Films

zenn

Zware baard
Omdat 'k vaak film trailers deel, ben een beetje aan films verslaafd; hierbij ff een opzichzelfstaand topic aangemaakt voor de makkelijkheid... ;)

Een film die er aan zit te komen is 'The Joker', een origin movie met Joaquin Phoenix als de Joker in de hoofdrol.
De teaser met het nummer 'Laughing' van 'The Guess Who' heb 'k al eens eerder gedeeld, maar nu is er een officiele trailer uit.
Lijkt me echt een interessant concept; hoe Gotham de Joker heeft gevormd tot wie hij nu uiteindelijk is geworden... :D

 
Laatst bewerkt:

zenn

Zware baard
Ondanks 'k zelf het 2e deel erg vond tegenvallen... John Wick 3 (Parabellum).

Een reboot, maar de trailer ziet er gelikt uit. Men In Black: International.

Tarantino doet het weer! Once Upon a Time In Hollywood.

Auto's, guns & actie. Meer heb je niet nodig. Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw.

En ff wat van eigen bodem! Baantjer Het Begin.
 

zenn

Zware baard
Doet me denken aan zombieland! :D The Dead Don't Die.

Nog een reboot, welke 'meer expliciet' zou moeten worden. Hellboy.

Eindelijk een scifi die me heel goed lijkt.
Doet me denken aan Half-life 2. :rolleyes: Captive State.

Onwetendheid = Gelukzaligheid. Eigenlijk een miniseries. Chernobyl.

Drama met John Lithgow, geweldige acteur! :) The Tomorrow Man
 

zenn

Zware baard
Kevin Costner en Woody Harrelson in de jacht op Bonnie & Clyde. :cool: The Highwaymen
 

Texman

Koning Baard
Ik heb de afgelopen weken zitten kijken naar de Netflix serie Cuckoo
Wat is dat nou weer, dacht ik maar ik heb in een keer alle seizoenen gezien.
Hier gaat de serie over.
Rachel schokt haar nette Britse ouders als ze trouwt met een Amerikaanse hippie. Dit is slechts de eerste van een reeks verrassingen die de familie te verwerken krijgt.
De tv-serie Cuckoo is uitgebracht in 2016. Geschikt voor kijkers van 6 jaar en ouder. Deze tv-serie is Buitenissig.

Eindelijk een serie die niet gaat over geweld, duistere krachten moord en doodslag drugs of andere sombere dingen.
Gewoon ouderwets zorgeloos kijkplezier waarbij nog eens gelachen kan worden. Zie de trailer op https://www.netflix.com/nl/title/80091341
 

zenn

Zware baard
@Texman doet me denken aan 'Dharma & Greg'. :)

Anyway, k had zelf wat duisterders verwacht, meer zoals de toekomst beelden in Terminator 1...
In ieder geval Arnie met een baard. :)> Terminator: Dark Fate.

 

Texman

Koning Baard
@Texman doet me denken aan 'Dharma & Greg'. :)

Anyway, k had zelf wat duisterders verwacht, meer zoals de toekomst beelden in Terminator 1...
In ieder geval Arnie met een baard. :)> Terminator: Dark Fate.

'Dharma & Greg' zijn Amerikaans wel leuk maar ik hou meer van de Britse humor.
Ook de detective series vind ik van Britse makelij beter.
 

zenn

Zware baard
@Weeble heerlijk, Keanu Reeves heeft zelfs advanced combat training gevolgdt voor de omgang van wapens in cqc situaties. ^^

Bij mij staat vanaaf Captive State op de planning. ;)
 
Banner image
Top