Postief Baarden Complimenten topic

Texman

Koning Baard
Afgelopen zaterdagavond was ik, voor het eerst sinds jaren, op stap op het Stratumseind in Eindhoven. Het verbaasde me hoe vaak ik door vreemden werd aangesproken over mijn baard, zowel door mannen als door dames, en enkel op een leuke manier. De leukste opmerking kwam van een jongen van een jaar of 20: 'Da's de beste baard van Eindhoven!' Vroeger, voor mijn 'baardtijd' maakte ik niet zo gemakkelijk contact in dit soort situaties, maar nu leidde het tot leuke gesprekken. Wellicht voel ik me ook wat zelfverzekerder met baard.
Zo kan het dus ook gaan (Y). En wat die zelfverzekerdheid betreft, dat is waar :cool:.
 

mcvries

Baard
Mijn schoonzus is kapster en die heeft in de beginfase van mijn baard hooguit een keer laten vallen dat het nog niet helemaal vulde. Verder nooit echt een onderwerp van gesprek. Spreek ik haar een week of twee geleden en ineens zegt ze, ‘wat zit je baard mooi trouwens!’ Vond ik wel een opsteker. Zeker omdat mijn broer een baard heeft waar menigeen jaloers op kan zijn.
 

zenn

Zware baard
@Texman 'K moest er stiekem ook wel om lachen; die koppies bij het uitzendbureau op de hoek die allemaal vanachter hun pc omhoog gingen, groepje dames op de fiets die half geïllusioneerd voorbij kwamen, turkse man die glimlachend een knikje gaf (kapper?), groepje meiden die je van veraf hoorde aankomen en opeens stil vielen, meneer bij de Bruna die ff aan z'n kin voelde. Haha, het leek net wel een videoclip. :D:D(Y)
 

Ardjan

Baardaap
'K moest er stiekem ook wel om lachen; die koppies bij het uitzendbureau op de hoek die allemaal vanachter hun pc omhoog gingen, groepje dames op de fiets die half geïllusioneerd voorbij kwamen, turkse man die glimlachend een knikje gaf (kapper?), groepje meiden die je van veraf hoorde aankomen en opeens stil vielen, meneer bij de Bruna die ff aan z'n kin voelde. Haha, het leek net wel een videoclip. :D:D(Y)
Wat heb jij sinds dit nieuwe jaar dan aan die baard gedaan @zenn? :D:D:D
Goed bezig vriend; laat de mensen maar verbazen! (Y)
 

zenn

Zware baard
Zou ik ook wel willen weten! :D:D:rolleyes: Denk gewoon meer massa; al meer dan een jaar niet laten knippen (alleen zelf hier en daar), bakkebaarden weer lang (die had ik echt nooit moeten trimmen, scheelt gewoon zo veel!), neklijn meer laten zakken en mondhoeken-snor ben ik nog mee bezig. Ook relatief weinig 'lange'-baardmannen hier, ken er maar een handjevol in de omgeving. Dus "you are, what you eat you show, what you grow". :cool:

Owja en de geur van Anijs (Honest Amish), doet dames denken aan Canei, dus dat trekt onbewust aan!
Tenminste m'n kapster zei wat ruik jij lekker naar Canei, hahaha, de drankorgel :p.
 

Texman

Koning Baard
@Texman 'K moest er stiekem ook wel om lachen; die koppies bij het uitzendbureau op de hoek die allemaal vanachter hun pc omhoog gingen, groepje dames op de fiets die half geïllusioneerd voorbij kwamen, turkse man die glimlachend een knikje gaf (kapper?), groepje meiden die je van veraf hoorde aankomen en opeens stil vielen, meneer bij de Bruna die ff aan z'n kin voelde. Haha, het leek net wel een videoclip. :D:D(Y)
Geweldig toch al die verbaasde en goed(af)keurende blikken(Y)(Y)(Y):).
[DOUBLEPOST=1577982188][/DOUBLEPOST]
Fffffffff blij dat die zo'n domme uitspraak doorgestreept hebt.

Ander zou een kannibaal die een vegetariër opeet, een vegetariër zijn. :rolleyes::cool::p
Dat is ook zo want een vegetarische kannibaal eet zijn groenteboer op :D.
 

Boof72

Volle Baard
Het valt mij de laatste tijd ook erg op dat iedereen mij ineens begint te groeten op straat Dat is hier niet zo gebruikelijk meer , dus heel apart. Zelf mijn vrouw viel het laatst ineens op toen we door het dorp lopen. Zou de baard dan toch het verschil maken ?
 

Laurent1965

Zware baard
Vanmiddag een rondje Luik gedaan, op het einde van de middag een Ricard genuttigd aan de place du Vieux Marché bij Charlemagne, zoals we wel vaker op zaterdag doen.
Nieuwe ober zegt plots, très beau barbe monsieur en strijkt over zijn weekendbaardje..., daar krijg je toch goeie zin van....!
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top