Mooie Lengte goed in model, suggestie; stop met trimmen snorWat denken jullie ervan ? Tips over een model dat wellicht nog gaver is zijn altijd welkom
Heb ik wel eens geprobeerd maar dat gaat me niet makkelijk afMooie Lengte goed in model, suggestie; stop met trimmen snor![]()
Mooie baard zo, en toch de snor erbij laten groeien. Mooi geheel zoBekijk bijlage 27482kleine update, ik ben mijn snor aan t laten groeien, komt nu over de bovenlip, op deze foto wat naar de zijkant gekamd, ben benieuwd hoe lang ik dat nog volhoud. Verder niks aan gedaan, net vers uit de douche met een beetje olie erin.
Idd mooi werk aan een mooie baard.Gisteren naar de barbier geweest, Jasper heeft precies gedaan wat ik vroeg. Mooie overgang naar mijn hoofd en beide hoeken bij de kaak achter netjes gemaakt. Voor de rest wat strakker gemaakt maar zo min mogelijk eraf gehaald. Helemaal top
Voor de barbier en na
Gisteren naar de barbier geweest, Jasper heeft precies gedaan wat ik vroeg. Mooie overgang naar mijn hoofd en beide hoeken bij de kaak achter netjes gemaakt. Voor de rest wat strakker gemaakt maar zo min mogelijk eraf gehaald. Helemaal top
Voor de barbier en na