De baardreis van RedFlamingo9

Gisteren nog even een portret foto laten maken door een vriend.. laatste twee weken toch wel wat groei precies aan de zijkant.. Volgende week donderdag enkel naar de barbier om hoofd mooi te scheren en onderaan aan de baard even de wilde zaken weg te doen voor de rest afblijven heb het hem al op voorhand gezegd .. Tis mijn :)> PS: De snor kweet nog niet goed wat meegedaan beginnen waxen en zelf een vorm aan geven of gewoon nog even de kat uit de boom kijken.. Baardbroeders ik roep jullie hulp in of wijze raad:D
DD08DFDE-F669-4EF9-825A-88255F21784F.jpg
 

Dee4WR

Baard
@RedFlamingo9 ik heb dat gedoe met 'je hebt een taliban baard' ook gehad. Bij mij duurde dat niet lang want mijn baard groeide heel hard toen.. Ff doorzetten, komt goed! Gebruik je wax, olie of andere dingen? Ik gebruik nu knetterharde wax om de snor de goede kant op te laten groeien. Houd de baard ook in model.... Een mooie Baard en snor staat nog mooier bij kale mannen :D:D(Y)(Y););)

Groet Danny
 

istawa

Zware baard
Dat geneuzel is van mensen die niets beter kunnen verzinnen. Je moet de kleine dingen onthouden zoals dat kleine jongentje wat vandeweek savonds . Tegen zijn moeder zei oei das een baard . Toen hij mij zag En de negatieve gelijk vergeten. Beard on bro komt vanzelf goed met jouw baard.

it aint over until the fat lady sings
 
Deze is gisterenmorgen getrokken .. alle dagen olie en balsem wax gebruik ik nog niet maar misschien toch maar eens aan beginnen ik probeer hem nu wel al wat in vorm te kammen van de zijkant richting mijn kin.. staat ook mooier dan..

Sommige vinden het een lelijke baard maar de echte complimenten krijg ik van vrouwtjes dan weet ik genoeg ;):):)>

WwNe%msAQ62QobPU0RMJMw.jpg
 
Afgelopen weekend terug wat gezaag rond mijn oren over de baard dat ik geen volle baard heb en langs de wangen bijna niets.. mensen die nogal diep in mijn hart zitten en al eens goed hun gedacht mogen zeggen tegen mij maar hun kritiek heeft mij enkel maar overtuigd verder te zetten .. Het was wel even lastig in die zin dat ik veel zin had hem af te scheren maar heb karakter getoond.. Zelf ben ik van mening dat hij nu enkel wat toegenomen is in volume dus wat voller geworden is niet persé langer.. ik ga toch door wil zien wat het wordt als hem langer is volgens mij zal het gezaag over te weinig aan baard langs te wangen dan ook wel afnemen.. Brothers met goede raad laat maar komen hé :)>
20190806_160919.jpg
 

Texman

Koning Baard
Wat voor baard je ook hebt, de meeste mensen krijgen commentaar als hun baard er onverzorgd uitziet.:confused:
Ik ben het eens met @istawa dus nog even laten doorgroeien en dan een model erin wat je goed staat en wat je makkelijk zelf kan verzorgen.:)
Ik kan me niet voorstellen dat mensen dan nog opmerkingen gaan maken.
Want je hebt een beperkte baardgroei maar en dat is heel belangrijk, het staat je goed.(Y)(Y)(Y)
Dus doorgaan:cool::cool::cool:.
 
Banner image
Top