Naar welke muziek luister jij op dit moment?

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Een favoriet! Prince Buster!
Als kind had ik het singletje en dat draaide ik snoeihard op mijn Dual-platenspeler met geluidsbox in de deksel.
Geweldig Ska-nummer met fantastische Jazz-blazers.

Prince Buster bracht ook het origineel van 'One Step Beyond' uit, waarmee Madness later hoge ogen gooide.

Als navolgend filmpje heden ten dage zou worden uitgebracht, dan zouden we worden uitgemaakt voor Christelijke Kruisvaarders, die Arabieren alleen maar als domme stereotypes zien…maar wel een leuke clip! :D

 

Joep

Zware baard
Een favoriet! Prince Buster!
Als kind had ik het singletje en dat draaide ik snoeihard op mijn Dual-platenspeler met geluidsbox in de deksel.
Geweldig Ska-nummer met fantastische Jazz-blazers.

Prince Buster bracht ook het origineel van 'One Step Beyond' uit, waarmee Madness later hoge ogen gooide.

Als navolgend filmpje heden ten dage zou worden uitgebracht, dan zouden we worden uitgemaakt voor Christelijke Kruisvaarders, die Arabieren alleen maar als domme stereotypes zien…maar wel een leuke clip! :D

JAAA HEERLIJK dit!.
Hier kan je mij nooit mee vervelen. Fantastische muziek is dit (Y)

ps.
Ik wist niet dat er een clip was van dit nummer.
 

Yainderidoo

Zware baard
Ik heb het liedje Cleopatra een kleine 110 jaar in mijn hoofd gehad, niet wetende dat het dus van Prince Buster was...op de een of andere manier moest ik vaak aan die ouderwetse rode tafelkleden denken die wij vroeger hadden:confused: Een paar jaar geleden kwam ik erachter van wie het was. :cool: Ik geniet met grote regelmaat van deze wetenschap. :DEen heerlijk nummer! :cool:
One step Beyond...ook een favoriet..(Y)
Hier voor de echte liefhebbers nog een prachtig setje Ska:

[DOUBLEPOST=1568034540][/DOUBLEPOST]
Dual-platenspeler
Zoiets hadden wij ook maar dan met losse boxen...ik luisterende vaak lang uit liggend op de vloer met mijn hoofd tussen de boxen. Koptelefoon hadden we toen nog niet. :D:eek:
 

Joep

Zware baard
Ik heb het liedje Cleopatra een kleine 110 jaar in mijn hoofd gehad, niet wetende dat het dus van Prince Buster was...op de een of andere manier moest ik vaak aan die ouderwetse rode tafelkleden denken die wij vroeger hadden:confused: Een paar jaar geleden kwam ik erachter van wie het was. :cool: Ik geniet met grote regelmaat van deze wetenschap. :DEen heerlijk nummer! :cool:
One step Beyond...ook een favoriet..(Y)
Hier voor de echte liefhebbers nog een prachtig setje Ska:

[DOUBLEPOST=1568034540][/DOUBLEPOST]
Zoiets hadden wij ook maar dan met losse boxen...ik luisterende vaak lang uit liggend op de vloer met mijn hoofd tussen de boxen. Koptelefoon hadden we toen nog niet. :D:eek:
Deze ga ik later vandaag even helemaal luisteren, bedankt!

Ik ken nog een andere Cleopatra, maar die kennen jullie waarschijnlijk ook wel, van de Skatalites:
 

Yainderidoo

Zware baard
Ik vind jouw versie een stuk leuker (Y) Is dat het origineel?
Is inderdaad het origineel! Ik moet nu wel eerlijk zeggen dat ik de door jou geposte versie vreselijk vind...hahahaha....wel grappig dat ze zo'n "ondeugend" liedje gebruikt hebben voor een kinderliedje:eek::D:D
[DOUBLEPOST=1568048384][/DOUBLEPOST]
en waar zou deze clip zijn opgenomen?
Gokje....Museumplein? :p
[DOUBLEPOST=1568048449][/DOUBLEPOST]
"Loop i love"
Loop di love ( :rolleyes: )
 
Laatst bewerkt:

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Deze klassieker heb ik geheel grijs gedraaid en heel veel grammofoonnaalden op versleten.
Een enorm orkestraal arrangement en ik benatte mezelf spontaan :confused: na het langzame stuk, als de bas opliep en de drums de kick-off gaven…en dan uit je dakje! :D

 
Banner image
Top