Films

Gunter

Baard
HIJ IS ER!!!! ik herhaal... HIJ IS ER!!!!

En bizar genoeg, op de dag dat Robert Forster overleden is (waar hij een mooie rol in speelt) komt de film uit.

De film zelf, ik zit er dubbel in:

Het is fijn om te weten hoe het Jesse na zijn ontsnapping is vergaan. Maar ook alle karakters waar ze wat mee konden, waren in de laatste afleveringen gesneuveld. Het verhaal heeft dus niet heel veel diepgang, of om het lijf.

Maar, ze hebben een mooie einde gemaakt en dat gaf mij een goed gevoel. Jesse was een karakter waar ik steeds meer sympathie voor kreeg, ondanks het leven wat hij koos kreeg hij flink wat morele dilemma's voor zijn kiezen en uit zijn keuze's bleek voor mij keer op keer dat hij een goedzak is. Het einde van deze film is hem dus ook gegund, en er is ruimte voor een vervolg.

Toch heb ik ervan genoten, de sfeer is prachtig en ik geniet van het acteerwerk. Dus wel dubbel, vanwege het gebrek aan diepgang, maar wel een aanrader als je genoten hebt van de serie Breaking Bad.
 

zenn

Zware baard
Ow, dat's wel creepy Gunther. :eek: 'K heb zelf niet zoveel met Breaking Bad, omdat 'k de serie niet heb gevolgd.
 

Joep

Zware baard
Ow, dat's wel creepy Gunther. :eek: 'K heb zelf niet zoveel met Breaking Bad, omdat 'k de serie niet heb gevolgd.
Ik heb gekeken tot er een bad om één of andere rede oploste en door de vloer zakte. Toen had ik het er helemaal mee gehad. Gatver :confused: :(
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Daarnet voor een tweede maal gekeken: The Straight Story van regisseur David Lynch.
Naar het waar gebeurde verhaal van Alvin Straight.
Een roadmovie die een gevoelige snaar raakt en handelt over menselijke contacten onderling, gebeurtenissen die levens veranderen en volhardendheid.
Voor wie de film nog niet eerder gezien heeft een aanrader.

 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Inderdaad tenenkrommend!
Wat een angst. De zenuwen gieren door mijn keel. :eek:
Ik kan haast niet wachten tot ik naar de bioscoop kan om deze rolprent te gaan aanschouwen.:rolleyes:

Nederland produceert op z'n zachtst gezegd niet de beste speelfilms ;) maar toch komt er af en toe een redelijke film tevoorschijn.


 

Gunter

Baard
268x0w.png
Vanavond (vrijdag 8 november - RTL7) op tv, de mogelijkheid om naar Mel Gibson en zijn prachtige baard te kijken.



Film ken ik zelf niet, krijgt op IMDB niet hele hoge cijfers en het plot is als ik het zo lees ook niet heel hoogstaand. Desalniettemin neem ik hem op.
 
Banner image
Top