De baardreis van RedFlamingo9

Dankje ben zelf ook wel tevreden en vooral ook tevreden dat ik er nog niet laten aan knippen of trimmen heb eerst langere baard nadien zien we wel ! Zie persoonlijk niet echt het nut nu van te laten trimmen of bijwerken nu? Wil maar zeggen stylen kan later toch ook nog als hij langer is?
 

Johannes

Stoppelbaard
Eentje van afgelopen zondag tijdens de opwarming van RAAFC-PSV opstart van eerste Amputatie team in België in clubverband dat is dus Antwerpen geworden de rest zullen jullie wel in de media gezien hebben ;):)>

Bekijk bijlage 12210
Prachtig dat men het initiatief heeft genomen dit team op te richten,hieruit blijkt maar weer eens dat een dergelijke handicap hebben niet betekend dat je niet kunt sporten,ik wens jou en je team het veel succes.
 
Kreeg afgelopen dagen nogal wat opmerkingen over de baard dat het teveel talibanbaard is ok aan de zijkanten groeit het enorm traag toch weiger ik op dit moment om er aan te laten trimmen of inkorten.. Welk nut heeft dat eigenlijk als je voor een langere baard gaat ik kam en olie en balsem hem meerdere keren per dag ... Meer lijkt er op dit moment niet mogelijk en het stoorte mij nogal die reacties omdat er zelf eentje kwam van iemand die zelf een baard heeft heb toen gezegd dat meerendeel van de baardkenners zeggen dat je 6 maand tot een jaar moet wachten vooral je een definitieve mening kan geven daarover.. Mij lijkt het juist wel de goede kant op te gaan en zou het dikke zonde zijn om nu al te laten trimmen of knippen !! Wat denken jullie baardbroeders?
94D3FF94-E51D-4FBC-818E-4ED62E7C1AB7.jpg
 

Ardjan

Baardaap
Ik zou zeggen; laat je niet uit het veld slaan! Het is jouw baard; jij beslist! ;)
Maar negatieve opmerkingen zijn natuurlijk nooit leuk! Ook ik kreeg de laatste tijd een aantal opmerkingen; opmerkingen of de baard tóch maar niet wat korter kon. Voelt niet goed; maar blijf bij je baard!
Mensen uit je omgeving moeten gewoon aan je nieuwe look wennen! Ik denk dan ook dat je beter maar voor "duidelijkheid" kan gaan; gewoon dus zeggen dat je voor een langere baard wil gaan!
Nogmaals, die baard is van jou; het staat je prima; en jij beslist!
Zelf de teugels dus in handen houden!
Sterkte kerel! BEARD UP! (Y)(Y)(Y)


Prima baardje heb je! :):D
 
Banner image
Top