Postief Baarden Complimenten topic

Kale666man

Baardaap
Welke kant schopt melchior hem dan.
Moet hij wel snel zijn want vaak zijn het vliegende tapijtjes,maar ach hartenheer is zeker lachen.
Al moet ik wel eerlijk zeggen dat bij sommige onder ons de leeftijd door de baard moeilijk is in te schatten.schateren(Y)
 

Ardjan

Baardaap
Vandaag een positief compliment over m'n baard. ...én zei ze ,,je kan straks wel voor sinterklaas spelen."
Maar, zei ik; de sint neemt vast nog geen genoegen met mijn lengte; Dus... we groeien gewoon nog even door! :D

Zou het er dan tóch een keer van komen, dat ik gevraagd wordt voor sinterklaas?
sint01.gif
 

zenn

Zware baard
Net onderweg stond 'k bij het stoplicht te wachten, werd 'k begroet door een vrolijke baardman van de Coolblue. Natuurlijk ff terug gegroet; 'beard code'. :)>(Y)
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Ook ik kreeg gisteren een compliment voor mij baard van een dame nog wel.
Toen ik haar hiervoor bedankte voegde zij er nog aan toe dat ze het echt meende:)
 

TMG1961

Baardaap
Complimenten krijg ik hier niet over de baard. Het wordt min of meer stilzwijgend geaccepteerd dat ik een baard heb. Mijn zuster vindt het absoluut niets, die vindt me echt oud ermee uit zien. Laatst vroeg een vriendin van haar wie die ouwe vent was waarmee ze stond te praten, dat was ik dus. De meesten vinden me er echt stukken ouder mee uit zien.
 

Texman

Koning Baard
Complimenten krijg ik hier niet over de baard. Het wordt min of meer stilzwijgend geaccepteerd dat ik een baard heb. Mijn zuster vindt het absoluut niets, die vindt me echt oud ermee uit zien. Laatst vroeg een vriendin van haar wie die ouwe vent was waarmee ze stond te praten, dat was ik dus. De meesten vinden me er echt stukken ouder mee uit zien.
Vrouwen begrijpen er soms niets van en kunnen dan ook echt lelijk doen.:mad:
Mannen voelen zich met een baard vaak veel beter en gelukkiger.
Welke vrouw wil dat nou niet;)
 

zenn

Zware baard
Vrouwen begrijpen er soms niets van en kunnen dan ook echt lelijk doen.:mad:
Mannen voelen zich met een baard vaak veel beter en gelukkiger.
Welke vrouw wil dat nou niet;)

Om daar ff op in te haken, meeste mannen krijgen door een baard meer (zelf)vertrouwen en voelen zich veel zekerder.
@TMG1961 jij bent gewoon een 'Silver Fox' a la George Clooney, alleen weten de dames het gewoon nog niet. :cool:;)
 

Texman

Koning Baard
Ha @zenn ,
Je hebt helemaal gelijk. Vrouwen zouden zich meer moeten beseffen dat dit voor een man heel belangrijk kan zijn.
Texman:)>
 

TMG1961

Baardaap
IK ben echt niet zelfverzekerder geworden door mijn baard te laten groeien. Heb al een baard sinds ik 25 ben, meestal maximaal 2,5cm. En mij vergelijken met clooney is als een drol vergelijken met een diamant.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Boodschapoen gedaan bij de Jumbo en bij de kassa sportplaatjes gekregen, die ik bij de daarop wachtende kinderen bij de uitgang inleverde en zei, dat ze ze netjes moesten delen. De jongetjes riepen, dat ze dat zouden doen en ik werd bedankt voor de plaatjes. Aan het eind van de rij stond een manneke van een jaar of tien, die zachtjes zei: ' mijnheer, wat heeft u een mooie baard'.
Ik was enigszins verbaasd en moest lachen. 'Die krijg jij later ook', vertelde ik hem, waarna er een grote glimlach van hem volgde.
 

Hartenheer

Zware baard
Boodschapoen gedaan bij de Jumbo en bij de kassa sportplaatjes gekregen, die ik bij de daarop wachtende kinderen bij de uitgang inleverde en zei, dat ze ze netjes moesten delen. De jongetjes riepen, dat ze dat zouden doen en ik werd bedankt voor de plaatjes. Aan het eind van de rij stond een manneke van een jaar of tien, die zachtjes zei: ' mijnheer, wat heeft u een mooie baard'.
Ik was enigszins verbaasd en moest lachen. 'Die krijg jij later ook', vertelde ik hem, waarna er een grote glimlach van hem volgde.
Dat zijn leuke reacties.
Kinderen zeggen wat ze echt denken.
Commentaar of denigrerende opmerkingen krijg je meestal van die plamuurdozen.
Zelf totaal dich geplamuurd en haar als een opgedroogde verfkwast.
 

drummer

Baard
Afgelopen zaterdagavond was ik, voor het eerst sinds jaren, op stap op het Stratumseind in Eindhoven. Het verbaasde me hoe vaak ik door vreemden werd aangesproken over mijn baard, zowel door mannen als door dames, en enkel op een leuke manier. De leukste opmerking kwam van een jongen van een jaar of 20: 'Da's de beste baard van Eindhoven!' Vroeger, voor mijn 'baardtijd' maakte ik niet zo gemakkelijk contact in dit soort situaties, maar nu leidde het tot leuke gesprekken. Wellicht voel ik me ook wat zelfverzekerder met baard.
 
Banner image
Top