Nieuwe poging!

Bart1986

Baard
Hou er rekening mee dat de snelheid waarmee je baard groeit niet overal gelijk is.
Je kan nu wel gaan wat corrigeren maar de kans is groot dat de nieuwe haren steeds in lengte achter blijven.
Je moet eerst gaan voor wat meer lengte anders krijg je nooit een goede baard en als je dat bereikt hebt kan je hem op die lengte gaan bij houden.
De langzamer groeiers halen dan de snelgroeiers in waardoor je een mooie volle baard gaat krijgen.
Succes Texman:)>
Dus waarschijnlijk eerst massa creëren, laat ons zeggen 3,4 of 5 maand, en erna naar de barbier voor de uiteindelijke vorm Texman? Zo ga ik het proberen doen :)
 

Amens

Baard
Ieder zijn eigen mening natuurlijk :)! Zelf heb ik het gevoel dat naarmate je verder komt, er steeds minder bijgewerkt wordt.. Je gelooft er misschien meer in naarmate de weken vorderen? *en nog succes in je verdere baardreis
[DOUBLEPOST=1587549625][/DOUBLEPOST]
Dat deed ik ook al zonder beginnende baard, werkt altijd! :) :)

dank u! Helemaal niet bijwerken en zn gan
Daar zal ik niet mee wegkomen thuis en op het werk vrees ik.. :p

Dat probleem heb ik ook. Althans, thuis gaat nog wel... maar voor het werk moet ik toch wel wat toonbaar zijn :)
 

Amens

Baard
Even wat foto's, ik heb er flink wat lengte afgehaald om de nieuwe groeiers ook mee te laten doen. Onder aan de kin groeit het gewoon echt voor geen meter, en daar ga ik me aan storen t.z.t, het ziet er slordig uit naar mijn idee omdat er een 'gat' zichtbaar is.
[DOUBLEPOST=1587714261][/DOUBLEPOST]p.s: Gelukkig heb ik een goede thuiskapper :)
 

Bijlagen

  • IMG_2307.jpg
    IMG_2307.jpg
    867,5 KB · Weergaven: 183
  • IMG_2308.jpg
    IMG_2308.jpg
    736 KB · Weergaven: 184
  • IMG_2309.jpg
    IMG_2309.jpg
    708 KB · Weergaven: 180

Amens

Baard
Inmiddels een flinke periode verder. Ik heb in een domme bui alles wat groeide weer afgeschoren in de periode na de eerste coronagolf. De afgelopen tijd is er in prive / werk sfeer nogal wat veranderd, waardoor ik toch de draad (baard) toch weer ga oppakken.

Ruim een half jaar wachten heeft ook positieve kanten, zo is de kale plek onder mijn kin een stuk bedekte en is mijn algehele gevoel over het laten staan van een baard flink verbeterd. Ik ga fijn nog even een paar weken sparen, dan zal ik even wat foto's plaatsen.

Blijf gezond allen.
 
B

BrotherBeard75

Guest
Èèn raad...BLIJF VAN DIE TRIMMER AF!
Als je steeds trimt is er niet veel baard te zien aan het einde vd rit.
Volg de raad die hier word gegeven.
Laat hem groeien en blijf eraf.
De slow growers, blijven slowgrowers als je ze blijft trimmen.
Tijd geven en geduldig wachten.
En stop met voor de spiegel te staan.
Dat is de vijand als je kritisch bent of ongeduldig.
Voor de rest...Keep on growing mate!
 

Amens

Baard
Èèn raad...BLIJF VAN DIE TRIMMER AF!
Als je steeds trimt is er niet veel baard te zien aan het einde vd rit.
Volg de raad die hier word gegeven.
Laat hem groeien en blijf eraf.
De slow growers, blijven slowgrowers als je ze blijft trimmen.
Tijd geven en geduldig wachten.
En stop met voor de spiegel te staan.
Dat is de vijand als je kritisch bent of ongeduldig.
Voor de rest...Keep on growing mate!

Al het goede komt langzaam.. :) Thanks!
 

Amens

Baard
Niet helemaal exact bijgehouden, maar ik schat dat ik nu ongeveer de 3e week in ga. Het groeit gestaag, ben een stuk meer tevreden dan vorig jaar in ieder geval :)
 

Bijlagen

  • IMG_0065_2.jpg
    IMG_0065_2.jpg
    870,4 KB · Weergaven: 160
  • IMG_0066.jpg
    IMG_0066.jpg
    945,1 KB · Weergaven: 159
  • IMG_0069.jpg
    IMG_0069.jpg
    870,4 KB · Weergaven: 156
  • IMG_0070.jpg
    IMG_0070.jpg
    789,6 KB · Weergaven: 158

Amens

Baard
Momenteel zit ik op het punt waarop alles er weer af ging bij de vorige pogingen. Het gevoel is nu goed, we baarden lekker door dus!
 
Banner image
Top