Nieuwe poging!

Amens

Baard
Dag allen,

In 2017 al eens een poging gedaan, en ook gepost hier.
Destijds afgehaakt vanwege kritiek van de omgeving.

Inmiddels zijn we bijna 3 jaar verder en heb ik wat meer vertrouwen in de groei en zitten we vanwege een Corona crisis meer thuis. Uitgelezen kans om het opnieuw te proberen!

Ik heb nu 2 weken niet geschoren en hoor graag jullie mening!

YIl8Mx7


w4uboNp

YIl8Mx7
 

Texman

Koning Baard
Ha @Amens ,
Welkom terug. Goed plan om nu je baard te laten groeien (Y)(Y)(Y)
Zo heeft deze crises ook nog een positieve kant.
De groei begint zich inmiddels aardig te tonen maar het nu nog moeilijk om te zeggen wat het gaat worden.
Ik denk dat dat over een maand beter zichtbaar is.
Succes Texman :)>
 

Amens

Baard
Dank! Inderdaad een positieve twist aan deze ellende. Heb me voorgenomen om de komende maanden de reacties maar voor lief te nemen. Het moet nu maar eens wat worden!
 

Amens

Baard
Had dus die hele upload knop gemist. Alsnog de foto's toegevoegd, is wat makkelijker! Ik zal wekelijks een foto plaatsten, leuk om de verschillen te volgen.
 

Bijlagen

  • IMG_7455.jpg
    IMG_7455.jpg
    613,2 KB · Weergaven: 253
  • IMG_7839.jpg
    IMG_7839.jpg
    837,2 KB · Weergaven: 251

Amens

Baard
Hierbij alvast een tussenupdate. De kin begint wel aardig te groeien, daaronder zit echter een flinke dunbehaarde plek. Hopen dat die nog een beetje bijtrekt de komende weken :)
 

Bijlagen

  • IMG_4320.jpg
    IMG_4320.jpg
    485,2 KB · Weergaven: 195

Tedson90

Stoppelbaard
Hey Amens,

Lekker op weg man, just keep on going..
Wat betreft de dun behaarde plek op je kin.. ik heb precies hetzelfde, maar als de rest iets langer wordt, groeit het er overheen.
Bij mij is niet alles bedekt maar het vormt geen obstakel in het groeien van de baard!

Hang in there
 

Amens

Baard
Hey Amens,

Lekker op weg man, just keep on going..
Wat betreft de dun behaarde plek op je kin.. ik heb precies hetzelfde, maar als de rest iets langer wordt, groeit het er overheen.
Bij mij is niet alles bedekt maar het vormt geen obstakel in het groeien van de baard!

Hang in there

Dank voor je commentaar, geeft de burger moed!:)>

Ik verneem nu dat er haren groeien op plaatsen waar dat eerder niet het geval was. De gatenkaas zal met de tijd wel dichttrekken! :)
 

Amens

Baard
Even weer een kleine update. De open ruimte op de kin begint zich ook te vullen. Althans, als ik een foto schiet dan zie je het goed. In de spiegel is het beeld toch best wel anders, maar dat zal wel aan mij liggen. Ik had al gelezen dat de spiegel niet je beste vriend is bij het groeiproces.
 

Bijlagen

  • CD2366DC-E2D3-40F0-829F-5B9B2B7C14A3.jpeg
    CD2366DC-E2D3-40F0-829F-5B9B2B7C14A3.jpeg
    540,8 KB · Weergaven: 137

Amens

Baard
Zomaar even een update voor het ‘logboek’. Vandaag is de eerste dag dat ik echt vertrouwen krijg in de groei.

Ik merk dat het naast een lichamelijke reis ook absoluut een psychologische reis is. Een reis waar je zelfvertrouwen en geduld op de proef wordt gesteld.

Af en toe is het lastig om mensen aan te kijken, puur uit angst wat men van mijn gezichtsbeharing zal vinden. Ik analyseer dan waardoor dat komt, en kom tot de conclusie dat het je eigen gedachten zijn die in de weg zitten. Los van de spiegel is er dus nog een vijand: je eigen hersenen.

conclusie van vandaag: kom maar op met die vijanden, dit keer krijgen ze mij niet klein!
 

WTRebel

Baard
Zomaar even een update voor het ‘logboek’. Vandaag is de eerste dag dat ik echt vertrouwen krijg in de groei.

Ik merk dat het naast een lichamelijke reis ook absoluut een psychologische reis is. Een reis waar je zelfvertrouwen en geduld op de proef wordt gesteld.

Af en toe is het lastig om mensen aan te kijken, puur uit angst wat men van mijn gezichtsbeharing zal vinden. Ik analyseer dan waardoor dat komt, en kom tot de conclusie dat het je eigen gedachten zijn die in de weg zitten. Los van de spiegel is er dus nog een vijand: je eigen hersenen.

conclusie van vandaag: kom maar op met die vijanden, dit keer krijgen ze mij niet klein!
Zomaar even een update voor het ‘logboek’. Vandaag is de eerste dag dat ik echt vertrouwen krijg in de groei.

Ik merk dat het naast een lichamelijke reis ook absoluut een psychologische reis is. Een reis waar je zelfvertrouwen en geduld op de proef wordt gesteld.

Af en toe is het lastig om mensen aan te kijken, puur uit angst wat men van mijn gezichtsbeharing zal vinden. Ik analyseer dan waardoor dat komt, en kom tot de conclusie dat het je eigen gedachten zijn die in de weg zitten. Los van de spiegel is er dus nog een vijand: je eigen hersenen.

conclusie van vandaag: kom maar op met die vijanden, dit keer krijgen ze mij niet klein!

Niks om geven wat andere er van vinden, meeste gaan grapjes maken of domme opmerkingen maken dat is nou eenmaal zo gewoon uitlachen
 
Banner image
Top