Naar welke muziek luister jij op dit moment?

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ja, dat is correct. Dat "rammeltje" op de ukelele heeft hij inderdaad gespeeld.
Het is zo vreselijk melige humor, maar ik moet werkelijk om iedere stomme grap lachen.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Martin Pryker is een begenadigd boogie woogie pianist, maar pas op, als zijn dochter Sabine los gaat op de ketels en deksels.

 

Joep

Zware baard
Ik vind een vrouwelijke drummer altijd wel leuk. Of is het dan een drumster? Of een drummerin of drummerres?

Vorig jaar was ik bij een concert van Meceo Parker. Wat een geweldig concert was dat. Als je ooit nog de kans krijgt om hem te zien optreden, dan moet je het doen. Vanwege zijn leeftijd heeft hij natuurlijk niet meer de energie die hij vroeger had, maar dat compenseert hij ruimschoots met humor tijdens zijn show. De meeste shows die hij doet op dit moment doet hij volgens mij met een mannelijke drummer, die overigens best een aardige goatee heeft. Ik had het geluk dat hij Nikki Glaspie meebracht naar het concert, geen idee waarom hij wisselt van drummer. Misschien net wie er beschikbaar is.

Dit is niet het beste clipje, maar beter kon ik niet vinden van Meceo Parker met Nikki Glaspie:

 

Yainderidoo

Zware baard
Robert Crumb...ook één van mijn favoriete tekenaars.


iu
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Robert Crumb, tekenaar van ondermeer Fritz the Cat.

Natuurlijk vind ik jug-bands leuk, want ik kom uit de stad, waar dit soort bands floreerden.
De bekendste daarvan is de band van Martin Lodewijk, tekenaar van Agent 327.

 
Banner image
Top