De baardreis van RedFlamingo9

Laurent1965

Zware baard
Inderdaad nu het moment om door te gaan en te laten zien waar je voor staat.
Heb ook op dit punt gestaan, heel veel commentaar, 3/4 negatief.
Heb het al eerder gezegd, woon in zo'n katholiek gat waar iedereen elkaar kent.
Nu hoort de baard bij mij en niemand die nog commentaar heeft ( of dit ook maar durft te hebben :D:D).
Of de baard 10 cm of 5 onder de kin hangt, niemand die nog iets zegt...

SUCCES!!
 
Hallo Baardmannen,
Kijk gewoon naar de smiley op gezicht en de rest de baard groeit gestaag verder !! Nu ga ik ff wachten voor een nieuwe foto te plaatsen maar ik zeg ook blijven gaan met die :)>(Y)
59536454_2178081785573372_2612581864027717632_n.jpg
 
Zo te zien word je vrolijk van de baard. (Y)

Gaat volgens mij mooie volle snor op komen. Wat zijn je plannnen daar mee?
Hey dankjewel nog even awfachten nu maar als de snor inderdaad ook iets wordt zal ik hem ook laten groeien en sturen met Wax
Heb al paar mooie voorbeelden gezien maar die zal ik later eens posten welke richting ik het zou willen hebben !:)>
 
Gewoon mee lachen houden ze meteen op want dan is het niet meer leuk voor ze.
Oh laat ze maar lachen hoor binnen paar maanden kan ik ook eens lachen.. Ja momenteel is het een baardje die aan rare dingen doet denken maar ik vertik het hem af te doen mijn geduld zal beloond worden.. Dit weekend nog eens een selfie kunnen nemen in de zon en ben verdomme trots wat de baardreis tot nu toe al brengt !IMG_0403.JPG
 

WTRebel

Baard
Oh laat ze maar lachen hoor binnen paar maanden kan ik ook eens lachen.. Ja momenteel is het een baardje die aan rare dingen doet denken maar ik vertik het hem af te doen mijn geduld zal beloond worden.. Dit weekend nog eens een selfie kunnen nemen in de zon en ben verdomme trots wat de baardreis tot nu toe al brengt !Bekijk bijlage 11943
Is toch niks mis mee, beter als mijn baard in iedergeval haha lekker laten groeien !
 
Dankjewel @WTRebel later wel eens een nieuwe photo posten maar ik wacht nu nog ff.. de groei gaat gestaag verder ! nu iets meer langs de zijkanten niet veel maar zoals eerder hier al vernoemd is het een kwestie van veel geduld te hebben.!
 
Banner image
Top