Mijn eigen baardreis

RCM

Baardaap
Goed om te lezen dat het zo goed gaat Theo. Tja, die krul/slag toch. Ik ben bijna 4 maanden op reis nu, en mijn krul/slag is erger dan ooit tevoren. Ik hoop dat je er eerder 'vanaf' bent, maar wellicht kan het nog weken/maanden duren. Zie het topic van de professor, bij hem ging de baard bij ca. 8 maanden nog 'de hoek om'... Als je over het algemeen maar tevreden bent. Tja, en wie is er nu kritischer dan dat jezelf bent? Succes verder en ik zie uit naar een volgende update! :)>(Y) Oja, je doel is wel erg gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf...
 

Kale666man

Baardaap
Oh maar dat is wel een leuk idee,ik heb het wel eens gezien ergens van een jongen.
Ja he he jongen natuurlijk maar was wel leuk en ging het maar zo snel
 

TMG1961

Baardaap
Of die baard haalbaar is zal de tijd moeten uitwijzen, kwestie van groeien, laten bloeien en daarna nog wat meer laten groeien.
 

Kale666man

Baardaap
Gaat je lukken toch,gewoon blijven ademhalen.
[DOUBLEPOST=1511621080][/DOUBLEPOST]Ja,en blijven ademhalen en blijven meedoen met woordslang
 

TMG1961

Baardaap
Ik merk wel dat ik steeds meer haar verlies uit mijn baard. Krijg langzaam flashbacks van toen ik net 15 was en kaal begon te worden.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Dat gaat niet gebeuren. Je krijgt nu alleen meer haar, dus de haren, die je op natuurlijke wijze verliest vallen meer op. Enkele stoppels , die uitvallen zie je niet, maar als je eenmaal een lange baard hebt, dan verlies je ook lange haren en lijkt het of je een halve kameel uit je doucheputje moet trekken.
 

TMG1961

Baardaap
De eerste 2 maanden zitten er op. Vandaag dag 1 van de derde maand.
Tot nu toe tevreden over de baard, mooi kleurtje, al had ik liever mijn originele haarkleur nog gehad maar ja je kan niet alles hebben.
De dekking is ook goed, geen kale plekken dus daar ben ik echt blij mee. Enigste kleine plekje is bij linker neusvleugel, daar zit een heel klein stukje waar geen haargroei is.
De lengte van de baard..geen idee onder welke categorie ik dat moet plaatsen. Is denkelijk een beetje middelmatige groei, lijkt niet echt hard te gaan.

Irritaties? De snor, dat kreng heeft echt een eigen wil, vooral de linkerhelft en het midden. Rechterhelft doet tenminste nog een goede poging tot meewerken maar links heeft absoluut maling aan al mijn pogingen om er een beetje model in te krijgen en doet wat hij zelf wil. Zelfs snorrenwax lacht hij om :mad:

Nu is het afwachten wat maand 3 gaat brengen. Hoop op wat extra groei, dat linkerhelft snor mee gaat werken en heel ijdele hoop..terugkeer van originele haarkleur :D :p
Nieuwe foto's komen in de week van 11 december.
 
Laatst bewerkt:

RCM

Baardaap
Hoppa, die 1ste 2 maanden zitten er dus op! Goed om te lezen dat je over het algemeen 'tevreden' bent. En tja, sommige irritaties horen er nou eenmaal bij Theo. Wellicht is je groei op zijn minst gemiddeld en bevalt maand 3 wel een stuk beter, en zul je eind maand 4 denken dat het verschil tussen maand 3 en 4 weer niet zo groot is, visueel gezien dan, want het groeit echt wel hoor, haha! Het is een indrukwekkende reis die je af en toe 'sloopt' :D, ik zou zeggen, geniet van elke fase want het gaat zeker een mega baard worden!! :)>(Y)
 

Kale666man

Baardaap
Ja theo we slepen elkander wr qel doorheen en net als ik roy hoorde zeggen ergens,ik merk ook niet dat ik hem heb,ja soms met eten maar verder niet.heb net dat stukje van die jongen met zijn tweejarige baard.
Hahaha nou we,hebben nog wel even te gaan voor een yeard dus tweard is nog heel ver weg.
Als ik gelijk in 2016 was doorgegaan had ik die bijna.
Als als als als.
 

TMG1961

Baardaap
Einde week 9, begin week 10.

Had wat irritatie aan snor, precies in midden, klein rood bultje, stak haar uit die ik verwijderd heb. Leek niet echt op een ingegroeid haartje. Irritatie is wel weg, komende dagen even wat honingzalf erop blijven smeren zodat wondje goed geneest.

Verder niks te melden, baard zit er nog aan, goatee krult alsof het een lieve lust is en de rest van de beharing begint langzaam aan ook wat aan lengte te winnen.
Foto's komen over 1-1,5 week.
 

RCM

Baardaap
Gaat goed zo te lezen Theo. Tja, dat bultje, een verdwaald jeugdpuisje ofzo, kan geen kwaad, gaat vanzelf weer weg, en de kans dat er een haartje uitgroeit is nogal groot met zo'n snor/baard. Ik kom ze ook af en toe tegen en doe er niks aan, gaan vanzelf weg. Succes verder! :)>(Y)
 
Banner image
Top