Muziekgenre(s)

P

PUNK-JAZZ

Guest
Hello BEARDMEN

Omdat ik al jaren lang muziek speel ben ik benieuwd naar wat voor MUSIQUE jullie luisteren of spelen(Y):)>
 
Luisteren, voornamelijk de melancholie. Van Einaudi tot Leonard Cohen. Van Nick Drake tot Jeff Buckley. Van Patrick Watson tot Ben Caplan. En alles daartussen.
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Nu bijna alleen nog luisteren. Ik zit veel in de auto onderweg naar werk of huis, en luister dan heel wat cdtjes af. De muziek is voor 90% metal. Het gaat er hier nogal eens raar aan toe ha ha..
Vaak pakken mijn vrienden en ik een concertje of festival, maar wel altijd metal! Op zolder staan in een mooie kast mijn cd's en lp's, dit zal onderhand tegen de 800 stuks lopen (vorig jaar verhuisd en zat toen als ik mij niet vergis rond en nabij de 780).

Verder speelde ik in mijn tienerjaren elektrisch gitaar. Tegenwoordig wat akoestisch, voornamelijk kinderliedjes ha ha.. :p
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
De inhoud van mijn platenkast gaat van Dead Kennedys en Ramones naar (trash)metal als Exodus, slayer en Testament. Van Sepultura en metallica naar Machine Head en Lamb of God. Vervolgens van black Sabbath en Led Zeppelin naar David Bowie en Motorhead.

Maar ook de oudere hiphop van krs one en epmd staat in mijn kast. Michael franti is ook een held van mij.

Top 2000 kan ik ook van genieten ben dol op muziekfeitjes en verhalen.

Eigenlijk kan ik van de meeste muziek wel genieten.

In mijn auto ligt nu Exodus, Testament, Pearl Jam, fugazi, black flag, genius\GZA en Ben Howard. Vind allen geweldig!
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Ok, vet! Ik zal het nieuwe album binnenkort eens oppikken.

Ik luister nu voornamelijk het oude werk van Bonded by blood en Another lesson in violence
 

Ratlook

Volle Baard
---
Ik ben een "muziek-kliko"

Voor elke stemming is er wel iets wat ik graag hoor en dat

kan van harde rock tot en met klassiek gaan..

Maar laat ik een beetje bij jullie proberen in de buurt

te blijven hahaha

Laatst kwam ik deze clip tegen van Beth Hart. Ik had nog

nooit van haar gehoord, maar die is zo gek als een deur.

Hier een nummer van haar optreden in Paradiso.

Het duurt even voordat ze op gang komt, dus even geduld .......

Zet hem echt kneiter hard aan!!!!!!!


---
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Wow baardmannen muzikale voorkeur van een ieder van jullie is echt far out great

Ennuh naast een topbaard ook nog muzikale techneuten onder ons:)>(Y)
[DOUBLEPOST=1418423877][/DOUBLEPOST]
Nu bijna alleen nog luisteren. Ik zit veel in de auto onderweg naar werk of huis, en luister dan heel wat cdtjes af. De muziek is voor 90% metal. Het gaat er hier nogal eens raar aan toe ha ha..
Vaak pakken mijn vrienden en ik een concertje of festival, maar wel altijd metal! Op zolder staan in een mooie kast mijn cd's en lp's, dit zal onderhand tegen de 800 stuks lopen (vorig jaar verhuisd en zat toen als ik mij niet vergis rond en nabij de 780).

Verder speelde ik in mijn tienerjaren elektrisch gitaar. Tegenwoordig wat akoestisch, voornamelijk kinderliedjes ha ha.. :p
RJ
Hihih kinderliedjes... Dat is ook een kunst hoor...geen technische hoogstandjes papa..4 akkoorden brug refrein...HOPPAAA Gheheheheh...(Y)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
---

Laatst kwam ik deze clip tegen van Beth Hart. Ik had nog

nooit van haar gehoord, maar die is zo gek als een deur.

Hier een nummer van haar optreden in Paradiso.

Beth Hart, die ken ik zeker. Ben er al een paar keer live geweest (geloof ook in Paradiso). Hoewel haar laatste albums mij niet echt meer bekoren.
 

Sander

beards be like...
Haha, ik ben net als Hans ook echt een muzikale kliko. Ik ga van links naar rechts, Nederlands tot Iers, hardstyle tot meezingers, klassiek tot punk. Alleen geen metal, dan vind ik zulke bagger! ;) Sorry @Arjay :p
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Wat mij betreft ben ik ook voorstander van een vrij ruim assortiment muziekgenres.
Ik kan de meesten appreciëren en sommigen kan ik ook nog net............aanhoren :confused:

Vele genres die hier al de revue zijn gepasseerd zitten dus ook in mijn mediatheek (Y)
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
RJ
Hihih kinderliedjes... Dat is ook een kunst hoor...geen technische hoogstandjes papa..4 akkoorden brug refrein...HOPPAAA Gheheheheh...(Y)
Ha ha, klopt simpeler dan dat wordt het niet :D
Maar ik vind het heerlijk! !
 
Banner image
Top