Moppentrommel

TMG1961

Baardaap
Was hier gisteren ook ruim 40,5 graden, nu inmiddels al weer ruim 32 graden. Gelukkig geen live internet want ik heb niet veel (zeg maar rustig niks) aan :D:p:)>
 

Laurent1965

Zware baard
Woon in Limburg op de zandgrond, gisteren 40,5 graden.
Toen ik in de auto stapte om naar huis te rijden van mijn werk kon ik het stuur amper vasthouden..., niet normaal, auto gaf 45 graden aan...
Vannacht geen oog dicht gedaan.:mad:
Vandaag nog, morgen gelukkig een stuk minder.:)
 

Hartenheer

Zware baard
Ja dat is uitzonderlijk heet.:eek:
Ik woon dicht bij zee maar het was gisteren toch bijna 37 graden.
Woensdag hadden in de middag wind van zee en dat scheelde wel een paar graden maar gisteren bleef de wind van zee uit dus tot ver in de avond bloedheet.
MMMMMM, woon niet veer van de zee en de haven af.
Het is niet niet warmer geweest dan 32°C

In huis is het niet warmer geworden dan 24°C.
Heeft een nadeel.
Mijn schoonzoon komt hier afkoelen en drinkt mijn bier op :D
Gelukkig neemt hij altijd een speciaal biertje mee, dat maakt weer een hoop goed.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Hilarisch! Vooral die zgn. stoere kerels, die zich als driftige kleuters gedragen.:p:D

Terwijl ik zat te lachen moest ik denken aan de tijd, dat we in militaire dienst de douchekoppen losdraaiden om ze daarna weer te bevestigen, nadat we er een bouilion-blokje in hadden gedaan.
Ik heb regelmatig met de slappe lach in doodsnood over het appèl-terrein gerend achtervolgd door een woedende naakte kerel.:rolleyes:
 

zenn

Zware baard
burka-vs-ninja-vector-id455434499
 

Hartenheer

Zware baard
Omdat het milieu {volgens de dievenbende in Den Haag} helemaal kapot gaat, dacht ik er aan om mijn steentje bij te dragen.

In zee drijft zo veel plastic dat ik maar het water in gegaan ben om het te verwijderen.
Dit waren vandaag de grootste stukken plastic die ik uit het water verwijderd heb. Mocht het niet mee nemen als bewijs van mijn goede wil. {van mijn vrouw} :D
plastic.jpg
 
Banner image
Top