Naar welke muziek luister jij op dit moment?

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Nee, dat is de " ik woon op straat in mijn piano en daarom is 'ie zo vals"-look. :D

Volgens mij is zijn vader overgestapt op een electrische piano, wat dan weer als nadeel heeft, dat je er niet in kunt overnachten.

 

Joep

Zware baard
Halelujah, prijs de heer, 1 euro 50.
Ik geef het op, ik kan geen leuke clips meer vinden van Baard+piano.
Baard+gitaar kan ik nog dagen mee doorgaan, die zijn er meer dan genoeg. Conclusie, de piano is niet een populair instrument voor baard mannen.
 

Renem

Volle Baard
het nieuwe album van Tool: Fear Inoculum.

hebben we ongeveer 13 jaar op moeten wachten, maar dat was het eigenlijk wel waard: tandjes wat een strak album weer.

titelnummer, pneuma, invincible en descending: stuk voor stuk pareltjes.
wel even voor gaan zitten: ieder nummer duurt zo ongeveer 10min.
 

Texman

Koning Baard
het nieuwe album van Tool: Fear Inoculum.

hebben we ongeveer 13 jaar op moeten wachten, maar dat was het eigenlijk wel waard: tandjes wat een strak album weer.

titelnummer, pneuma, invincible en descending: stuk voor stuk pareltjes.
wel even voor gaan zitten: ieder nummer duurt zo ongeveer 10min.
Ik ben even aan het luisteren geweest en vindt het erg goed (Y)
 

Joep

Zware baard
Dan zouden ze toch even hier naar moeten kijken en luisteren:
geen baard, wel een piano en een briljante en zeer humorvolle tocht langs de grote klassieke componisten en "lang zal 'ie leven".
Hahaha, die is geweldig, je herkent inderdaad goed de componisten erin :D

het nieuwe album van Tool: Fear Inoculum.

hebben we ongeveer 13 jaar op moeten wachten, maar dat was het eigenlijk wel waard: tandjes wat een strak album weer.

titelnummer, pneuma, invincible en descending: stuk voor stuk pareltjes.
wel even voor gaan zitten: ieder nummer duurt zo ongeveer 10min.
Klinkt interessant. Ik ken het niet en ga er vanavond even voor zitten, als de kids naar bed zijn :)
 

Joep

Zware baard
het nieuwe album van Tool: Fear Inoculum.

hebben we ongeveer 13 jaar op moeten wachten, maar dat was het eigenlijk wel waard: tandjes wat een strak album weer.

titelnummer, pneuma, invincible en descending: stuk voor stuk pareltjes.
wel even voor gaan zitten: ieder nummer duurt zo ongeveer 10min.
Ik heb het beluisterd. @Gunter sprak er elders ook al over. Het is niet de muziek soort die je snel tegenkomt in mijn collectie, maar dit was toch wel erg goed moet ik toegeven. Bedankt voor de tip :)
 

Gunter

Baard
het nieuwe album van Tool: Fear Inoculum.

hebben we ongeveer 13 jaar op moeten wachten, maar dat was het eigenlijk wel waard: tandjes wat een strak album weer.

titelnummer, pneuma, invincible en descending: stuk voor stuk pareltjes.
wel even voor gaan zitten: ieder nummer duurt zo ongeveer 10min.

Ik heb het beluisterd. @Gunter sprak er elders ook al over. Het is niet de muziek soort die je snel tegenkomt in mijn collectie, maar dit was toch wel erg goed moet ik toegeven. Bedankt voor de tip :)

Zonder dat ik het wist heeft mijn "tweelingbroer" er ook al over geschreven! :D
 
Laatst bewerkt:

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik zit ondertussen met één oog te kijken naar de registratie van het concert, dat de Rolling Stones op Cuba gaven in 2016 en alhoewel ik op mijn 11e jaar een mega-fan was (want de Beatles waren softies en eigenlijk vond ik de Kinks beter) verbaas ik me erover hoe ze het zo ver hebben weten te schoppen, want het is op muzikaal niveau een ongelooflijk beperkt bandje. Het is wel bewonderenswaardig, dat totaal uitgeleefde junks als Keith Richard en Ron Wood nog rechtop staan.

Hierbij dan maar een stel "saloon-dwellers", dat danst op één van hun creaties 'Honky Tonk Women', maar dan in de cover-uitvoering van Country & Western Neanderthaler Travis Tritt, want die is iets steviger.

 
Banner image
Top