Postief Baarden Complimenten topic

WTRebel

Baard
Vandaag fiets 'k zo terug van werk, kom 'k bij een kruispunt aan en moest 'k wachten voor rood. Tuur 'k zo naar de overkant, zie ik een strengkijkende grijze baard, met peaky blinders petje, aan de andere kant staan wachten om eveneens over te steken. Het licht gaat op groen en net voor we elkaar kruizen besluit ik de 'nod' te doen... Zijn ogen gaven spontaan een lach en 'k krijg een ferme knik terug.

Mooi om even iemand anders zijn dag even leuker te maken. :)
Leuk ! Maar wat is de 'nod' ? :rolleyes:
 

zenn

Zware baard
@WTRebel soort van ongesproken-groet-omdat-je-beide-een-baard-heb-en-dat-respecteert. ;)

giphy.gif
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Vanmorgen heb ik mijn eerste corona-vaccinatie gekregen (ADO stadion Den Haag).
En dan loop je daar met een bijzondere mondkapje. Na het toedienen van de prik moest ik nog een kwartier blijven om te zien of ik geen allergische reactie zo krijgen.
Daar werd ik door een mevrouw aangesproken die mijn mondkapje heel mooi vond. Ik gaf dus de nodige uitleg waarom ik deze droeg en de er onder verborgen baard.
Bewondering alom ook van haar vriendin. De baard was niet te zien en toch een positieve reactie.:)
Het hele vaccinatie-gebeuren was heel goed georganiseerd en ondanks dat het heel druk was, liep het als een speer :).
Dus hulde aan al die medewerkers die hiervoor hun best doen (Y)(Y)(Y).
 

Luz

Baard
Op wandel met vrouwlief door de stad, naderen we twee mannen, druk in gesprek met elkaar. Net voor we elkaar kruisen wijst een van hen naar mijn baard en de duim gaat omhoog. Geen woord gesproken, en toch liep ik minutenlang met een glimlach tot achter m'n oren en een trotse vrouw aan mijn zijde :)
 

Texman

Koning Baard
Ja, dat zijn de leuke baard en snor momenten (Y):):).
Ik had dat laatst bij mijn slager die zelf een korte nette baard heeft.
Hij vond de lengte van mijn baard erg mooi en vertelde dat zijn zoon ook een grote baard had.
Waarop de verkoopster die mij hielp vertelde dat haar man ook een baard had en dat zij dat prima vond mits die goed werd onderhouden.
Een tijd terug had zij nog te kennen gegeven dat zij absoluut niets moest hebben van mannen met een baard.
Er is dus duidelijk iets gebeurd :D.
Maar goed ook mijn dag was weer goed :)>
 

Laurent1965

Zware baard
Gisteren sinds lange tijd weer eens een middagje shoppen in ons geliefde Luik.
Komt er plots een andere baardman op me af, "monsieur, excuse moi, m'est votre barbe, c'est formidable"....
Had nog niet de kans een compliment terug te geven, weg was ie.

Mijn dag was helemaal "formidable". (Y)
 

Giant

Zware baard
Ik wordt op straat ook regelmatig aangesproken over mijn snor. Dat is gewoon leuk en maakt je dag goed.
Die mensen nemen toch de moeite om je te laten weten dat ze hem mooi vinden.

Soms is het ook alleen een gebaar.
 

Texman

Koning Baard
Gisteren sinds lange tijd weer eens een middagje shoppen in ons geliefde Luik.
Komt er plots een andere baardman op me af, "monsieur, excuse moi, m'est votre barbe, c'est formidable"....
Had nog niet de kans een compliment terug te geven, weg was ie.

Mijn dag was helemaal "formidable". (Y)
Geweldig dit soort momenten (Y).
Ik heb dat ook een keer meegemaakt. in de tram dat een wild vreemde heer tegen mij zij "u heeft een mooie baard".:):)>
 

Macx

Baardaap
Gisteren kwam ik een prachtige lange baard tegen, ik moest gelijk aan de 'nod' denken en besloot ook de 'nod' te doen, ook deze man knikte vriendelijk terug.
Is wel leuk hé, geeft toch het gevoel van een soort broederschap.
 

Giant

Zware baard
Gisteren kwam ik een prachtige lange baard tegen, ik moest gelijk aan de 'nod' denken en besloot ook de 'nod' te doen, ook deze man knikte vriendelijk terug.
Is wel leuk hé, geeft toch het gevoel van een soort broederschap.
Dat merk ik ook. Als ik een mooie baard/snor tegenkom kijk je toch even extra. Dat levert meestal een vriendelijk knikje over en weer op.

Wat ik ook merk dat al mensen naar mijn snor kijken en ik dat zie ze mij vriendelijk groeten.
 

Texman

Koning Baard
Wat al die baardloze mannen toch missen.
Het is net zoiets als motorrijders die elkaar onderweg groeten.
En ga je ergens op plein staan waar motorrijders vaak samenkomen heb je in no time gesprekken met andere motorrijders.
 
Banner image
Top