Muziekgenre(s)

Ronster

Baard
Haha The Need For Speed idd! Helemaal kapot gespeeld dat spel :D

Nog maar es een lekker muziekje met baarden zo vlak voor het weekend.


Heerlijk dit.
 

RonM

Baard
Ik ben meer indie fan, Madrugara, Twilight Sad, QOTSA, Interpol etc maar ook bv naar Adam Beyer (techno) of nog harder :)
 

Almer

Baard
Zaterdag bij Peter Pan Speedrock geweest in Drachten, was wel cool :) Je ziet me ook staan op het begin linksvoor :D

Ik ben die dude met die baard trouwens! :)>


Ik ben ook wel benieuwd of iemand Be'lakor kent. Vind het zelf een waanzinnige band :)

 

zenn

Zware baard
Zaterdag bij Peter Pan Speedrock geweest in Drachten, was wel cool :) Je ziet me ook staan op het begin linksvoor :D

Ik ben die dude met die baard trouwens! :)>


Ik ben ook wel benieuwd of iemand Be'lakor kent. Vind het zelf een waanzinnige band :)

Schoppenaas!:D(Y) Be'lakor nog nooit van gehoord; instrumentaal nice, zang meh (ben niet zow van de Death/Blackmetal).
 

Almer

Baard
Schoppenaas!:D(Y) Be'lakor nog nooit van gehoord; instrumentaal nice, zang meh (ben niet zow van de Death/Blackmetal).

Ieder zijn ding natuurlijk ik ben er gek op:cool:
Peter pan is lekker rammen, mijn vriendin is er groot fan van die zie je ook nog staan...komt net boven die box uit, lief klein meisje haha :p maar ze mocht weer eens uit de keuken omdat ze jarig was geweest :rolleyes:

Die vind mijn muziek dan weer niks, ik mag behoorlijk veel wel graag luisteren zolang het maar snel en hard is. Be'lakor is dan weer heerlijk technisch
 

Marius

Baard
Nog een in mijn ogen goeie band uit de regio Down Under!

Voor hen die van een goeie blastbeat houden :)

En een van mijn favorieten! :)>
 

CyKosis

Baard

A treat from me to my fellow bearded forum members. A winter tale some would say.. for me it's a OST of my most intimate moments with my girl. Professor triggered this post with his photo. I miss her but I know it isn't possible.. Summer, sweat... Love you!
 

Ronster

Baard
Komen wat lekkere muziekjes voorbij hiero (Y)

Een progressief rock album waar je de tijd voor moet nemen om into te komen, maar een van mijn all-time faves:


Een band die alle ingredienten die mij aanspreken (techniek, melodie, agressie ...) samen smelten:


Nieuw nummer van een band waarvan ik alle albums grijs heb gedraaid:

 

zenn

Zware baard
Architects & Dreamshade, klinken echt f*cking nice! (Y)

Doet me denken aan;

En omdat CombatBeards awesome zijn;

En ff een oldschool nummertje;

:cool:
 

Ronster

Baard
Kijk, daar doe ik het voor! Mensen aan nieuwe muziek helpen :)

We came as romans straks eens luisteren. Is op kantoor wat lastig. Ben eens benieuwd!

De andere 2 ken ik zekers, erg lekker!

Ik speel veel Rocksmith op de Xbox one. Da's met een echte gitaar. Een van mijn meest gespeelde nummers:

Thumbnail_Large.PNG


:p
 
Laatst bewerkt:

Lennchu

Baard
Kijk, daar doe ik het voor! Mensen aan nieuwe muziek helpen :)

We came as romans straks eens luisteren. Is op kantoor wat lastig. Ben eens benieuwd!

De andere 2 ken ik zekers, erg lekker!

Ik speel veel Rocksmith op de Xbox one. Da's met een echte gitaar. Een van mijn meest gespeelde nummers:

Thumbnail_Large.PNG


:p

Ik speelde het voorheen altijd op de PC.
Maar komop joh Rhythm? Toch wel een Leadje af en toe he?

Ik speelde een x aantal jaar terug Lead Gitarist in een school band. Helaas viel het uiteen..

Good Lead Guitarists need to be Rhythm first!
 

Ronster

Baard
Ik speelde het voorheen altijd op de PC.
Maar komop joh Rhythm? Toch wel een Leadje af en toe he?

Ik speelde een x aantal jaar terug Lead Gitarist in een school band. Helaas viel het uiteen..

Good Lead Guitarists need to be Rhythm first!
Lead heeft me nooit getrokken. Dwz niet de snelle solo's.
Ik heb 15 jaar in een metalband gespeeld waarmee we oa 5 full-lengths hebben opgenomen, maar nooit de behoefte gevoeld om dit soort solo's te spelen. Vind ik gewoon niet leuk om te doen :) Geef mij maar lekker strakke slaggitaar. Ieder zn ding he?
 
Banner image
Top