Hoe ga jij om met commentaar op jouw baard ?

Joep

Zware baard
Ja van je familie moet je het hebben @Laurent1965 :(
Ik ben dit weekend door mijn familie uitgemaakt voor hipster,Chriet Titulaer (ondanks mijn mooie snor) en Isis lid. Leuk hoor die sinterklaas feesten :mad:
Gelukkig kreeg ik van mijn schoonvader een welgemeend compliment dat mijn baard mooi is en mij goed staat.
Wij baardmannen zijn veroordeeld tot eeuwig commentaar op onze baarden, goed en slecht.
 

Robin83

Baard
Ja van je familie moet je het hebben @Laurent1965 :(
Ik ben dit weekend door mijn familie uitgemaakt voor hipster,Chriet Titulaer (ondanks mijn mooie snor) en Isis lid. Leuk hoor die sinterklaas feesten :mad:
Gelukkig kreeg ik van mijn schoonvader een welgemeend compliment dat mijn baard mooi is en mij goed staat.
Wij baardmannen zijn veroordeeld tot eeuwig commentaar op onze baarden, goed en slecht.
Kan veel hebben maar uitgemaakt worden voor taliban of deash (is) er valt me erg slecht. Krijgen ze ook gelijk te horen. Noem diegene dan ook gelijk een SS'r.

Verstuurd vanaf mijn CLT-L09 met Tapatalk
 

Texman

Koning Baard
Hipster en Chriet Titulaer vind ik niet zo erg, mij noemen ze ook wel eens Vader Abraham. Maar Isis lid vindt ik echt te ver gaan :mad::mad::mad: bah.
Nou hoef je je ook weer niet zo ongerust te maken want het commentaar zal minder worden naar mate je langer met een baard rond loopt.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Via Facebook was ik uitgenodigd om het feest ter ere van een Baardborrelaar's 50ste verjaardag bij te wonen.
We hadden elkaar nog niet eerder persoonlijk ontmoet, maar ik vond het gebaar wel aardig, dus ben ik gegaan en het was zonder meer de moeite waard.
Er waren zo'n 100 genodigden aanwezig, waarvan een kleine 70 mannen en ik heb er 3 waargenomen zonder baard, dus ik heb ook geen enkele kritische opmerking over baarden gehoord.
:)>(Y)
 

Olav1975

Volle Baard
Als men een plaagstootje wil uitdelen, of iemand wil pesten/beledigen dan is de natuurlijke neiging van de mens het meest in het oog springende kenmerk te pakken. Bij ons de baard bij andere mensen is dat geslacht of ras/afkomst. Makkelijker om iemand te beledigen met zijn baard dan met iets anders.
 

Joep

Zware baard
Ik vond het ook niet heel erg hoor. De opmerkingen en grappen zijn "goed" bedoeld. Het is alleen jammer dat sommige mensen geen grenzen kennen met betrekking tot wat voor grap je maakt, met name de Isis grap vond ik te ver gaan. Ik heb het maar zo gelaten, anders ben ik het die de sfeer verpest op het sinterklaas feest, daar voelde ik ook weer niets voor.
 

Nib85

Volle Baard
Mijn vader noemt al geruime tijd Arabier of mohammedaan.
Mijn standaard groet naar hem op zulke momenten: “Salam Aleikum”.

Er is maar één iemand op de wereld van wie ik dit pik en dat is mijn vader...Dus dat komt net goed uit.

Mijn schoonmoeder vind me met baard knapper dan zonder (had ze tegen mijn vrouw -haar dochter- gezegd toen ik hem er af had gehaald een heeeeele poos terug).
[DOUBLEPOST=1576021696][/DOUBLEPOST]Ik bedenk me net dat iemand anders me wel eens Ierse kabouter noemt...
Ik verbeter hem altijd steevast met dat hij zich vergist en dat hij Viking bedoelt...

Het knullige, trieste en grappige hier van is dat de persoon die dat zegt zelf al tijden lang probeert een baard te groeien. Gaat hem nog niet erg goed af aangezien het nog vrij vlassig is en de snor schittert door afwezigheid....:D :eek:
 

Laurent1965

Zware baard
Ik was het weekend in Frankrijk en ben doorgereisd naar Zuid-Spanje waar we een woning hebben.
Hier heeft zowat iedere dertiger een (zwarte) baard.
Een vijftig plusser met een grijze baard zoals ik kom je hier niet tegen, buiten de daklozen en bedelaars dan...:D
Voel me vaak bekeken maar vervelende opmerkingen maken doen ze hier niet, zit niet in de Spanjaard.:) Top!
 
Banner image
Top