Films

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ja, Shutter Island! Eén van mijn meest favoriete films met net als in The Sixth Sense de ontknoping in de laatste minuut!
Fantastisch verhaal, waar niemand iets over mag zeggen (spoiler allert!) en je MOET hem minimaal twee keer zien om de onderlinge verhoudingen waar te kunnen nemen.
Supersupersuper film met mooie cinematografische beelden en tot de verbeelding sprekende gaderobe.(Y)(Y)(Y)

(BTW: 'Fragile' moet je echt kijken! Het is een steengoeie film en niet zo'n "we-zitten-met-z'n-allen-in-een-boshut-te-gillen" film of "er-staat-weer-een-demoon-met-bloedende-ogen-in-de-badkamer" rolprent.)
 

zenn

Zware baard
Haha, zal wel meevallen toch; volgens mij gaat deze origin story een echte kant van de Joker laten zien.
Vraag mij dan ook af hoe hij het gaat doen tegen de versie van Heath Ledger, want die was fantastisch!
 

Laurent1965

Zware baard
Ik vond clowns als (klein) kind al niks, vond ze altijd een wat ranzige look hebben, ongewassen, onfris, misschien een kinderlokker eronder of zo, nooit iets mee gehad, kon er ook nooit om lachen.
Misschien hadden meerdere deze gedachten, dat hieruit de horrorclown en dit soort films is ontstaan??
 

Gunter

Baard
Hier ook niks met clowns (verklede mensen in het algemeen), maar deze trailer trekt wel mijn aandacht. Goed gecast ook, de acteur voor de Joker. Of hij de vergelijking met Ledger kan weerstaan betwijfel ik, voor mijzelf boeit dat gelukkig niet zo. Lijkt mij een leuke voor in de bioscoop.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Interessant!
Ik vraag me alleen direct af, wat de reden zou kunnen zijn om de kleding te versieren?
Over het smeden van wapens, vangen van paarden en vinden van voedsel ga ik me nu verbazen.;)
 
Banner image
Top