nieuwe baardreis poging 2 ;-)

Bjorn

Baard
De baard en zijn eigenaar heeft een nieuwe auto en meteen een hobby erbij. Na trotse eigenaar te zijn geworden van een Volvo 245 (van t onverwoestbare type) mocht ik twee weken erna starten met een complete motor revisie. Leerzame ondernemen maar er gaat wel flink wat tijd inzitten. Gelukkig lijdt de baardgroei er niet onder, al zit ie soms wel flink onder de smeer.
Ik dacht ik laat nog eens wat van me horen want is me toch alweer een tijdje geleden. Maar zoals jullie zien, de baard is een blijvertje.

Bijlagen

• 8D5D22DF-6F3F-4C0C-BC99-9DFED5A89E0B.jpeg
    8D5D22DF-6F3F-4C0C-BC99-9DFED5A89E0B.jpeg
    1,3 MB · Weergaven: 64
  • IMG_5741.jpeg
    IMG_5741.jpeg
    1,4 MB · Weergaven: 63
  • IMG_5768.jpeg
    IMG_5768.jpeg
    2,1 MB · Weergaven: 60
  • B9790721-31F4-493E-8A74-7A9B5B5E9818.jpeg
    B9790721-31F4-493E-8A74-7A9B5B5E9818.jpeg
    2,3 MB · Weergaven: 53
  • IMG_5912.jpeg
    IMG_5912.jpeg
    2,4 MB · Weergaven: 51
  • IMG_6274.jpeg
    IMG_6274.jpeg
    2 MB · Weergaven: 60

CarelV

Baard
De baard en zijn eigenaar heeft een nieuwe auto en meteen een hobby erbij. Na trotse eigenaar te zijn geworden van een Volvo 245 (van t onverwoestbare type) mocht ik twee weken erna starten met een complete motor revisie. Leerzame ondernemen maar er gaat wel flink wat tijd inzitten. Gelukkig lijdt de baardgroei er niet onder, al zit ie soms wel flink onder de smeer.
Ik dacht ik laat nog eens wat van me horen want is me toch alweer een tijdje geleden. Maar zoals jullie zien, de baard is een blijvertje.
Baard is niet verder gegroeid, maar zeker prima zo.
Gave youngtimer die Volvo! Maar zelfs een onverwoestbare type kan na een lang leven een reanimatie gebruiken. Wel een hele klus zo'n motorrevisie, veel succes ermee!

Texman

Koning Baard
Ha Bjorn,
Fijn dat je baard er nog is want hij mag gezien worden (Y)(Y)(Y).
Zo'n motorrevisie is een hele klus maar als het allemaal lukt kan zo'n motor weer jaren mee.
Hoe zit het met de rest van de auto moet daar nog iets aan gebeuren.
Ik had vroeger een chef die ook zo'n auto had. Ik heb ook eens met hem meegereden, ik vond het toen een tank van een auto.
Veel plezier met de revisie,
Texman :)>

Mooie baard, mooie auto en een geweldige retrokleur.
Zweedse auto's vind ik fantastisch, heb wel een kleine voorkeur voor het andere Zweedse merk :)
Maar die van jou vind ik erg mooi!

Banner image