Muziekgenre(s)

Ontw3rper

Baard
Ben Ben nu aan het luisteren, wordt een chill avondje donderdag. Paar weken geleden oa. Gregory Page en Pokey LaFarge gezien en zijn beide erg gaaf en een paar weken ook de foofighters. Maar Five finger death punch kan ik ook goed hebben
 
Zooo haha lekker ruige baard het hij :p beetje balsem zou wonderen doen, maar zal wel bij zijn muziek passen denk ik, geen verkeerde baard(en) trouwens, die van jou gaat ook helemaal goed komen (Y)
 

Almer

Baard

Dit mis ik nog eigenlijk....Iemand? Ben er nu 3 keer live bij geweest, geweldig goed!

Zou er zo weer heen, goede show ook live voor dit genre.

Dit is ook de soort muziek waar ik veel naar luister, veel metalcore, melodic death metal etc. etc. kan me eigenlijk niet hard genoeg :)
 
Ook een metalhead dus (Y) Amon Amarth is ook zo'n band die gewoon top blijft, geweldige teksten over het viking tijdperk, lekker harde muziek, en dan de baard van Johan Hegg... meesterlijk! :D
[DOUBLEPOST=1450473379][/DOUBLEPOST]Dit is één van mijn favo bands, Marduk
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Komt ie nou mee.. :D
Ik heb alles van Amon Amarth.. Twee keer live gezien.
Heel toevallig gisteren de film Northmen a Viking Saga gezien waarin Johan Hegg een klein rolletje heeft..
(Y)

Frontschwein van Marduk ligt ook al in de auto.. :p
 
Haha ja ik zet Marduk bijna altijd wel ff op in de auto (goed voor de concentratie :p), serpent sermon, frontschwein, rom 5:12, plague angel en panzer division blijven mijn favoritie albums :D zet ook nog veel Watain op
 

Marius

Baard
1999, 2000 en 2001 op lowlands geweest en deftones gezien waar ik nog altijd graag naar luister. 2002 en 2003 op Wâldrock geweest! Wellicht dit jaar naar " into the grave" voor the black dahlia murder! Wel een van mijn favoriete metal bands de laatste jaren. Verder houd ik van blues(rock), rory gallagher is ook een van mijn helden. Jazz, klassiek, pop, singer/songwriter, trip hop, punkrock. Het enige waar ik niet van houd is trance en house, etc.
 

Ronster

Baard
Een muziek topic. Altijd leuk :)

Ik ben een enorme muziek freak met een behoorlijk brede smaak, maar ben en blijf toch een sucker voor zware gitaren, agressie en/of melancholie.
Zelf 15 jaar gitaar gespeeld in een metal band en heb met aantal bands die hier voorbij komen het podium gedeeld. Zo heb ik bijvoorbeeld 4 weken lang een tourbus gedeeld met de stinkerds van Amon Amarth :)> en 2 weken met oa Exodus als main act getoured. @Arjay wie weet ben je dus wel eens bier gaan halen terwijl ik me aan het uitsloven was op het podium :p
Those were the times...

Mijn muziekcollectie gaat van Adele, Madonna, Air, Massive attack, Buena Vista Social Club, Coldplay, Keane, Foo Fighters, Chevelle, QOTSA en Triggerfinger toch al snel naar de redelijke underground zoals oa Katatonia, As I Lay Dying, Architects, At The Gates, Devin Townsend, The End, Killswitch Engage, Messhugah, Cannibal Corpse, Textures, Soilwork (en dan met name de oudere, zoals eerder geschreven is en blijft Chainheart Machine ook mijn favoriet).

Dynamo Open Air anyone? Hier ben ik elk jaar tussen 1993 en 2000 geweest.

(Y)
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Dat zou dan zomaar eens kunnen idd.. :cool:
Welke band heb je gespeeld dan? Grote kans dat ik het ken... (Y)

Verder Chainheart Machine.. daar werd ik vroeger bijna letterlijk dood mee gegooid bij een kameraad.. Heerlijke plaat!!! :D
 

Ronster

Baard
Deze band: :)


Ooit van gehoord?

Jeez, nu ik dit filmpje deel realiseer ik me dat dit alweer 10 jaar geleden is :eek:
Dit minitourtje met Paradise Lost (toch een van mijn jeugdhelden) is wel een van de leukste herinneringen aan mijn tijd met deze band.
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Haha meen je! Ik heb Flesh Power Dominion nog wel ergens liggen.. :D
Weet niet zeker of ik het ooit live heb gezien..
 

Ronster

Baard
Yes meen ik :D
Gezien je enorme collectie wellicht ook niet zo verwonderlijk dat er ook een CC schijfje ligt te verstoffen :p
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Zal hem binnenkort even opzoeken en in de auto leggen.. Zo kom je nog eens op wat bandjes waarvan het zonde is om ze te vergeten.. :)
 

zenn

Zware baard
Mijn muziekkeuze gaat als velen hier uit naar Rock/Metal, maar 'k luister ook veel Industrial/Ebm/Synthpop.

Laatst geluisterde nummers;



 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top