Nieuwe poging!

Amens

Baard
Ziet er allemaal prima en gezond uit, lekker doorlaten groeien en niet aankomen de komende tijd.
[DOUBLEPOST=1642256809][/DOUBLEPOST]

Dit is nou exact wat ik ook dacht, je moet juist dat verschil in lengte hebben om het lekker vol te krijgen.
[DOUBLEPOST=1642257948][/DOUBLEPOST]

Volgens mijn zijn het gewoon de natuurlijke lijnen die ik bij mezelf en bij andere ook zie en door de tijd heen komen daar gewoon ook haartjes, dus gewoon de tijd geven en niet te snel negatief zijn, het komt vanzelf wel.
[DOUBLEPOST=1642258337][/DOUBLEPOST]Ik hoop dat er nog een update komt, we zijn benieuwd hoe het geworden is.
[DOUBLEPOST=1642258885][/DOUBLEPOST]

Dit zier er gewoon goed uit man!
let it grow let it flow. In the sun, the rain, the snow.

He, dank je wel voor je positieve reactie! Ik heb geen updates meer geplaatst omdat ik toch (opnieuw) doorzettingsvermogen mistte.
We gaan zeker nog wel eens weer een poging doen, ik merk dat mijn gezichtshaar zich steeds verder begint te ontwikkelen. Blijkbaar ben ik een laatbloeier.
 

tijn

Zware baard
He, dank je wel voor je positieve reactie! Ik heb geen updates meer geplaatst omdat ik toch (opnieuw) doorzettingsvermogen mistte.
We gaan zeker nog wel eens weer een poging doen, ik merk dat mijn gezichtshaar zich steeds verder begint te ontwikkelen. Blijkbaar ben ik een laatbloeier.
Beter laat dan nooit he
 

Macx

Baardaap
He, dank je wel voor je positieve reactie! Ik heb geen updates meer geplaatst omdat ik toch (opnieuw) doorzettingsvermogen mistte.
We gaan zeker nog wel eens weer een poging doen, ik merk dat mijn gezichtshaar zich steeds verder begint te ontwikkelen. Blijkbaar ben ik een laatbloeier.

Geeft helemaal niks joh! probeer je het toch gewoon nog een keertje wanneer je denk dat je het aankunt. Tis wel iets waar je wel doorzettingsvermogen voor moet hebben hé, ik bedoel je moet wel tegen een stootje kunnen als er opmerkingen worden gemaakt die minder leuk zijn, maar ik heb er wel vertrouwen in dat het de volgende keer gaat lukken . Als je begint met de 2e baardreis zou ik als ik jou was ons hier wel op de hoogte houden en als er iets is van twijfel moet je dat hier aan ons laten weten zodat we je kunnen steunen en helpen. |Groetjes Max
 
Laatst bewerkt:

Amens

Baard
Geeft helemaal niks joh! probeer je het toch gewoon nog een keertje wanneer je denk dat je het aankunt. Tis wel iets waar je wel doorzettingsvermogen voor moet hebben hé, ik bedoel je moet wel tegen een stootje kunnen als er opmerkingen worden gemaakt die minder leuk zijn, maar ik heb er wel vertrouwen in dat het de volgende keer gaat lukken . Als je begint met de 2e baardreis zou ik als ik jou was ons hier wel op de hoogte houden en als er iets is van twijfel moet je dat hier aan ons laten weten zodat we je kunnen steunen en helpen. |Groetjes Max

Wederom hartelijk dank! Het zal wellicht best meevallen, maar ik vind het al snel (erg) onverzorgd. Voornamelijk vanwege de lichte dekking wordt het lastig om snel iets leuks te hebben staan waar je mee verder kan werken. Er mist een beetje basis naar mijn idee. Zoals in mijn vorige post aangegeven merk ik wel steeds nog verandering. Sinds ik ondernemer ben geworden sta ik relaxter in het leven, voel ik minder 'druk' en is er ook een stuk minder stress. Wie weet helpt dat mee ;)
 

