Hoe ga jij om met commentaar op jouw baard ?

Texman

Koning Baard
Wat ik niet begrijp is dat je schoonzus niet anders op de foto reageerde want ik zie twee blije mensen.
Leuker als reactie had geweest. "Wat staan jullie er leuk op en zo te zien hadden jullie het erg naar je zin".
Je kan ook best blij zijn voor een ander.
 

Boxer

Stoppelbaard
Ach ja Texman, zo denken wij en gelukkig velen met ons. Niet iedereen beheerst deze simpele empathische gave.
Zit meer achter als alleen maar de baard is me nu wel weer duidelijk :rolleyes:.
En ja, we zijn inderdaad heel happy samen. Op de baard na lijken we ook als 2 druppels water op elkaar.
Dank voor je reacties en alvast goed weekend!
 

Laurent1965

Zware baard
Kreeg vanuit Frankrijk nog een berichtje van de familie dat het jongetje van afgelopen weekend die dacht dat ik père noël was nog een tekening voor mij had gemaakt met een briefje wat hij allemaal wel niet wilde hebben...., was ik vergeten, was veel te teut van de pastis en de eau de vie......:D:D Gelukkig....!

Trouwens hier in Spanje vandaag naar een kerstmarkt, liepen ook kinderen Papa Noël tegen me te roepen...:mad::mad:
Moet er toch wel aan wennen....
 
Laatst bewerkt:

Laurent1965

Zware baard
Inderdaad mooi hoe de mensen om ons heen vaak meeveranderen.

Ik vind het kerstman-gebeuren ook niet zo erg, maar ik mis wel het bad-ass imago op deze manier...
Ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n softe en als kinderen achter me aanrennen weet ik mij totaal geen houding te geven en roep het liefste " r*t op", maar dat doe ik dan ook maar weer niet, gevolg is dat ik daar sta als een houten Klaas..... :eek::mad:
Kinderen druipen gedesillusioneerd af....
Maar goed, januari is het voorbij...! :)
 

Texman

Koning Baard
Inderdaad mooi hoe de mensen om ons heen vaak meeveranderen.

Ik vind het kerstman-gebeuren ook niet zo erg, maar ik mis wel het bad-ass imago op deze manier...
Ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n softe en als kinderen achter me aanrennen weet ik mij totaal geen houding te geven en roep het liefste " r*t op", maar dat doe ik dan ook maar weer niet, gevolg is dat ik daar sta als een houten Klaas..... :eek::mad:
Kinderen druipen gedesillusioneerd af....
Maar goed, januari is het voorbij...! :)
Van kinderen kan ik het allemaal wel hebben en ik moet er vaak om lachen, vooral als ouders er geen raad mee weten :D:D:D.
Ik wordt nooit boos en maak ook wel eens een praatje met een ouder ;).
 
Ik heb gisteren voor het eerst zo’n “neutrale” opmerking gehad...

“Goh, ik herkende je bijna niet.. ik twijfelde wel of jij het was. Jij had toch nooit een baard”?

Ik was ook wat overrompeld en antwoordde; ik werd gek van dat scheren, elke keer weer pijn en bloed en dat dit een probeersel is :(

En hoe bevalt het probeersel dan? Bevalt mij prima, antwoordde ik.
Toen kreeg de vrouw bijval uit het gezelschap; ja ik vind dat maar niks die pluimage, het kijken wel van die terroristen :mad:, doe mij maar lekker glad geschoren, maandag gaat het scheermes een bij mij weer overheen en dat waren wel de gehoorde opmerkingen o_O.

Laat elkaar toch lekker in de waarde.. de een vind iets wel mooi en de ander weer niet.
 

Mokum

Stoppelbaard
Nu is mijn baard nog niet zo lang. En vanuit mijn werk ontmoet ik dagelijks veel klanten die mij soms al 30 jaar kennen. Sinds 4 maanden nu een kinvullende baard.!! :) Maar inderdaad die van de Kerstman heb ik mee gekregen. Of ik herkende je niet. Of mijn vrouw zou er snachts een stuk uitknippen.. Geen enkele originele opmerking.
Nu ben ik ook redelijk groot en kijk op veel mensen neer. (figuurlijk) . Misschien scheelt dat.

Maakt me allemaal niet uit. HET IS MIJN BAARD. Overigens was hij vandaag wel erg wild. :) Of is het Zij was vandaag erg wild... :)

Met de eerste originele ga ik een borrel drinken...
 
Banner image
Top