De baardreis van RedFlamingo9

Ik zit gewoon met een klein vraagje !
Ik gebruik klein beetje balsem en baardolie s'morgens om de minibaard even wat mooie te leggen daarna kam ik keel richting de kin om zo toch beetje volume te geven aan de baard.. als ik alles naar beneden zou kammen vindt ik het niet echt een mooi zicht op dit moment...

is dat een goede manier of toch maar alles naar beneden kammen of wachten tot hij langer is voor die stap?

Voor de rest ben ik blij dat commentaren tegenwoordig achterwege blijven
En ook positief door er af te blijven klein beetje groei aan de wangen maar we kennen dat probleem dus we gaan er niet teveel over stressen
 

Bijlagen

  • 7130C555-9FD4-4739-BE12-93174671D486.jpeg
    7130C555-9FD4-4739-BE12-93174671D486.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 38
  • BBF1D46B-E2C0-4499-9892-3E8E6136094F.jpeg
    BBF1D46B-E2C0-4499-9892-3E8E6136094F.jpeg
    882,9 KB · Weergaven: 38

Texman

Koning Baard
Ik zit gewoon met een klein vraagje !
Ik gebruik klein beetje balsem en baardolie s'morgens om de minibaard even wat mooie te leggen daarna kam ik keel richting de kin om zo toch beetje volume te geven aan de baard.. als ik alles naar beneden zou kammen vindt ik het niet echt een mooi zicht op dit moment...

is dat een goede manier of toch maar alles naar beneden kammen of wachten tot hij langer is voor die stap?

Voor de rest ben ik blij dat commentaren tegenwoordig achterwege blijven
En ook positief door er af te blijven klein beetje groei aan de wangen maar we kennen dat probleem dus we gaan er niet teveel over stressen
Ik denk dat je het beste het front van je baard naar beneden kan kan kammen en de zijkanten wat meer richting je hals. Als je wat meer volume wil creëren gebruik dan een rolborstel.:)>
 

Texman

Koning Baard
Een maandje verder toch even een foto !:)>
En zoals jullie zien de wangen blijft een probleem maar tis toch al iets beter dan vroeger ..
Je baard ziet er zo ook heel goed uit en het is inderdaad beter dan vroeger en het zal ook nog wel iets beter worden. Het gaat langzaam maar je baard blijft zich nog vele jaren verder ontwikkelen.
Dus fijn door gaan en genieten.:)>:)>
 
Ziet er goed uit.
De wangen kunnen een probleem zijn maar is dat erg? Het is de stijl van jou baard.
Je baard ziet er zo ook heel goed uit en het is inderdaad beter dan vroeger en het zal ook nog wel iets beter worden. Het gaat langzaam maar je baard blijft zich nog vele jaren verder ontwikkelen.
Dus fijn door gaan en genieten.:)>:)>
We moeten het doen met wat we hebben. En dit is gewoon jouw baard. Prima toch
Inderdaad doen met wat we hebben !
Vroeger mij teveel in opgejaagd het heeft geen zin ..
We kunnen later dan wel eens goed nadenken over een goede Van Dyke stijl of zo iets maar voorlopig laat ik alles nog staan en geduld hebben..
 

Macx

Baardaap
Inderdaad doen met wat we hebben !
Vroeger mij teveel in opgejaagd het heeft geen zin ..
We kunnen later dan wel eens goed nadenken over een goede Van Dyke stijl of zo iets maar voorlopig laat ik alles nog staan en geduld hebben..
Ja, je zou echt meer het accent moeten leggen op het front, dus een van Dijk of iets in die richting, dus op de kin langer laten groeien en dan mooi in een punt laten lopen of iets dergelijks, en dan de wangen wat korter houden, en wel vlijmscherp met wat er staat. Ik zal eens kijken of ik een foto kan vinden met wat ik bedoel, er is zoveel mogelijk, maar je moet dan wel terecht bij een goede barbier die weet van de hoed en de baard.
 
Ja, je zou echt meer het accent moeten leggen op het front, dus een van Dijk of iets in die richting, dus op de kin langer laten groeien en dan mooi in een punt laten lopen of iets dergelijks, en dan de wangen wat korter houden, en wel vlijmscherp met wat er staat. Ik zal eens kijken of ik een foto kan vinden met wat ik bedoel, er is zoveel mogelijk, maar je moet dan wel terecht bij een goede barbier die weet van de hoed en de baard.
Dat zal waarschijnlijk moeten maar ik wil nog even volharden en het laten groeien..
Door het mooi te kammen s'morgens en met de nodige balsem blijft alles nog mooi (geen wilde baard)
Maar we zien wel wat de toekomst brengt niet teveel over stressen ( vroeger die fout gemaakt en dan haak je rap af)
 

Michael86

Baard
Ik vind het net speciaal dat je wangen niet volgen. Je baard is nu eenmaal zo en ik vind het best top. Dit zie je niet dikwijls en doordat het natuurlijk is eens zo uniek. Ik vind het cool :cool: Succes man met je verdere baardreis. En een baard mag absoluut geen reden van stress zijn, het is juist het tegenovergestelde. Groetjes
 

Gerrit

Baard
Strakke lijnen om het gedeelte wat vol is en de losse wangharen met pensioen sturen!
dan goed laten bijwerken en dan zal je zien dat je veel meer complimenten krijgt!
die wangen gaan t toch nooit worden helaas….maar wat je wel hebt is goed genoeg….dat kun je benadrukken door je wangetjes lekker glad te trekken…geniiet er van….!
 
Banner image
Top