Amens

Baard
Geeft helemaal niks joh! probeer je het toch gewoon nog een keertje wanneer je denk dat je het aankunt. Tis wel iets waar je wel doorzettingsvermogen voor moet hebben hé, ik bedoel je moet wel tegen een stootje kunnen als er opmerkingen worden gemaakt die minder leuk zijn, maar ik heb er wel vertrouwen in dat het de volgende keer gaat lukken . Als je begint met de 2e baardreis zou ik als ik jou was ons hier wel op de hoogte houden en als er iets is van twijfel moet je dat hier aan ons laten weten zodat we je kunnen steunen en helpen. |Groetjes Max

Mede door jouw post heb ik besloten er toch maar weer eens voor te gaan. In eerste instantie laat ik een sik staan, en kijk vanuit daar verder hoe de dekking ontwikkelt. Nogmaals dank voor de bemoedigende woorden :)
[DOUBLEPOST=1661329345][/DOUBLEPOST]
Geeft helemaal niks joh! probeer je het toch gewoon nog een keertje wanneer je denk dat je het aankunt. Tis wel iets waar je wel doorzettingsvermogen voor moet hebben hé, ik bedoel je moet wel tegen een stootje kunnen als er opmerkingen worden gemaakt die minder leuk zijn, maar ik heb er wel vertrouwen in dat het de volgende keer gaat lukken . Als je begint met de 2e baardreis zou ik als ik jou was ons hier wel op de hoogte houden en als er iets is van twijfel moet je dat hier aan ons laten weten zodat we je kunnen steunen en helpen. |Groetjes Max

Mede door jouw post heb ik besloten er toch maar weer eens voor te gaan. In eerste instantie laat ik een sik staan, en kijk vanuit daar verder hoe de dekking ontwikkelt. Nogmaals dank voor de bemoedigende woorden :)
 

tijn

Zware baard
Mede door jouw post heb ik besloten er toch maar weer eens voor te gaan. In eerste instantie laat ik een sik staan, en kijk vanuit daar verder hoe de dekking ontwikkelt. Nogmaals dank voor de bemoedigende woorden :)
[DOUBLEPOST=1661329345][/DOUBLEPOST]

Mede door jouw post heb ik besloten er toch maar weer eens voor te gaan. In eerste instantie laat ik een sik staan, en kijk vanuit daar verder hoe de dekking ontwikkelt. Nogmaals dank voor de bemoedigende woorden :)
Gewoon lekker laten groeien
 

Macx

Baardaap
Dat is een heel goed idee om je sik en snor te laten groeien, ik heb het al van de vorige foto's gezien, dat staat je heel goed. En intussen kun je zo nu en dan de wangen laten staan om te kijken of de dekking alweer wat verbeterd is. Dus, fijn dat je weer mee doet en ik wens je heel veel plezier met de reis.:)(Y)
 
Ik vond dat je de vorige keer goed bezig was, begon er echt goed uit te zien.. Lekker laten gaan en heb geduld.. Deze keer gaat het je lukken, en een goede tijd uitgekozen voor de winter..

En gooi je scheer spullen weg, dan ben je ook niet in de verleiding..
 

Amens

Baard
Hierbij nog even een update op de gevoelige plaat vastgelegd.
2 weken geleden voor de laatste keer met een trimmer bij de sik gezeten omdat ik een bedrijfsfilm moest opnemen. Vanaf nu laat ik de sik groeien en zie ik wel wat er met de rest gebeurt. Mijn gevoel zegt dat ik de rest eerst even kort ga houden (paar mm) en vanuit daar verder te werken.
 

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    99,1 KB · Weergaven: 81
De winter komt er aan, ik zou de baard helemaal lekker laten groeien.. diep van binnen wil je dat toch lees ik overal in je topic.. En ben je het zat om wat voor reden dan ook kun je voor het voorjaar begint altijd een sik er van maken..

Andersom zal het niet gaan..
 

Amens

Baard
De winter komt er aan, ik zou de baard helemaal lekker laten groeien.. diep van binnen wil je dat toch lees ik overal in je topic.. En ben je het zat om wat voor reden dan ook kun je voor het voorjaar begint altijd een sik er van maken..

Andersom zal het niet gaan..

ja dat heeft ook wel weer wat, haha..
 

