Mijn eigen baardreis

TMG1961

Baardaap
Dag 44 van de reis naar de Yeard. De baard groeit rustig verder,heb gemerkt dat hij zich rustig de tijd neemt. Hij zal wel denken ik heb een jaar de tijd om te groeien dus rustig aan en langzaam gaan met die banaan :D :p

Zit af en toe nog in de het staat alle kanten behalve de goede kant op fase :D Maar is langzaam aan minder aan het worden.

Ben blij dat er een goede dekking is, zie geen gaten in de baard. De lengte begint langzaam aan te komen. De snor begint mee te werken en laat zich al redelijk in model brengen, ook zonder was, ben daar blij mee :) Al met al toch best tevreden met de ontwikkeling tot nu toe.

Foto's komen van de week, even afwachten wanneer buurvrouw tijd heeft om ze te maken.
 

TMG1961

Baardaap
Ik ben ontzettend benieuwd naar het resultaat dusver! :)(Y)

Nog even wachten..heb ter voorbereiding op de foto's al de tondeus erbij gepakt en ben lekker bezig geweest.
Nee niet schrikken, alleen de bovenkant van hoofd is bewerkt, de baard ben ik vanaf gebleven. Wou toch een klein beetje verzorgd uit zien op de foto :D :p
 

Freerider

Baard
Bijna kwart voor vijf, al bijna twee uur geleden dat de buurvrouw foto's kwam maken van de baard!
Wat is er met die buurvrouw gebeurd? Wanneer zien we die foto's nu? ;)

deze tekst is mede mogelijk gemaakt door de crappy vertaling van de auto-correctie van mijn telefoon
 

TMG1961

Baardaap
Nog even geduld. De foto's zijn gemaakt, moet ze alleen nog even downloaden en dan uploaden. En met buurvrouw is niks gebeurd :p
[DOUBLEPOST=1510591046][/DOUBLEPOST]6 weken onderweg en het begint wat te worden. Op mijn oude laptop zien ze er wat minder uit, dus geen idee hoe jullie ze zien.
IMG_9242 a.jpg IMG_9248 a.jpg IMG_9255 a.jpg
 
Laatst bewerkt:

RCM

Baardaap
Zo zeg, wat een verschil en wat een goede keuze om voor die volledige baard te gaan. Het staat je fantastisch en ziet er mooi verzorgd uit. Ben er maar trots op! :)>(Y)
 

Freerider

Baard
Zo, dat was het wachten wel waard! Ziet er erg goed uit, je kijkt er ook vrolijker bij.

deze tekst is mede mogelijk gemaakt door de crappy vertaling van de auto-correctie van mijn telefoon
 

istawa

Zware baard
Ziet er goed uit hoor. Zit nog klein beetje ginger in . Of zie ik het verkeerd.

it aint over until the fat lady sings
 

TMG1961

Baardaap
Zo, dat was het wachten wel waard! Ziet er erg goed uit, je kijkt er ook vrolijker bij.

deze tekst is mede mogelijk gemaakt door de crappy vertaling van de auto-correctie van mijn telefoon

Dank je..de buurvrouw was de hele tijd grappen aan het maken om zodoende een vrolijkere foto te krijgen

Ziet er goed uit hoor. Zit nog klein beetje ginger in . Of zie ik het verkeerd.

it aint over until the fat lady sings

Dank je. Zie je niet verkeerd, zijn de laatste resten van een compleet rode baard.
 

Texman

Koning Baard
Vorige week me zelf voorgesteld. Vandaag zijn we een week verder en nu mijn eigen baardreis topic aangemaakt. Ik zal om de 2-4 weken nieuwe foto's platsen om de voortgang te laten zien. Vandaag uitzondering, eerste foto's nu we een week verder zijn.
Heb me na laatste misstap kunnen bedwingen en scheermes is met pensioen gegaan :D Na vandaag is de volgende update 5 Nov.

Dit was de beginstand van 1 okt.
Bekijk bijlage 5808


Nu zijn we een week verder en de eerste update. Het begint langzaam iets te worden.
Bekijk bijlage 5804

Ook de zijkanten beginnen langzaam aan mee te werken :p :D
Bekijk bijlage 5806
Ik heb al je foto's gezien. Je hebt een geweldige vooruitgang geboekt door je baard verder te laten groeien. Hij ziet er goed uit. Jouw baard lijkt veel op die van mij.
Als je naar de barbier gaat zeg dan heel duidelijk wat je wil en wat je doel is. Mijn ervaring is dat een barbier of kapper er al gauw te veel afhaalt of in de hals de baardlijn te veel naar de kaaklijn gaat bijwerken. Dit vind ik niet mooi. Mijn baard hou ik zelf bij en ga zelden naar een barbier.
Ik heb een spiegelkastje met drie deurtjes die je kan openklappen. Als je daar tussen gaat staan kan je heel goed de zijkant van je baard zien.
Ideaal voor het bijwerken. Heel veel succes verder.
 

TMG1961

Baardaap
Ik heb al je foto's gezien. Je hebt een geweldige vooruitgang geboekt door je baard verder te laten groeien. Hij ziet er goed uit. Jouw baard lijkt veel op die van mij.
Als je naar de barbier gaat zeg dan heel duidelijk wat je wil en wat je doel is. Mijn ervaring is dat een barbier of kapper er al gauw te veel afhaalt of in de hals de baardlijn te veel naar de kaaklijn gaat bijwerken. Dit vind ik niet mooi. Mijn baard hou ik zelf bij en ga zelden naar een barbier.
Ik heb een spiegelkastje met drie deurtjes die je kan openklappen. Als je daar tussen gaat staan kan je heel goed de zijkant van je baard zien.
Ideaal voor het bijwerken. Heel veel succes verder.

Dank je :)
Ik ben voorlopig nog niet van plan om naar een barbier te gaan. In ieder geval dit jaar niet meer. Ik heb een barbier gevonden in Heerlen waar ik goede dingen van hoor en lees. Dit is de facebook pagina: https://www.facebook.com/BarbershopDeBaard/ Mijn plan is om pas na 6 maanden te gaan, of het moet al echt nodig zijn dan eerder. Of ik het zelf ga bijhouden weet ik nog niet, heb altijd een vrij korte baard gehad en dat was makkelijk, tondeuse op de juiste lengte en binnen 5 minuten was de baard weer bijgewerkt. Dat spiegelkastje is een goed tip.
 
Banner image
Top