstel er overheen te halen.
Ja men snor opzij borstelen is een hoed idee zal ik doen hartelijk dank ☺️ voor de steun en motivatie anders os het nog mogelijker
 

Texman

Koning Baard
Ha @Mohamed ,
Op je foto heb ik met een blauwe lijn aangegeven hoe hoog je baardlijn kan worden en misschien nog iets hoger. Op je wangen heb je nog wel wat dunnere plekken die eerst vol moeten groeien.
Hou er rekening mee dat dit nog wel een tijdje kan duren.
Daarna kan je pas goed zien welk baardmodel het beste bij jouw baardgroei past.
Groet Texman :)>
 

Bijlagen

  • IMG_7466.jpg
    IMG_7466.jpg
    785,7 KB · Weergaven: 17

Mohamed

Baard
Ha @Mohamed ,
Op je foto heb ik met een blauwe lijn aangegeven hoe hoog je baardlijn kan worden en misschien nog iets hoger. Op je wangen heb je nog wel wat dunnere plekken die eerst vol moeten groeien.
Hou er rekening mee dat dit nog wel een tijdje kan duren.
Daarna kan je pas goed zien welk baardmodel het beste bij jouw baardgroei past.
Groet Texman :)>
Dat zal mooi worden had niet gedacht zo hoog hopelijk lukt het zou tegen 15 juni al iets meer duidelijkheid over zijn denk je ik vertrek dan op reis
 
Banner image
Top