Nieuwe poging!

Amens

Baard
Om de voortgang bij te houden 2 'begin van de week' foto's.

We gaan nu week 4 in. Ten opzichte van de vorige keer ben ik tevreden. De voorkant van de kin en de onderkant van de kin mag wat voller, maar dat komt met de tijd wel.
 

Bijlagen

  • IMG_0195.jpg
    IMG_0195.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 202
  • IMG_0196.jpg
    IMG_0196.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 208

Amens

Baard
WEEK 5

Nieuwe week, nieuwe update. Ben niet super tevreden, maar ook zeker niet ontevreden. Ik merk dat de langzame groeiers een beetje bij beginnen te trekken, dus er gebeurt nog vanalles op de achtergrond. We gaan mooi door!
 

Bijlagen

  • IMG_0255.jpg
    IMG_0255.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 144
  • IMG_0256.jpg
    IMG_0256.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 144
  • IMG_0257.jpg
    IMG_0257.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 137
  • IMG_0259.jpg
    IMG_0259.jpg
    961,4 KB · Weergaven: 138

Amens

Baard
WEEK 6

Geen schokkende veranderingen m.b.t. vorige week, maar toch zie je dat het geheel zich aardig begint te ontwikkelen. We gaan vrolijk door!
 

Bijlagen

  • IMG_0320.jpg
    IMG_0320.jpg
    934,2 KB · Weergaven: 96
  • IMG_0321.jpg
    IMG_0321.jpg
    755,4 KB · Weergaven: 97
  • IMG_0322.jpg
    IMG_0322.jpg
    794,7 KB · Weergaven: 97

Amens

Baard
WEEK 7

Nieuwe week, nieuwe haren! En een twijfelgeval m.b.t. de snor. Ik vind hem wel aardig lang worden, wat is jullie mening? Laten groeien of bijwerken?
 

Bijlagen

  • IMG_0362.jpg
    IMG_0362.jpg
    853,9 KB · Weergaven: 119
  • IMG_0363.jpg
    IMG_0363.jpg
    834,3 KB · Weergaven: 120
  • IMG_0364.jpg
    IMG_0364.jpg
    747,2 KB · Weergaven: 116
  • IMG_0365.jpg
    IMG_0365.jpg
    736,4 KB · Weergaven: 116

Fox

Zware baard
Lang , men wil veel te rap knippen en snoeien,
Laat die snor en baard maar groeien
Mvg
Silver Fox
 

Amens

Baard
WEEK 8

Een nieuwe week, nieuwe foto's. De afgelopen tijd zowel positieve als negatieve reacties gehad, waarbij de positieve reacties in de meerderheid zijn. Een teken dat er blijkbaar toch potentieel is :)

Naar mijn idee gaat de ontwikkeling de goede kant op. Geduld IS ECHT het toverwoord!

Graag hoor ik jullie mening natuurlijk ook, kom maar op!
 

Bijlagen

  • IMG_0400.jpg
    IMG_0400.jpg
    821,5 KB · Weergaven: 128
  • IMG_0401.jpg
    IMG_0401.jpg
    892,8 KB · Weergaven: 131
  • IMG_0402.jpg
    IMG_0402.jpg
    845,3 KB · Weergaven: 126

Texman

Koning Baard
Ha @Amens,
Het gaat misschien niet snel maar er zit wel progressie in je baardgroei en dat is waar het om gaat (Y)(Y)(Y).
Het zal denk ik geen volle baard worden maar het kan best iets moois worden.
Ik zou de komende maand gaan nadenken over welk model baard het beste bij je baardgroei past en je daar op gaan richten.
Naar de barbier zou ik nog niet doen want daar is je baard nog te kort voor.
En wat de reacties betreft de positieve zijn leuk en bij de negatieve moet je maar denken "die mensen kunnen er ook niets aan doen".
Het is trouwens zo dat zodra je omgeving merkt dat je baard een serieuze zaak is de negatieve reacties minder worden.:)
Volg je gevoel dat is altijd het beste.
Groet Texman :)>
 

Amens

Baard
Dank Texman! Een volle baard zal lastig worden verwacht ik inderdaad. Ik laat het nog een paar maanden met rust, kijken wat er nog uit komt. Gisteren even de ‘springers’ bijgeknipt, lijkt weer wat verzorgder.
 

Texman

Koning Baard
Iedere week je baard een beetje bijwerken (uitstekende haren en springers) is niet verkeerd.
Gewoon doen (Y)(Y)(Y)
 

Macx

Baardaap
Even weer een kleine update. De open ruimte op de kin begint zich ook te vullen. Althans, als ik een foto schiet dan zie je het goed. In de spiegel is het beeld toch best wel anders, maar dat zal wel aan mij liggen. Ik had al gelezen dat de spiegel niet je beste vriend is bij het groeiproces.

Ziet er allemaal prima en gezond uit, lekker doorlaten groeien en niet aankomen de komende tijd.
[DOUBLEPOST=1642256809][/DOUBLEPOST]
Het is jouw baard dus je moet het allemaal zelf weten natuurlijk. Zelf heb ik jaren alles op 1 (kortere) lengte gehouden en ik kan je vertellen, voor mij heeft dat niet gewerkt.

Juist door de haren te laten groeien, en dan heb ik het niet over 2 weken maar zeker 2 maanden, gaan ze over elkaar heen vallen en dichtheid/volheid creëren.

Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk

Dit is nou exact wat ik ook dacht, je moet juist dat verschil in lengte hebben om het lekker vol te krijgen.
[DOUBLEPOST=1642257948][/DOUBLEPOST]
Even wat foto's, ik heb er flink wat lengte afgehaald om de nieuwe groeiers ook mee te laten doen. Onder aan de kin groeit het gewoon echt voor geen meter, en daar ga ik me aan storen t.z.t, het ziet er slordig uit naar mijn idee omdat er een 'gat' zichtbaar is.
[DOUBLEPOST=1587714261][/DOUBLEPOST]p.s: Gelukkig heb ik een goede thuiskapper :)

Volgens mijn zijn het gewoon de natuurlijke lijnen die ik bij mezelf en bij andere ook zie en door de tijd heen komen daar gewoon ook haartjes, dus gewoon de tijd geven en niet te snel negatief zijn, het komt vanzelf wel.
[DOUBLEPOST=1642258337][/DOUBLEPOST]Ik hoop dat er nog een update komt, we zijn benieuwd hoe het geworden is.
[DOUBLEPOST=1642258885][/DOUBLEPOST]
Niet helemaal exact bijgehouden, maar ik schat dat ik nu ongeveer de 3e week in ga. Het groeit gestaag, ben een stuk meer tevreden dan vorig jaar in ieder geval :)

Dit zier er gewoon goed uit man!
let it grow let it flow. In the sun, the rain, the snow.
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top