De baardreis van RedFlamingo9

zenn

Zware baard
Als 'k nu zo naar de foto's van hierboven kijk, vooral die fantastische actie foto van 18 juni, en ondanks 'k ben van het 'niet snoeien, lekker groeien' motto. Ga 'k toch zeggen, 'k zou voor een langere 'Van Dyke' baardstyle gaan! Dit omdat de wangen/bakkebaarden redelijk dun bezaait zijn en het er vlassig er uit ziet; als dit net iets korter zou zijn komt het voller over. En ondertussen kunnen dan de nog niet ontwikkelde onderliggende haartjes lekker in de zomerzon opbloeien. :)>
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Hier heb ik echt héél lang en goed over nagedacht en ben het met @zenn , maar ook je vrienden eens en ik heb een groot respect voor je doorzettingsvermogen, maar het gaat het niet worden op de wangpartijen.
Ryan Reynolds, Johnny Depp, Kenau Reeves en ga zo maar door hebben eenzelfde baardgroei, dus je kunt jezelf tussen de filmsterren plaatsen.

Mijn goedgemeende en eerlijke advies is om je snor tot epische proporties te laten groeien en zoals @zenn reeds sugereerde voor de "van Dycke" oftewel de Musketier-baard te gaan.
Het zal je zeker niet misstaan. :)>(Y)
 
Hey Texman ik zoals ik al reeds aangaf kam of borstel ik hem tegenwoordig van de wangen richting de kin omdat ik er zo het meest model zie inkomen.. zal idd een kwestie van geduld zijn.. Maar ik zie het op die manier wel goed komen zeker als hij op lange termijn ook langer wordt :)>
[DOUBLEPOST=1565155739][/DOUBLEPOST]48716195-D622-4D2D-94FC-248CF2AB5524.jpeg Deze style dus als ik het goed begrijp @zenn
 

zenn

Zware baard
Ja, Pierce Brosnan is een goed voorbeeld; hij heeft namelijk zijn wangen ook wat langer.
David Beckham heeft dat ook een tijd gedaan, de lengte van de sik & de soort snor bepaal je uiteindelijk zelf.

Je zou zelfs voor een 'faded' look kunnen gaan, zoals je hieronder ziet;
de bakkebaard en deel van de wangen is gefade, welke zorgt voor een minder harde overgang.

beard_1024x1024.jpg
 
Heb beslist om jullie raad op te volgen maar ik ga eerst nog ff koppig blijven en de baard langer laten worden nadien gaan voor een lange van Dyke stijl.. Ik wil toch nog even volhouden om meer lengte te krijgen waar het kan.. aan de zijkant zal het inderdaad niets of weinig worden maar nu al trimmen en al ik zou er gewoon spijt van hebben ! maar bedankt voor de goede raad en tips e:)>
 
Hello beard brothers,
We houden nog steeds vol en vondt het tijd om nog eens paar foto's te plaatsen..
De vandyke stijl is nog voor later maar ik wil eerst meer lengte en krijg daar wel de steun van barbier als jij een lange wilt dan is dat jouw keuze het is uw baard ! Zijn woorden: enkel geduld hebben en veel geduld.. dus we doen rustig verder met die :)>
IMG_20190903_135848.jpg IMG_20190903_135845.jpg
 

Dee4WR

Baard
@RedFlamingo9
Je bent nu ongeveer vier maanden verder, je baard heeft inmiddels al een behoorlijke lengte! Hou je je wangen altijd kaal? Je hebt daar geloof ik niet echt haargroei, maar ik zou het toch iets verder door laten groeien richting je bakkebaarden. Die haren kort houden, uiteindelijk groeit er wel meer bakkebaard.
Ik heb nog even gegoogled en een paar voorbeelden gevonden die je wellicht inspireren.

Shaved-Head-44-650x650.jpg full-beard.jpeg Thin-Beard.jpg Bald-and-Beard-Styles.jpg
 
hey @Dee4WR bedankt voor de tip maar ik heb idd een probleem met groei op de wangen.. vrees dat daar niet veel aan te doen is of toch nog proberen wat geduld te oefenen.. Vandaar dat sommige hier ook al voorstelden om voor de van dyke stijl te gaan maar ik zou hem graag eerst wat langer hebben..
 

Skaggy

Volle Baard
Hoi @RedFlamingo9 volgens mij heb je inmiddels al wel de lengte voor een mooie van Dyke of Balbo zoals onze baardbroeders geadviseerd hebben. Wanneer je dat model al laat zetten door je barbier kun je je baard van daaruit ook voller en langer laten groeien. Het is maar een ideetje hé, je bepaalt natuurlijk zelf! Beard on! (Y):)>
 
Hoi @RedFlamingo9 volgens mij heb je inmiddels al wel de lengte voor een mooie van Dyke of Balbo zoals onze baardbroeders geadviseerd hebben. Wanneer je dat model al laat zetten door je barbier kun je je baard van daaruit ook voller en langer laten groeien. Het is maar een ideetje hé, je bepaalt natuurlijk zelf! Beard on! (Y):)>
Bedankt hoor ik neem de tips van harte maar ben wat koppig ik wil hem echt wat langer eerst.. binnenkort wel eens langs voor een klein onderhoud.. We wachten nog even af... Misschien iets teveel tegen beter weten in maar tis proberen waard voor ik spijt heb dat er teveel af is ..
 

Skaggy

Volle Baard
Je moet doen waar jij je goed bij voelt, het is tenslotte jouw baard! Nog een paar voorbeelden van baarden gevonden. Succes nog met groeien van je baard! (Y):)>
 

Bijlagen

  • C6B35EAD-3B79-4D71-AD98-ED85E424DD67.png
    C6B35EAD-3B79-4D71-AD98-ED85E424DD67.png
    2,8 MB · Weergaven: 48
  • 205D294F-CDD0-489E-8A4B-3B566638C6FF.jpeg
    205D294F-CDD0-489E-8A4B-3B566638C6FF.jpeg
    188,5 KB · Weergaven: 48
  • F21EA4A8-BD80-4B29-89C6-CC099FE60649.jpeg
    F21EA4A8-BD80-4B29-89C6-CC099FE60649.jpeg
    503,9 KB · Weergaven: 50
@Skaggy bedankt baardbrother diene van Dicaprio is wel neig maar dan in langere volume :)>
Zoals ik zei ik neem jullie tips van harte maar ik wil hem echt langer hebben vandaar ik ga nog wat geduld opbrengen en nog beetje afwachten .. Dat waren toch 1 van de eerste dingen die mij hier verteld en geleerd is geduld.. Dus wait and see:D
 
Banner image
Top