Films

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Veel epische snorren en zelfs Rasputin is van de partij.

Interessant detail over de hoofdrolspeler Ralph Fiennes: hij is de neef van poolreiziger, avonturier, marathonloper, bergbeklimmer en expeditie-leider sir Ranulph Fiennes, die in zijn jonge jaren bij een speciale afdeling van de Brits S.A.S. als militair/huurling werkzaam was en hier het boek 'Feathermen' over schreef, dat weer verfilmd is onder de titel 'Killer Elite'.

 

zenn

Zware baard
Ah, @Texman 'k ben ook echt een trekkie, komt door m'n pa met wie ik altijd samen Star Trek: The Next Generation keek, en daarom vind 'k Jean Luc ook zo'n verdomd goeie kapitein. Zelf Deep Space 9, Voyager, Enterprise en alle films gezien. Bij de serie Discovery, die nu bezig is, mis ik het Star Trek gevoel...

'K denk dat dit bij Picard wel goed zit, gezien sir Patrick Stewart co-regisseur is. :)(Y)
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Bij mij is het al heel lang geleden begonnen met de eerste series van Startrek met Kpt. Kirk, Spock e.d. We keken er met de hele familie naar.:)
Ook heb ik alle film gezien zowel in de bioscoop als op TV.
Bij de serie Discovery mis ik ook het Startrek gevoel jammer want het is erg mooi gemaakt.
Op dit moment zit ik weer te kijken naar Voyager (voor de derde keer)(Y)
De "Borg" vind ik geweldig je moet het maar bedenken.:)
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Björn Borg in Startrek? :confused:
Echt? o_O
Eigenlijk was ik meer fan van "seven of nine" (ook een Borg :p
Haar verschijning op zich is/was apart, maar de onbedoelde humor in haar teksten was mogelijk nog beter

eNBrjdtQNSfevvGb6
 

Bijlagen

  • seven.JPG
    seven.JPG
    44,5 KB · Weergaven: 9
Banner image
Top