Postief Baarden Complimenten topic

zenn

Zware baard
Zag een aantal topics staan over 'negatief' baarden commentaar, maar nog geen tegenhanger hiervan. Dus bij deze; 'positief' baarden complimenten topic.;)

Zal zelf maar ff een begin maken, de afgelopen paar weken...

'S nachts; buren op vakantie, hun kinderen hebben feestje, 50 man, harde muziek, veel drank. Sta 'k ff te roken bij de voordeur, aangrensend aan een kinderspeelplaats... Vliegen de bierflesjes om m'n oren over de bosjes en geparkeerde auto's vanaf de wegkant. *wtf* Staat een groepje van pakweg 6/8 man beetje mans te doen. Dus loop er maar ff op af "Hey! Dit kan toch niet, hier spelen kleine kinderen". Random gastje "Sorry meneer, 'k zal het gelijk ff opruimen". *damn right you are* Paar uur later, nog ff peukie dan... Glas is opgeruimd. Kijk naar de overkant, ligt er eentje in z'n eigen kots te dweilen *suits him right*. 'K bel maar ff aan.:cool:

Bij de sigarenboer; nep-tante Marja achter de balie, jordanees, in de 60, kom 'r al sinds kleins af aan. "Hey, lekkere pik. 'K herkende je bijna niet meer, staat je goed die baard. Hij word wel langer en langer hé, nou gewoon lekker doen waar je zin in heb hoor...".(Y)

Op straat; random oudere islam meneer in witte jurk "As Salaam Alaikum". Ik "Goeiemiddag, man". *lol*o_O

Bij de supermarkt; rustig boodschappen aan het doen, kom een pad binnen gewandeld. Staat een random dame me aan te staren als 'deer-in-the-headlights'. *humor* Ben 'k klaar met afrekenen, knal alles in m'n backpack, loop langs de rijen met kassa's... Staat er weer eentje op dezelfde manier bij. *omg* Haar nek draaide er nog net niet af.:D

Wederom op straat; random dame die langs fietst tijdens het uitlaten van de hond (chihuahua) van m'n ouders. Blijft staren... 'K zeg "Hey". Knalt tegen een geparkeerde auto, weet niet hoe snel ze op d'r fiets moet stappen en door moet fietsen. *awkward*:confused:

Ow yeah! "The power of the Beard compels you.":):p
 
Laatst bewerkt:

GuBre

Baard
Ik heb nog geen vergelijkbare ervaringen, maar heb wel het idee dat er meer "gekeken" wordt.
Kreeg vandaag wel een compliment van mijn operationeel manager, ondanks het feit dat ik het hoog tijd voor een bezoek aan de barbier vind.
Dus dat is altijd leuk(Y)
 

Jeepie

Baard
Niet vergelijkbare voorbeelden, iedereen op het eiland zegt óf zz-top als ik langs loop óf ragnar! Goed ik ben dan ook samen met ik denk 4/5 anderen de enige whiteboy met echte baard op het eiland.
 

Almer

Baard
Kinderen zijn meestal heel positief, daarnaast is in mijn familie met jonge kindjes de link naar sinterklaas ook snel gelegd :)> maar het gebeurd ook random wel. Is leuk :)

Zz top, ragnar, ijslander, de tnt dude noteert altijd kaufmann als ik voor een pakje mag tekenen op mijn werk. Prima hoor :)

Zie meestal wel mensen staren in trein/bus/winkels ofzo maar merk het niet zo gek hard. Zal niet zo snel langdurig oogcontact hebben met een random iemand
 

zenn

Zware baard
Kinderen zijn meestal heel positief, daarnaast is in mijn familie met jonge kindjes de link naar sinterklaas ook snel gelegd :)> maar het gebeurd ook random wel. Is leuk :)

Haha, klopt! Een vriend van mij heeft 2 dochters, de jongste vroeg afgelopen week op een verjaardag opeens uit het niets "ken je Kabouter Plop en gaan we dansen?" Daar kan 'k echt niet boos om worden, moest er eigenlijk wel om lachen. :D:p
 

Almer

Baard
Vorige week in Assen nog trouwens bedenk ik me net, ik sjouw met mijn TT groepje door de stad en ik krijg opeens een arm om mijn schouder.

Nou zijn de meesten van ons camping groepje ooms/neven en vrienden van de familie die zoiets ook nog wel eens willen doen dus uit automatisme leg ik mijn arm om de dude heen en blijkt het een wildvreemde goed aangeschoten dude te zijn :eek:

Dat hij maar vond dat ik een goede :)> had en hoe ik dat zo voor elkaar had gekregen haha. Nog een paar biertjes mee gedronken en wat lopen lachen. Beetje awkward opzich maar ik moest er ook wel weer om lachen.

Toch heb ik liever de situatie zoals vorig jaar dat ik tijdens de feestweek hier in het dorp opeens door 3 wildvreemde vrouwen in een hoek werd gedreven en onzedelijk betast werd aan mijn :)>
 

drummer

Baard
Gisteren had ik een feestje met een paar oude stapmaten welke ik al een paar jaar niet gezien had, en die mij nog niet met baard kenden. Het viel me op hoe enthousiast er op de baard gereageerd werd. Van 'Ik wil ook mijn baard laten staan maar mijn vriendin vindt dat niet goed' tot 'naar welke kapper ga jij, want je baard en je kapsel kloppen precies bij elkaar'. Nooit geweten dat mijn oude maten zich interesseerden voor elkaars uiterlijk maar blijkbaar maakt de baard toch enige indruk...

Verder denk ik te merken dat als ik door de stad loop sommige dames me tóch even nakijken, of spontaan naar me glimlachen maar dat zou ook wishfull thinking kunnen zijn
 

Texman

Koning Baard
Klein kindje voorop bij mama op de fiets zegt : kijk mama dat is ook sinterklaas. Geweldig toch.:)
Laatst in de tram zei een man tegen mij dat hij mijn baard mooi vond.;)
Buiten bij de supermarkt werd door een groepje jongens gevraag of ik mij wilde bekeren tot de Islam omdat ik zo'n mooie baard heb.:)>
Lopend door de Schilderswijk in Den Haag wordt ik weleens gegroet door mannen met baarden van buitenlandse afkomst, ook wel leuk.(Y)
 

TMG1961

Baardaap
Vanochtend door kennis tijdens uitlaten van de hond gevraagd of ik van geloof veranderd was. Hij vond wel dat de baard me stond :)
Verder dan dat ben ik nog niet gekomen wat opmerkingen betreft. Nagekeken wordt ik ook nog niet of het moet al om de hond zijn met haar groene pretstok.
Hond met groene pretstok:
1.jpg
 
Banner image
Top