nieuwe baardreis poging 2 ;-)

Bjorn

Baard
Voor en na barbier met doel erbij. Rechterkant niet helemaal zoals ik het zou willen na de barbier, hier lijkt de kaak meer gevolgd te zijn ipv een rechte lijn. Beetje raar naar, naar mijn idee had ik daar juist meer haar dan links.
 

Bijlagen

  • CDBFEA6D-E6C9-437F-8054-49D39BAB6487.jpeg
    CDBFEA6D-E6C9-437F-8054-49D39BAB6487.jpeg
    771,7 KB · Weergaven: 68
  • B7626929-686A-44FA-9522-2CC3536468CA.jpeg
    B7626929-686A-44FA-9522-2CC3536468CA.jpeg
    585,8 KB · Weergaven: 63
  • 79889905-007A-4139-A6CF-C766C43AD1DE.jpeg
    79889905-007A-4139-A6CF-C766C43AD1DE.jpeg
    689,3 KB · Weergaven: 61
  • 8AEF2B41-0502-457E-ABAC-FB7AF127FC6C.jpeg
    8AEF2B41-0502-457E-ABAC-FB7AF127FC6C.jpeg
    671,3 KB · Weergaven: 65

Texman

Koning Baard
Voor en na barbier met doel erbij. Rechterkant niet helemaal zoals ik het zou willen na de barbier, hier lijkt de kaak meer gevolgd te zijn ipv een rechte lijn. Beetje raar naar, naar mijn idee had ik daar juist meer haar dan links.
Ik kan het aan je foto's niet zo goed zien wat je bedoelt maar het kan ook zijn dat de ene wanglijn er heel strak uit ziet en de andere wat minder recht. Hij lijkt ook iets te hoog te zitten t.o.z. van de andere kant. Maar buiten dat vind ik dat je baard er mooi uitziet na het bezoek aan te barbier.
Ik zou me er maar niet te veel door laten afleiden want het hoeft nu ook weer niet zo perfect zijn.
Texman :)>
 

Macx

Baardaap
De baard ziet er mooi uit hoor, als ik het goed zie dan is foto nr. 1 en nr. 4 van dezelfde kant en 2 en 3 links voor en na barbier bezoek. Rechts loop de baard iets schuiner dan links lijkt, of het zo is, dat weet ik niet, maar het lijkt er op. Ik weet anders ook niet wat je precies bedoeld, de foto's staan ook niet in een fijne volgorde om iets te vergelijken. Ik zou me nergens druk over maken, de baard ziet er heel goed uit.
 

Bjorn

Baard
klopt inderdaad, 1 en 4 en 2 en 3.
maak me niet druk, groeit wel weer. Blijf het wel apart vinden dat de babier nooit echt lijkt te doen wat je vraagt. het lukt mij zelf niet om mijn rechter kant bij te werken omdat ik met een oog te slecht zie. anders deed ik het zelf. Als ik het zo terug kijk was ik korter bij mijn doel dan ik dacht. ik wilde vooral rechts achter de kaak iets laten bijwerken en de onderkant een beetje meer gelijk hebben.
de barbier moet volgens mij vooral de 45 min vol krijgen en knipt daardoor m.i. te lang door.

maar zoals ik al zei, t groeit wel bij. alleen even kijken hoe ik de achterkant weer even lang krijg als de voorkant.
 

Macx

Baardaap
klopt inderdaad, 1 en 4 en 2 en 3.
maak me niet druk, groeit wel weer. Blijf het wel apart vinden dat de babier nooit echt lijkt te doen wat je vraagt. het lukt mij zelf niet om mijn rechter kant bij te werken omdat ik met een oog te slecht zie. anders deed ik het zelf. Als ik het zo terug kijk was ik korter bij mijn doel dan ik dacht. ik wilde vooral rechts achter de kaak iets laten bijwerken en de onderkant een beetje meer gelijk hebben.
de barbier moet volgens mij vooral de 45 min vol krijgen en knipt daardoor m.i. te lang door.

maar zoals ik al zei, t groeit wel bij. alleen even kijken hoe ik de achterkant weer even lang krijg als de voorkant.
Ik vind het er goed uitzien, hoor! Mijn barbier is maar een 15 minuten bezig of zo, 45 minuten, dat vind ik best lang. Het ziet er ook heel goed uit, ik kreeg op de baardenclub op FB van iemand slecht commentaar op het resultaat van de werkzaamheden van Tino de barbier. Ik heb hem uitgelegd dat ik niet zo van super strak hou en meer van het nonchalance, maar sommige mensen hebben gelijk hun kritieken klaar staan hé, ik vind dat raar dat iemand zo recht voor z'n raap is, ik zie het toch wel als een gebrek van fatsoen.
 

