Is mijn doel enigszins haalbaar?

Texman

Koning Baard
Helemaal goed.
Als het bevalt koop dan een grote fles want dat is goedkoper.
Ik gebruik dit spul iedere dag om mijn baard wat steviger en mooi in vorm te krijgen.
Ben benieuwd naar wat je ervan vind. :)>
 
Er is alweer een weer voorbij, dus tijd voor een update. Zit nu bijna op 7 weken. Wat ik jammer vind zijn de gaten links en rechts van mijn mond, als de haren wat langer zijn en ik wat beter kan borstelen is dat misschien deels te verbergen. Maar nu nog niet helaas :/

20230623_102747.jpg20230623_102806.jpg
 

Macx

Baardaap
De nu nog zichtbare open plekjes aan beide zijden wordt wel minder zichtbaar als de baardharen langer worden. Het zou kunnen dat deze in de loop der tijd nog vol groeien. Op dit moment is dit je baardpatroon, en dat veranderd als je ouder wordt. Ik vind het totaal niet hinderlijk en ik heb het ook gezien bij een beroemd acteur, ik zal eens nakijken wie ook alweer. Nee, blijf positief, je hebt een mooie hoge wanglijn en een mooie dekking op de wangen en die open plekjes dat wordt steeds minder als de haren langer worden.
Misschien ook de zijkanten van de snor laten groeien, maar het gaat heel goed, hoor! (Y)
 
De nu nog zichtbare open plekjes aan beide zijden wordt wel minder zichtbaar als de baardharen langer worden. Het zou kunnen dat deze in de loop der tijd nog vol groeien. Op dit moment is dit je baardpatroon, en dat veranderd als je ouder wordt. Ik vind het totaal niet hinderlijk en ik heb het ook gezien bij een beroemd acteur, ik zal eens nakijken wie ook alweer. Nee, blijf positief, je hebt een mooie hoge wanglijn en een mooie dekking op de wangen en die open plekjes dat wordt steeds minder als de haren langer worden.
Misschien ook de zijkanten van de snor laten groeien, maar het gaat heel goed, hoor! (Y)
Bedankt! Ik weet in ieder geval dat Keanu Reeves het heeft, en bij hem staat het goed.

De zijkanten van de snor laten groeien wil ik wel, maar 1 kant is erg dun behaard in de hoek. Daar groeit veel minder ten opzichte van de andere, denk dat dit door een litteken komt.
 

Macx

Baardaap
Het is zeker een mooi resultaat na negen weekies, de snor doet het heel goed, in veel gevallen doet de snor het altijd heel goed. De snorharen kun je al wel een beetje temmen met de borstel. Maar ik vind het een hele goede start en ben benieuwd hoe het zal zijn over een aantal weken, er komt een mooie baard aan Mijndert.(Y)(Y)(Y)
 
Banner image
Top