Postief Baarden Complimenten topic

drummer

Baard
Vandaag voor een aankomende schilderklus wat inkopen gedaan bij een verfspeciaalzaak. De verkoper, een aardige jongen met een kortgetrimde beard, werkte keurig zijn vaste lijstje af: 'Heb je nog schuurpapier nodig? Afplaktape?'. En daarna zei hij: ' En tot slot nog 1 opmerking, goeie baard! Ik heb die van mij pas korter gemaakt want het zag er niet uit, maar die van jou is echt netjes.' Blij keerde ik met verf en kwasten huiswaarts.
 
L

LeatherBeardEd

Guest
Vandaag voor een aankomende schilderklus wat inkopen gedaan bij een verfspeciaalzaak. De verkoper, een aardige jongen met een kortgetrimde beard, werkte keurig zijn vaste lijstje af: 'Heb je nog schuurpapier nodig? Afplaktape?'. En daarna zei hij: ' En tot slot nog 1 opmerking, goeie baard! Ik heb die van mij pas korter gemaakt want het zag er niet uit, maar die van jou is echt netjes.' Blij keerde ik met verf en kwasten huiswaarts.

Echt leuke reactie !
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Vandaag voor een aankomende schilderklus wat inkopen gedaan bij een verfspeciaalzaak. De verkoper, een aardige jongen met een kortgetrimde beard, werkte keurig zijn vaste lijstje af: 'Heb je nog schuurpapier nodig? Afplaktape?'. En daarna zei hij: ' En tot slot nog 1 opmerking, goeie baard! Ik heb die van mij pas korter gemaakt want het zag er niet uit, maar die van jou is echt netjes.' Blij keerde ik met verf en kwasten huiswaarts.
Mooi verhaal (Y)

Zelf vorige week op de camping een kleine knul van pakweg 8 tegen zijn vader horen zeggen: "meneer daar heeft een strikje in zijn baard".
Ik draag tegenwoordig bij de meeste buitenactiviteiten een baardring die ik bij Grimfrost heb gekocht omdat de boel anders wel erg weg waaien wil op de MTB etc :)>.
De vader in kwestie zei toen dat die meneer inderdaad een strikje had, maar dat dit met zo'n mooie grote baard wel handig zou zijn ;)
 

Giant

Zware baard
Wat mij deze week overkwam:
Ik liep in de stad en een vrij jong kind zat mij aan te gapen en zei hard op tegen zijn moeder:
"die meneer heeft een hele enge snor".
Die moeder raakte toch een beetje van slag omdat ze zag dat ik het hoorde.
Ik schoot zelf in de lach en zij toen ook.
 

zenn

Zware baard
Vandaag fiets 'k zo terug van werk, kom 'k bij een kruispunt aan en moest 'k wachten voor rood. Tuur 'k zo naar de overkant, zie ik een strengkijkende grijze baard, met peaky blinders petje, aan de andere kant staan wachten om eveneens over te steken. Het licht gaat op groen en net voor we elkaar kruizen besluit ik de 'nod' te doen... Zijn ogen gaven spontaan een lach en 'k krijg een ferme knik terug.

Mooi om even iemand anders zijn dag even leuker te maken. :)
 
Banner image
Top