Macx

Baardaap
Ik heb nog eens goed gekeken en als je de rechterkant vergelijkt met de linkerkant dan zie ik dat de linkerkant wat haakser onderin is. ook voor dat de barbier begint is de linkerkant vanaf het oor naar beneden langer en wat voller dan de rechterkant, dus ik denk dat de barbier niet anders had kunnen doen zoals het er nu uit ziet, en alleen jij ziet dat natuurlijk om dat je gaat vergelijken met beide zijdes, maar een ander ziet daar helemaal niets van. Wij in het begin ook niet, maar omdat jij iets ziet, heb ik nog eens goed gekeken en heb waarschijnlijk de reden gevonden, je ziet ook dat de baard rechts voor dat de barbier begint al veel ronder loopt in vergelijking met links, en om het wat strak te zetten komt ie wat hoger uit, en loopt het iets schuiner naar de kin toe.
 

Bjorn

Baard
Mee eens Macx ongevraagd commentaar is onnodig. Ik wil ook een meer rond niet zo strak resultaat, rechts was me de eerste dag wat te strak, maar t komt wel weer goed. Al met al ben ik blij met mijn baard. Begin steeds meer te beseffen dat er echt een fatsoenlijke baard onder mijn kaak hangt!
 

Bjorn

Baard
Ik heb nog eens goed gekeken en als je de rechterkant vergelijkt met de linkerkant dan zie ik dat de linkerkant wat haakser onderin is. ook voor dat de barbier begint is de linkerkant vanaf het oor naar beneden langer en wat voller dan de rechterkant, dus ik denk dat de barbier niet anders had kunnen doen zoals het er nu uit ziet, en alleen jij ziet dat natuurlijk om dat je gaat vergelijken met beide zijdes, maar een ander ziet daar helemaal niets van. Wij in het begin ook niet, maar omdat jij iets ziet, heb ik nog eens goed gekeken en heb waarschijnlijk de reden gevonden, je ziet ook dat de baard rechts voor dat de barbier begint al veel ronder loopt in vergelijking met links, en om het wat strak te zetten komt ie wat hoger uit, en loopt het iets schuiner naar de kin toe.
Klopt van die rechterkant was me ook al opgevallen, vulling zal vooral achter de kaak. Ook lijkt mijn haar rechts wat meer te krullen.
 

Mohamed

Baard
Voor en na barbier met doel erbij. Rechterkant niet helemaal zoals ik het zou willen na de barbier, hier lijkt de kaak meer gevolgd te zijn ipv een rechte lijn. Beetje raar naar, naar mijn idee had ik daar juist meer haar dan links.
Mooi Ik hoop dit uiteindelijk ook te bereiken beste Bjjorn en tevens ook een mooi kaal geschoren hoofd er bij zoals het jouwe! Sheer jij je hoofd nat of droog? Met men hoofd scheren wacht ik nog even wil eerst die baard beter en langer voller hebben dan zonder fout kaal hoofd er bij is de look die ik wil
 

Bjorn

Baard
Mooi Ik hoop dit uiteindelijk ook te bereiken beste Bjjorn en tevens ook een mooi kaal geschoren hoofd er bij zoals het jouwe! Sheer jij je hoofd nat of droog? Met men hoofd scheren wacht ik nog even wil eerst die baard beter en langer voller hebben dan zonder fout kaal hoofd er bij is de look die ik wil
Ik scheer nat, onder de douche. Ik vind een kaal hoofd beter dan een half kaal hoofd. Gewoon kaal scheren en je zult je verbazen over de positieve commentaren
 

Giant

Zware baard
Ik scheer nat, onder de douche. Ik vind een kaal hoofd beter dan een half kaal hoofd. Gewoon kaal scheren en je zult je verbazen over de positieve commentaren
Helemaal mee eens. Ik scheer mijn hoofd ook dagelijks nat onder de douche.
 

Bjorn

Baard
Baard update.
Vandaag niks eraan gedaan alleen wat olie op de huid.
 

Bijlagen

  • DFE3F3AC-036E-4A96-BA1A-FF308E6E8509.jpeg
    DFE3F3AC-036E-4A96-BA1A-FF308E6E8509.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 39
  • E04578AE-499A-4497-94D3-BFC2939F95FC.jpeg
    E04578AE-499A-4497-94D3-BFC2939F95FC.jpeg
    1 MB · Weergaven: 39
  • FAE59634-E413-4A72-B427-133AD67ACBAD.jpeg
    FAE59634-E413-4A72-B427-133AD67ACBAD.jpeg
    1.009,4 KB · Weergaven: 39
Banner image
Top