nieuwe baardreis poging 2 ;-)

Macx

Baardaap
Kak scheer ongeluk, ik ben weer terug bij stoppelbaard
Gaan we weer vanaf nu naar die mooie baard toe werken, ik zou wel gewoon de producten die je nu gebruikt blijven gebruiken om een optimale groei te bevorderen. Post maar een paar foto's

Bjorn

Baard
ik ga eens een maandje of twee die mint olie smeren, maar die moet ik nog steeds maken. Balen, ik begon al met de verkeerde energie te snoeien, had een dagje moeten wachten. Maar blijf nog steeds vinden dat er te weinig vulling. T wordt niet wat ik graag zou willen

Texman

Koning Baard
Ha @Bjorn ,
Dat is nou heel jammer maar het overkomt ons allemaal wel eens, zelfs bij mij na al die jaren gaat er nog wel eens iets fout. Ik vind terug trimmen naar een stoppelbaard echter geen optie want op mijn leeftijd zie je er gelijk heel armoedig uit. Wat ik wel altijd probeer is de schade te beperkingen, door wat verhullende styling toe te passen.
Hier wat tips:
Als je je dag niet hebt, dan niet trimmen
Als je haast of onvoldoende tijd hebt dan niet trimmen.
Als je makkelijk afgeleid kan worden door fam. dan niet trimmen en wacht tot een moment dat het rustig is in huis.
Zet tijdens het trimmen je telefoon/ radio e.d. uit.
M.a.w. zorg voor rust om je heen zodat je je goed kunt concentreren.
Ik hoop dat je nieuwe poging goed gaat verlopen.
Groet Texman :)>

tijn

Zware baard
Kak scheer ongeluk, ik ben weer terug bij stoppelbaard
Kan gebeuren( helaas). Het is wat @Texman al zei, doe het op een rustig moment als je er aan toe bent. Hoe gek het ook klinkt ik doe het onderhoud meestal s nachts als ik thuis kom uit mn werk. Maar goed die raad is nu te laat en dus weer opnieuw beginnen. Sucses en hou ons op de hoogte

Bjorn

Baard
ik ga zeker weer opnieuw beginnen, ben al bezig ;-) komt goed. nu weet ik nog beter dat ik die baard onder mijn kin wil ! dus t heeft ook iets positiefs opgeleverd.

Bjorn

Baard
ik heb zelf de olie gemaakt waarover macx eerder een onderzoek heeft gedeeld, munt olie verdund op een drager. dit zou inactieve haar follikels moeten stimuleren. ik ga hem vanaf nu 2 dagelijks smeren, eens kijken of de kale plekjes wat nieuw haar krijgen

Bjorn

Baard
hij zit er nog steeds aan, inmiddels alweer redelijk dicht gegroeid, ik zal deze week nog eens een fotootje posten

Macx

Baardaap
We zijn zeer benieuwd! Ik heb een jaar geleden ook een trimmer en een tondeuse gekocht, en tot nu toe nog niet gebruikt. Ik vind het heel jammer voor je dat je toen die tondeuse hebt vastgepakt, maar nu komt er weer een mooie baard aan, en je hebt geleerd dat je beter niet zomaar zonder te veel nadenken de tondeuse vastpakt. Het gaat bijna altijd mis.

Texman

Koning Baard
Het is je gelukt om in een vrij korte tijd weer een mooie baard te krijgen.
Ik weet niet of je dat leuk vind maar van mij mag hij ook langer worden want je baardgroei is daar geschikt voor. :)>

Bjorn

Baard
Het is je gelukt om in een vrij korte tijd weer een mooie baard te krijgen.
Ik weet niet of je dat leuk vind maar van mij mag hij ook langer worden want je baardgroei is daar geschikt voor. :)>
Ja dat is nog steeds t plan maar de kale plek links onder mijn kaak blijft wel een probleempje, krijg niet echt een volle baard daardoor denk ik. Maar deze keer laat ik alles doorgroeien en zet ik voorlopig geen lijn erin om zo veel mogelijk vulling te houdenBBEFC4B7-564F-4ADE-B93C-DC8F836581B5.jpeg

Bijlagen

• 99B25BE6-1E02-4A37-BA11-8E581F4D528D.jpeg
    99B25BE6-1E02-4A37-BA11-8E581F4D528D.jpeg
    1.018 KB · Weergaven: 24
Banner image