Haha volgens mij is het wel gelukt, zal vandaag nog even een foto plaatsen hoe het er uitziet na het borstelen (als ik die borstel vandaag binnenkrijg)Ja, ik vind van wel! En omdat jij verstand hebt van baarden en snorren en begrijpt wat ik bedoel dan komt het zeker goed. De snor zal mooi opknappen als Mijndert niet uitschiet met zijn messie,
Ik ook wel, maar moet het nog accepteren dat er wel wat kale plekken zijn (vooral flinke stukken naast mijn mond). Als de snor en sik eenmaal staan ga ik dat weer eens proberenVolgens mij is het zonde dat je niet gaat voor een volle baard. Ik zie grote sprongen in de ontwikkeling van de haren!
Ik ook wel, maar moet het nog accepteren dat er wel wat kale plekken zijn (vooral flinke stukken naast mijn mond). Als de snor en sik eenmaal staan ga ik dat weer eens proberen![]()
Dank voor je reactie weer Macx, heb ik weer motivatie om door te gaanDit is sowieso haalbaar, maar je hebt meer potentie dan dit voorbeeld baardje, je bent nog jong en dan is je baard in ontwikkeling, als je ouder wordt krijg je een volle baard zonder twijfel, nu zullen we zien hoe ver de baard zich al wil laten zien, dat je lekker bezig bent in de gym is heel goed voor je baard ontwikkeling, nu even geduld opbrengen en kijken waar we over een paar maanden staan.
Ik heb op YT een filmpje gezien van een ervaren baardman met veel kennis van baarden die zei dat op de kin dubbel zoveel haren groeien in vergelijking met de wangen, op de kin zo'n 400 per vierkante Inch en op de wangen tweehonderd, dus daarom dat de wangen altijd wat dunner lijken dan het front.
Dat wou ik je nog even meegeven, zodat je je geen zorgen hoeft te maken over je wangen, het gaat helemaal goed komen en wat je wilt een volle of een sikje dat moet je zelf maar weten, Je snor is al prachtig en de kin gaat ook al goed de wangen komen er ook aan. Nu geduld hebben Mijndert.
Dankjewel Texman, dan ga ik voor dat model, hoop dat jullie gelijk hebben dat het mogelijk is
Zo'n baard is fantastisch of dat gaat lukken moet je afwachten. Ik denk dat de man op deze foto een stuk ouder is dan jij dus daar moet je je niet op verkijken. Het blijf natuurlijk heel leuk om ernaar te streven.Dankjewel Texman, dan ga ik voor dat model, hoop dat jullie gelijk hebben dat het mogelijk isMijn doel voor over een aantal jaar is in ieder geval een volle ducktail baard, zoiets vind ik geweldig:
Bekijk bijlage 25464
Zover is het natuurlijk nog lang niet, maar ben in ieder geval al blij dat ik nu iets kan laten staan![]()
Ik geniet er gelukkig steeds meer van, heb in ieder geval niet meer zo'n baby gezichtZo'n baard is fantastisch of dat gaat lukken moet je afwachten. Ik denk dat de man op deze foto een stuk ouder is dan jij dus daar moet je je niet op verkijken. Het blijf natuurlijk heel leuk om ernaar te streven.
Maar belangrijker is dat je nu ook geniet van het gene wat je aan baardgroei hebt.