Mijn eigen baardreis

TMG1961

Baardaap
Gaat heel goed met 't ie baard en staat je goed. Volhouden en lekker doorgaan! :)> (Y)

Dank je :) Volhouden doe ik zeker en ga minimaal door tot 1 okt 2018, daarna zie ik wel verder. De reis wordt steeds leuker :)
[DOUBLEPOST=1510740270][/DOUBLEPOST]
Ziet er goed uit! Ik zit nu op dag 15, Pff een yeard doe ik de vrouw niet aan!

Gewoon er telkens een dagje aan toe voegen, voor je het weet is ze de grootste fan van je baard.
 
Klopt! Ik had hem drie maanden laten staan en ze klaagde steeds minder. Maar toen kwam een opdracht binnen en moest hij eraf van de baas.. (ga ik dus nooit meer doen).
 

TMG1961

Baardaap
Klopt! Ik had hem drie maanden laten staan en ze klaagde steeds minder. Maar toen kwam een opdracht binnen en moest hij eraf van de baas.. (ga ik dus nooit meer doen).

Dat is niet minder, ben je net lekker onderweg moet hij er af. Begrijpelijk dat je dan zo iets hebt van daar begin ik niet meer aan.
 

TMG1961

Baardaap
Weer een week verder in de reis naar de yeard. Vandaag een kleine mijlpaal...dag 50 :)
Niet veel veranderd sinds afgelopen week. De baard zal hoogstens 3,5 mm gegroeid zijn uitgaand van een gemiddelde groei van 1,5 cm per maand.
Foto's komen over minimaal 3 weken. Dus nog even wachten.

- Tot nu toe gaat het prima, het groeit allemaal gestaag.
- Ben zeer tevreden over de dekking van de baard. Voor zover ik kan zien geen kale plekken of minder behaarde delen.
- Volume van de baard gaat ook rustig de goede kant op.
- De snor heeft besloten om voorlopig even toch wat minder mee te werken en dan krijg je soms als resultaat de foto uit post #109
- De baard krult een beetje, vooral als ik 's ochtends opsta maar is niet echt storend. Met kammen we in gelid te krijgen
- Van melding dat sommige lichaamsdelen groeiden bij toename lengte baard is nog niks gemerkt :( :D
- Echt negatieve opmerkingen heb ik nog niet gehad. Wel paar keer de standaard grap van heyyy ga je voor kerstman of sinterklaas spelen?
- Kan me nog redelijk inhouden wat betreft aankopen kammen, borstel en andere spulletjes. Alleen aankopen gedaan voor zelf maken balsem en olie.

Nog geen plannen om afspraak te maken bij barbier, probeer dat voorlopig ook even zo te houden. Lukt tot nu toe goed om niet te bellen voor afspraak.
Probeer dit uit te stellen tot minimaal maand 6. Maar is afhankelijk van hoe het gaat en wat de baard de komende weken/manden doet.
Heb wel een keer er aan gedacht om de goatee beetje in te korten zodat hij wat mer paste wat lengte betreft bij de rest van de baard. Maar besloten om dat niet te doen.

Op naar voltooiing week 8.
 

Freerider

Baard
Gaat helemaal goed! En die snor van jou gaat gigantisch worden.

deze tekst is mede mogelijk gemaakt door de crappy vertaling van de auto-correctie van mijn telefoon
 

TMG1961

Baardaap
Gaat helemaal goed! En die snor van jou gaat gigantisch worden.

deze tekst is mede mogelijk gemaakt door de crappy vertaling van de auto-correctie van mijn telefoon

Het gevoel dat de groei er niet meer is had ik ook, maar dan met mijn baard.
Tot ik besefte dat ik mijn baard uit mijn shirt moet halen als ik me s morgens aankleed.

Wat geduld en je loopt te mopperen dat die snor zo groot is (Y)

@Freerider Een gigantische snor staat ook in de planning. Hij is nog jong en moet nog flink groeien.

@Hartenheer De snor komt er wel, formaat is al aardig voor de paar weken dat hij pas oud is. Hij pubert nu alleen af en toe :D
 

RCM

Baardaap
Gaat goed zo te lezen en gefeliciteerd met het behalen van de 1ste 50 dagen ;). Sommige weken vallen de veranderingen gewoonweg iets minder op, maar de groei is er wel degelijk. Goed besluit om je goatee niet in te korten naar gelijke lengte, dit kan met het bereiken van je yeard ook nog :D. Heel veel succes verder! :)>(Y)
 

TMG1961

Baardaap
Gaat goed zo te lezen en gefeliciteerd met het behalen van de 1ste 50 dagen ;). Sommige weken vallen de veranderingen gewoonweg iets minder op, maar de groei is er wel degelijk. Goed besluit om je goatee niet in te korten naar gelijke lengte, dit kan met het bereiken van je yeard ook nog :D. Heel veel succes verder! :)>(Y)

Had uiteindelijk dezelfde gedachte over de goatee. Die kan bij eerste bezoek barbier op de juiste lengte gebracht worden. En barbier heeft daar beter zicht op dan ik.
 

Freerider

Baard
Had uiteindelijk dezelfde gedachte over de goatee. Die kan bij eerste bezoek barbier op de juiste lengte gebracht worden. En barbier heeft daar beter zicht op dan ik.
Precies. Vind het juist wel mooi dat er vóór meer volume zit, dat zou ik zelf ook willen. Je kunt eventueel kijken om een mogelijke abrupte overgang van goatee naar wang wat gelijkmatiger te maken, maar dat lijkt bij jou niet nodig.

deze tekst is mede mogelijk gemaakt door de crappy vertaling van de auto-correctie van mijn telefoon
 

TMG1961

Baardaap
Precies. Vind het juist wel mooi dat er vóór meer volume zit, dat zou ik zelf ook willen. Je kunt eventueel kijken om een mogelijke abrupte overgang van goatee naar wang wat gelijkmatiger te maken, maar dat lijkt bij jou niet nodig.

deze tekst is mede mogelijk gemaakt door de crappy vertaling van de auto-correctie van mijn telefoon

Er zit niet veel verschil in overgang goatee naar wang. De wangen beginnen langzaam aan volume te winnen en gelijk te komen met volume van goatee.
Alleen de lengte loopt nog achter maar dat is normaal, goatee heeft een week of 5 voorsprong tov de rest van de baard
 

TMG1961

Baardaap
Laatste dag van week 8. Baard is nog altijd aanwezig, krult wel nog altijd en heeft nog niet genoeg lengte en gewicht om die krullen eruit te halen. Maar storend is het niet, ik zie het zelf toch niet :D Momenteel slechts 1 ding dat beetje irritant is en dat is mijn snor. Kam ik hem naar onder ben ik mijn mond compleet kwijt en als ik hem style blijft hij niet echt zitten zoals ik wil, binnen de kortste keren hang hij weer richting de grond en zie ik eruit als een walrus op 2 benen :D :mad:

Ben over het algemeen tevreden over de baard en snor, enigste wat ik nog mis is lengte, maar dat zal nog wel paar weekjes/maanden duren. Dat is dus kwestie van geduld. Beetje aan het kijken geweest naar baardmodellen en momenteel vindt ik deze wel iets hebben, maar dan in het grijs.
IMG_1182.JPG
 
Banner image
Top