Mijn eigen baardreis

Ardjan

Baardaap
Was een beetje aan het kijken naar wat ik als einddoel wil. Dit zijn 2 baarden waarvan ik zeg dat is wat ik wel zou willen. Of het haalbaar is valt nog te bezien.
Tuurlijk is het haalbaar! Geduld, geduld, geduld; ...maar dan heb je ook wat! :)
Mooie baarden trouwens! (Y)
 

Kale666man

Baardaap
Vorige week me zelf voorgesteld. Vandaag zijn we een week verder en nu mijn eigen baardreis topic aangemaakt. Ik zal om de 2-4 weken nieuwe foto's platsen om de voortgang te laten zien. Vandaag uitzondering, eerste foto's nu we een week verder zijn.
Heb me na laatste misstap kunnen bedwingen en scheermes is met pensioen gegaan :D Na vandaag is de volgende update 5 Nov.

Dit was de beginstand van 1 okt.
Bekijk bijlage 5808


Nu zijn we een week verder en de eerste update. Het begint langzaam iets te worden.
Bekijk bijlage 5804

Ook de zijkanten beginnen langzaam aan mee te werken :p :D
Bekijk bijlage 5806
[DOUBLEPOST=1509692424][/DOUBLEPOST]
Ik zou zeggen, gewoon doorgaan; en niet te vaak in de spiegel kijken! :D
Spiegeltje spiegeltje aan de wand,enz
 

RCM

Baardaap
Bad beard days, hij zit al een dag of 2-3 niet echt lekker. Heb ook het gevoel alsof de goatee, wat momenteel langste deel is niet groeit.
Zal wel inbeelding zijn..althans hoop ik. Nog 1 weekje en dan komen nieuwe foto's
Ik herken het en wellicht iedereen wel. We willen echter allemaal een 'perfecte' baard, het liefst vandaag nog :D. Maar elke fase heeft ook wel zijn charme (achteraf dan) :p. Succes ermee!!
 

TMG1961

Baardaap
Over een aantal dagen kijk je in de spiegel en denk je, wow wat wordt die vol!
Het gaat ongemerkt en voor je gevoel altijd te langzaam. Lekker doorgaan, een mooie baard komt niet aanwaaien ;)

Ik herken het en wellicht iedereen wel. We willen echter allemaal een 'perfecte' baard, het liefst vandaag nog :D. Maar elke fase heeft ook wel zijn charme (achteraf dan) :p. Succes ermee!!

Komt wel goed, ik ga zeker door. Minimaal tot de yeard en dan zit ik wel wat het volgende doel wordt. Gewoon deze week een dipje in de reis naar het einddoel.
 
  • Like
Reactions: RCM

Kale666man

Baardaap
Bad beard days, hij zit al een dag of 2-3 niet echt lekker. Heb ook het gevoel alsof de goatee, wat momenteel langste deel is niet groeit.
Zal wel inbeelding zijn..althans hoop ik. Nog 1 weekje en dan komen nieuwe foto's
Hahaha ja ik ken dat gevoel,maar net als wat knulletje zei,geduld maar ik zit ook altijd in de spiegel te kijken,misschien wel te vaak en maar is een week overslaan.
Je hebt ook van die filmpjes die een paar weken in een minuut of minder laten zien hoe iets groeid of bloeid en dan zie je wel degelijk wat er gebeurt en dat is best veel.
Ja we moeten rustig afwachten en elkaar motiveren is hier dan ook echt 1van de redenen waarom dit forum zo goed werkt.
In ieder geval voor mij een dikke tien.
[DOUBLEPOST=1510381921][/DOUBLEPOST]
Over een aantal dagen kijk je in de spiegel en denk je, wow wat wordt die vol!
Het gaat ongemerkt en voor je gevoel altijd te langzaam. Lekker doorgaan, een mooie baard komt niet aanwaaien ;)
Goed advies knulletje,ik ben zelf ook ongeduldig maar door de leden en tips blijft de motivatie optimaal en wachten wachten en niet te veel in de spiegel kijken helpt bij mij ook niet,daar gaat hij niet harder van groeien.
Al moet ik zeggen,laatst in de efteling zijn er spiegels die je wel direct verschil laten zien.
Maar volgens mij is dat een sprookje want thuis is dat niet het geval.
[DOUBLEPOST=1510382234][/DOUBLEPOST]
Ik herken het en wellicht iedereen wel. We willen echter allemaal een 'perfecte' baard, het liefst vandaag nog :D. Maar elke fase heeft ook wel zijn charme (achteraf dan) :p. Succes ermee!!
Ja RCM zo is dat en niet anders,en zeg het daarom ook iedere keer dat het zo,n goed forum is want als je het even niet meer weet zijn er altijd leden die je direct ondersteunen,en daar kom jij en veel anderen vaak voorbij met aanmoedegingen.
Goed hoor topper.
 

TMG1961

Baardaap
Zit nu op 6 weken en dipje is inmiddels weer vertrokken. Ergens volgende week maakt de buurvrouw de foto's. Er zijn inderdaad zoveel foto's en video's online te zien en dan zie je maanden groei in een paar foto's of filmpjes en dan kijk je in de spiegel en denk je waar blijft de mijne :confused:

Wat me ook moed geeft en motiveert om door te gaan zijn de 2 foto's van de professor van maand 2 en 3. Wat een verschil een maand kan maken.

Bekijk bijlage 1994 Twee maanden en ik vraag me af, hoelang het er zo rommelig uit blijft zien.
Bekijk bijlage 1995 Drie maanden en ik kan eindelijk mijn snor punten en mijn ronsel begint over mijn kin te groeien.
 

RCM

Baardaap
Het topic van de professor is ook erg motiverend. Je ziet duidelijk wat er eventueel aan zit te komen (groeien, haha).. Dat verschil ga jij wellicht ook maken, echter nog maar eventjes geduld hebben :D
 

TMG1961

Baardaap
Zojuist voor mijn eigen reisverslag de 2 weekse foto's gemaakt. Wat me nu opvalt als ik foto's op 100% grootte bekijk is hoeveel zwarte haren ik in mijn baard zie. Mijn eigen haarkleur is rood, maar op een enkel verdwaald rood haartje na is de hoofdkleur momenteel wit/grijs.
 

RCM

Baardaap
Zojuist voor mijn eigen reisverslag de 2 weekse foto's gemaakt. Wat me nu opvalt als ik foto's op 100% grootte bekijk is hoeveel zwarte haren ik in mijn baard zie. Mijn eigen haarkleur is rood, maar op een enkel verdwaald rood haartje na is de hoofdkleur momenteel wit/grijs.
Foto's voor je eigen archief is kei leuk. Kan je later nog eens terugkijken welke worsteling je onderging :)
 
Banner image
Top