Macx

Baardaap
Hierbij nog even een update op de gevoelige plaat vastgelegd.
2 weken geleden voor de laatste keer met een trimmer bij de sik gezeten omdat ik een bedrijfsfilm moest opnemen. Vanaf nu laat ik de sik groeien en zie ik wel wat er met de rest gebeurt. Mijn gevoel zegt dat ik de rest eerst even kort ga houden (paar mm) en vanuit daar verder te werken.

Ziet er strak uit Amens, volgens mij heb je het goed gedaan, nu wel laten groeien maar wel lekker strak houden, dat lijkt me mooi staan.
 

Amens

Baard
Bloed kruipt toch waar het niet gaan kan hé. Ik gooi de scheer spullen nog maar weer een keer aan de kant. 6x is scheepsrecht, toch? Ben nu 1,5 week onderweg sinds de laatste korte scheerbeurt. Waar ik voorheen op dit punt me al druk maakte om wat men er van zou vinden, interesseert me dat nu totaal niet. Misschien dan toch de juiste mindset gevonden!
 

Bijlagen

  • 6ACD90FB-38E4-4319-B166-8F0B16EB65E4.jpeg
    6ACD90FB-38E4-4319-B166-8F0B16EB65E4.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 38
  • CA2121B7-67A0-4BE9-81D7-C9C57488F9A8.jpeg
    CA2121B7-67A0-4BE9-81D7-C9C57488F9A8.jpeg
    1 MB · Weergaven: 38
  • A7489C5A-518A-4EBA-89D1-ECAAF4685870.jpeg
    A7489C5A-518A-4EBA-89D1-ECAAF4685870.jpeg
    967 KB · Weergaven: 38

Macx

Baardaap
Mooi dat je weer begint met een gloed nieuwe baardreis, we zullen je helpen om nu de eerste drie maanden zonder te veel problemen door te komen. Je houding ten opzichte van eventuele kritieken is heel goed, niets van aantrekken en lekker doorgaan zoals je het in je hoofd hebt gepland, een doel stellen is belangrijk, laat zeggen we gaan altijd wat er ook gebeurd die eerste drie maanden halen zonder het scheermes aan te raken, je mag wel de lijnen strak houden dat spreekt vanzelf, kritiek die je weer zult ontvangen, leg je gewoon naast je neer, op een gegeven moment stopt dat. Ik wens je heel veel succes en een fijne tijd tijdens de reis en we zullen je helpen waar nodig.(Y)(Y)(Y) We kijken nu al uit naar de volgende updates.

ps. halslijn wat lager zetten, 1.5 tot 2 cm lager dat zou ik doen.
 

tijn

Zware baard
Bloed kruipt toch waar het niet gaan kan hé. Ik gooi de scheer spullen nog maar weer een keer aan de kant. 6x is scheepsrecht, toch? Ben nu 1,5 week onderweg sinds de laatste korte scheerbeurt. Waar ik voorheen op dit punt me al druk maakte om wat men er van zou vinden, interesseert me dat nu totaal niet. Misschien dan toch de juiste mindset gevonden!
Ja nu gaat het vast lukken. Het is eigenlijk vrij eenvoudig he een baard laten groeien. Je hoeft er niks voor te doen. Je moet er wat voor laten en das scheren. Hopenlijk kan je nu de dwang om te scheren naast je neer leggen. Ik zou gewoon al mn scheerspullen weggooien. Sucses en volhouden. En zoals @Macx al zei, de halslijn proberen wat te laten zakken.
 

Amens

Baard
Dank mannen! Die halslijn had ik met opzet wat hoger gezet. Als ik hem lager zet, heb ik een soort van dubbele baard namelijk (vanwege dunne / kale plek onder de kin). Ik zal hem geleidelijk aan naar onder brengen. Dank voor jullie advies!
 

Macx

Baardaap
Dank mannen! Die halslijn had ik met opzet wat hoger gezet. Als ik hem lager zet, heb ik een soort van dubbele baard namelijk (vanwege dunne / kale plek onder de kin). Ik zal hem geleidelijk aan naar onder brengen. Dank voor jullie advies!

Ik begrijp het, maar niet te kritisch zijn op je zelf.
 
Banner image
Top